Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Oktoberstarterne!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-10-13, 23:32   #101
pådetfjerde
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 201
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av Løvinna, her.

Ja, dette er noe jeg også har lett for å gjøre.. Var kjempeflink på jobb i dag, hadde med meg egen lavkarbo-middag (jobber på sykehjem, er fullt av fristelser som kake, deilige middager og småsnask), men da jeg kom hjem har jeg spist reker og hvitt brød hvor mye vil en sånn utskeielse ha å si? er det helt katastrofe? har spist 2 skiver hvitt brød.. æsj assa

Katastrofe kommer vel an på hvordan du vinkler det Det verste for meg har vært at kroppen har kommet ut av ketose og jeg må gjenta de første dagene gang etter gang.. Pluss at du kanskje mister noen dagers vektnedgang da..

pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 00:06   #102
Løvinna
Juniormedlem
 
Løvinna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Hvor: Bergen
Alder: 31
Innlegg: 28
Løvinna er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av pådetfjerde, her.

Hei!
Slenger meg med hos dere, jeg begynte tirsdag 22.10. Som nicket mitt tilsier er ikke dette første gang jeg prøver å gå ned i vekt. Siden sist har jeg fått sønn nummer to, jeg er gift og foreløbig i fødselspermisjon.

Jeg vet ikke nøyaktig hva jeg veier, for badevekta er helt på en snurr. Men utgangspunktet lå rundt 85 kg. Siden jeg bare er 160 cm må jeg ned et betydelig antall kilo for å kunne oppnå en normal vekt. Jeg har ymse plager som jeg håper skal minske i omfang fremover. Leddgikt, pcos, lavt stoffskifte. På grunn av leddgikten har jeg mye vondt, spesielt i knær, skuldre og håndledd. Tidligere runder med lavkarbo har vist seg å ha veldig positiv effekt på leddsmertene.

Jeg vet ikke helt hvor mange karber og sånt jeg spiser hver dag, men jeg fokuserer på å få i meg mye grønnsaker i tillegg til kjøtt og sånt, og all maten jeg spiser er ren og "naturlig". Med mann og to barn kjenner jeg at det blir enda viktigere å planlegge måltidene enn vanlig. Den største utfordringen for meg er å spise nok, spesielt i løpet av dagen. Derfor satser jeg på å lage shake eller smoothie til frokost/lunsj.


Kjære folk, dette ble langt...! Iallefall, her er jeg!

Jeg har også pcos og i grenseland for lavt stoffskifte (tok blodprøver i sommer som først viste unormale verdier på stoffskifte, tok ny blodprøve som da ble normal). Må derfor til kontroll 1 gang i året heretter, lavt stoffskifte ligger i familien. Hvordan har lavkarbo virket inn på din pcos? Har du slitt for å få barn? Du trenger ikke svare om det blir for personlig

__________________



Løvinna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 00:29   #103
pådetfjerde
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 201
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av Løvinna, her.

Jeg har også pcos og i grenseland for lavt stoffskifte (tok blodprøver i sommer som først viste unormale verdier på stoffskifte, tok ny blodprøve som da ble normal). Må derfor til kontroll 1 gang i året heretter, lavt stoffskifte ligger i familien. Hvordan har lavkarbo virket inn på din pcos? Har du slitt for å få barn? Du trenger ikke svare om det blir for personlig

Før lavkarbo hadde jeg mens kanskje hver tredje-fjerde måned, men på det lengste gikk det 18 mnd mellom. På lavkarbo; 32-34 dager mellom =) Vi prøvde 3,5 år før det klaffet med førstemann og 2 år med nummer to. Ikke så oppløftende kanskje? Men hvis vi ser på det på en annen måte, med førsten 6 mnd på lavkarbo, med nummer to, tre måneder på lavkarbo
Jeg har hatt lavt stoffskifte siden jeg var 11 år, så det er godt undersøkt og velregulert nå. Jeg merker likevel en del til det, og jeg føler hele tiden at jeg ikke går for full maskin.. Vet at dette også bruker å gå seg til etter en stund på lavkarbo

pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 01:41   #104
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Min utskeielse her ble en kvart flaske hvitvin meg 2 karb per liter, så ikke mye karbohydratene, men ble jo nesten full av det!!
Vet man forbrenner så lite når man drikker :/

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 02:49   #105
Løvinna
Juniormedlem
 
Løvinna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Hvor: Bergen
Alder: 31
Innlegg: 28
Løvinna er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av pådetfjerde, her.

Før lavkarbo hadde jeg mens kanskje hver tredje-fjerde måned, men på det lengste gikk det 18 mnd mellom. På lavkarbo; 32-34 dager mellom =) Vi prøvde 3,5 år før det klaffet med førstemann og 2 år med nummer to. Ikke så oppløftende kanskje? Men hvis vi ser på det på en annen måte, med førsten 6 mnd på lavkarbo, med nummer to, tre måneder på lavkarbo
Jeg har hatt lavt stoffskifte siden jeg var 11 år, så det er godt undersøkt og velregulert nå. Jeg merker likevel en del til det, og jeg føler hele tiden at jeg ikke går for full maskin.. Vet at dette også bruker å gå seg til etter en stund på lavkarbo

Takk for svar Bra å høre det fungerer ihvertfall, pcos'n er en stor grunn for at jeg vil ned i vekt, gynekologen min har også sagt det er lurt å gå ned i vekt pga den. Så slipper jeg å begynne å gå ned i vekt når jeg skal ha barn, men heller være klar for det når den tid kommer Jeg syns lavkarbo er noe som passer meg bra, må bare bli kvitt søtsuget

__________________



Løvinna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 08:29   #106
pådetfjerde
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 201
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av Løvinna, her.

Takk for svar Bra å høre det fungerer ihvertfall, pcos'n er en stor grunn for at jeg vil ned i vekt, gynekologen min har også sagt det er lurt å gå ned i vekt pga den. Så slipper jeg å begynne å gå ned i vekt når jeg skal ha barn, men heller være klar for det når den tid kommer Jeg syns lavkarbo er noe som passer meg bra, må bare bli kvitt søtsuget

PCOS er ikke bare barnløshet heller, veldig mye i kroppen funker bedre uten den hormonforstyrrelsen som gir pcos. Og selv om man kanskje ikke blir frisk på lavkarbo reduseres symptomene betraktelig. Det kan vi like =) Pluss at vektnedgangen selvsagt vil ha andre helsemessige fordeler, også i forhold til lavt stoffskifte.


Nupsida: det var vel ikke den verste utskeielsen du kunne falt for

__________________


Kone og mamma til 2, skaper en bedre hverdag for hele familien

Min journal, velkommen innom
pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 09:48   #107
Fitmum
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Hvor: Ålesund
Alder: 36
Innlegg: 3
Fitmum er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Hei!
Er ny både med forum og slanking, but here we GO

Mor til to - en på 4 og ei på straks 3. Mann som reiser annenhver mnd og selv er jeg selvstendig næringsdrivende i EQology (helse,velvære og trening) som jeg bare elsker!!!
Livet mitt er supert, mye tid med ungene, styrer min egen arbeidstid, sexy mann og nybygd hus

Jeg trener crossfit og er blitt strammere i spesielt bein og også armer/overkropp.

Da jeg gikk gravid gikk jeg opp 33kg med min første, gravid igjen etter 6 mnd og gikk opp 18... Med andre ord er magen min ødelagt og jeg har fått beskjed om
At den ikke kan trenes bort, men må opereres! Det er greit - men først har jeg 10 kg jeg gjerne vil prøve å ta av! Blitt inspirert av en venninne til å prøve lavkarbo/ketolyse - men er skeptisk til om jeg klarer det:O glad jeg fant denne siden - den vil jeg bruke MyE!!!

Startvekt: 76 mål: 65
Høyde: 170

Klar ferdig ketoooo!

__________________
"sHe tUrNeD heR cAnt's into CaN - aNd hEr DrEAMs inTo pLaNs"
(Www.eqology.no < 103330 > )



Sist redigert av Fitmum : 27-10-13 kl 09:51. Årsak: Autokorrekt
Fitmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 11:45   #108
Melissa90
Medlem
 
Melissa90 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 80
Melissa90 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Et lite spørsmål fra meg; Drikker dere ikke melk i det hele tatt? Jeg savner å kunne ta meg et glass melk om dagen, ser at tine lett melk har 4.7g karbo pr 100 g. er det mye? Vet ikke hvor mye gram som er i et glass Beste jeg vet er iskald melk!

__________________


Melissa90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 13:18   #109
Røsslyng
Medlem
 
Røsslyng sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Litt sånn midt imellom..
Alder: 35
Innlegg: 497
Røsslyng er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Kan jeg og få bli med her?

Jeg er ei jente på snart 25, har to sønner og en herlig samboer. Har spist lavkarbo av-og-på i snart 2 år, men detter alltid tilbake til lettvinte løsninger som brød eller knekkebrød til frokost, middag med potet, pasta osv... Og så er jeg AALTFOR glad i sjokolade... Med to små så er det ikke alltid tiden strekker til, minste var 5 mnd nå.. De siste 1,5 mnd har formen vært heller sjaber, hodepine, svimmelhet og angst. Nå MÅ jeg prøve å komme inn på lavkarbo-stien, og holde meg der. Spent på om det kan hjelpe på spesiellt angsten.. Har snakket med flere som har hatt positiv effekt av et lavkarbokosthold ift psykiske lidelser

Så, det var litt om meg!

__________________
Delmål 1: 118 kg innen 1.desember!



Røsslyng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 13:26   #110
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av Melissa90, her.

Et lite spørsmål fra meg; Drikker dere ikke melk i det hele tatt? Jeg savner å kunne ta meg et glass melk om dagen, ser at tine lett melk har 4.7g karbo pr 100 g. er det mye? Vet ikke hvor mye gram som er i et glass Beste jeg vet er iskald melk!

100g = 1 dl ca.

Skal man gå helt etter ketolyseprinsippene er det et nei da karbohydratene skal komme fra grønnsaker generelt, men om du ønsker å "gi opp" 4,7 karber kun for en dl med melk må du jo gjerne gjøre det
Jeg har aldri likt melk så for meg har det ikke vært noe offe, men kan fløte kanskje gjøre samme nytten? Fløte inneholder mindre karber og metter mer da det er mer fett i det

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 13:27   #111
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Om du tar feks 1 dl med fløte og vanner den litt ut så konsistensen ikke blir så tykk?

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 13:29   #112
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Kan forresten anbefale gerds fløtepannekaker til søndagskos!
Her med litt moste blåbær og natreen
Utrolig gode

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (540,0 KB, 5 visninger)
__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 13:31   #113
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Beklager at bilde ble snudd, klarer ikke fikse det fra Tlf!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 13:33   #114
Melissa90
Medlem
 
Melissa90 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 80
Melissa90 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

okei, trur bare jeg dropper melka da :P

__________________


Melissa90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 16:30   #115
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av Røsslyng, her.

Kan jeg og få bli med her?

Jeg er ei jente på snart 25, har to sønner og en herlig samboer. Har spist lavkarbo av-og-på i snart 2 år, men detter alltid tilbake til lettvinte løsninger som brød eller knekkebrød til frokost, middag med potet, pasta osv... Og så er jeg AALTFOR glad i sjokolade... Med to små så er det ikke alltid tiden strekker til, minste var 5 mnd nå.. De siste 1,5 mnd har formen vært heller sjaber, hodepine, svimmelhet og angst. Nå MÅ jeg prøve å komme inn på lavkarbo-stien, og holde meg der. Spent på om det kan hjelpe på spesiellt angsten.. Har snakket med flere som har hatt positiv effekt av et lavkarbokosthold ift psykiske lidelser

Så, det var litt om meg!

Opprinnelig lagt inn av Fitmum, her.

Hei!
Er ny både med forum og slanking, but here we GO

Mor til to - en på 4 og ei på straks 3. Mann som reiser annenhver mnd og selv er jeg selvstendig næringsdrivende i EQology (helse,velvære og trening) som jeg bare elsker!!!
Livet mitt er supert, mye tid med ungene, styrer min egen arbeidstid, sexy mann og nybygd hus

Jeg trener crossfit og er blitt strammere i spesielt bein og også armer/overkropp.

Da jeg gikk gravid gikk jeg opp 33kg med min første, gravid igjen etter 6 mnd og gikk opp 18... Med andre ord er magen min ødelagt og jeg har fått beskjed om
At den ikke kan trenes bort, men må opereres! Det er greit - men først har jeg 10 kg jeg gjerne vil prøve å ta av! Blitt inspirert av en venninne til å prøve lavkarbo/ketolyse - men er skeptisk til om jeg klarer det:O glad jeg fant denne siden - den vil jeg bruke MyE!!!

Startvekt: 76 mål: 65
Høyde: 170

Klar ferdig ketoooo!

Velkommen begge to til vår fine tråd! Så gøy med flere folk!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 16:32   #116
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Og Pådetfjerde, du er også selvfølgelig velkommen her!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 22:13   #117
pådetfjerde
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 201
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Og Pådetfjerde, du er også selvfølgelig velkommen her!


Takk for det Jeg merker at ketosen har tatt overhånd nå. Jeg har jevn hodepine og kroppen er litt treig i sammenføyningene. Jeg vet av erfaring at det kommer til å gi seg innen få dager, heldigvis

Er det bare jeg som lider av listemani? I kveld har jeg laget vaskeliste, middagsliste, to-do-liste og handleliste for kommende uke. Så nå er jeg klar!

__________________


Kone og mamma til 2, skaper en bedre hverdag for hele familien

Min journal, velkommen innom
pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 23:13   #118
engeljenta30
Medlem
 
engeljenta30 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 350
engeljenta30 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Oktoberstarterne!

huff, denne helga har det vært litt utskeielser, typen flyttet inn til meg i går, hadde heller ikke penger torsdag og fredag så ble litt mat i barnehagen.

men i morgen er det påan igjen, skal ned 3 kg til 30 november, det skal jeg klare, skal veie meg tirsdagsmorgen

engeljenta30 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo:) Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 10:04   #119
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Jeg vet at jeg skulle holde meg unna vekta, men snikveide meg idag og er en halv kilo unna minstenotering! Håper at vekta viser et snilt tall imorgen

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 18:23   #120
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Jeg trenger tips til kjøttdeig middager! Noen som har noe å komme med?

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 20:11   #121
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Jeg trenger tips til kjøttdeig middager! Noen som har noe å komme med?

kjøttkaker, tacosalat (krydret med egenlaget tacokrydder), kjøttboller, hjemmelaget gryterett, fyllt paprika? Masse godt man kan lage med kjøttdeig

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 21:34   #122
Melissa90
Medlem
 
Melissa90 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 80
Melissa90 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Jeg bruker å steke kjøttdeig, paprika, championg, og litt hvitløk, og så har jeg en dæsj fløte oppi. nyyydelig

Noen som har middagstips å komme med??

__________________


Melissa90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 22:49   #123
pådetfjerde
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 201
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Vi bruker å lage middagsplan for en uke i gangen, denne uka:
kjøtttkaker med grønnsaker, laksewok, kyllingfilet med brokkoli/blomkålmos, svinefilet med soppstuing, spaghetti (til de andre) og kjøttdeig med champignon, løk, fløte og knuste tomater, fiskeboller, grønnsaker med laksebiter (bruker løk, aubergin, squash, tomat og hvitløk) og grøt.. jeg spiser restemat når de andre har grøt.


greske kjøttboller eller texmex, taco (jeg bruker ikke hele krydderposen..), lasagne med aubergine i stedet for pasta. Jeg bruker også å lage "tagerhvamanhaver"-middag med kjøttdeig. blander i hvitløk, løk og ymse grønnsaker, kanskje litt knuste tomater og surr i sammen.

__________________


Kone og mamma til 2, skaper en bedre hverdag for hele familien

Min journal, velkommen innom
pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 23:09   #124
pådetfjerde
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 201
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Gratulerer med bra tall Nupsida!
Hvor ofte veier folk seg? Jeg får inntrykk av at mange veier seg hver dag? Jeg prøver å veie meg kun en gang i uka, ellers blir jeg så frustrert av alle små nedturer... eller oppturer, da Vekta mi varierer en del fra dag til dag, men totalen blir nedgang en dog.

__________________


Kone og mamma til 2, skaper en bedre hverdag for hele familien

Min journal, velkommen innom
pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 23:30   #125
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Jeg skal egentlig kun veie meg på tirsdager, men så ender det opp med en god del snikveiinger innimellom

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan går det med oktoberstarterne? Gladlaksen Spørsmål og svar 4 08-03-10 13:22
Resultater på oktoberstarterne? Gladlaksen Ketolysekuren 24 05-12-08 12:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no