Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Noen som kan forberede meg på ED?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-04-09, 14:38   #1
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien
Question

Noen som kan forberede meg på ED?

Har time med legen i slutten av april, og hun var litt gira på å hive meg på eurodiet.. Jeg er både gira og gruer meg! Pulvermat er ikke noe jeg er 100% positiv til , men legen frista meg litt med pangstart på kiloene da

Er det noen her som kan dele litt erfaring med meg? Gjerne om fase 1 og 2? Hvordan dere opplevde det? Var dere sultne, sprakk dere, vekttap osv osv. Både positive og negative ting! Virket som at legen min var kjempekoselig å greier, men kjekt å hørre fra dere som har vært igjennom dette!

Hva skal jeg forvente meg?

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 20:50   #2
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Noen som kan forberede meg på ED?

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Har time med legen i slutten av april, og hun var litt gira på å hive meg på eurodiet.. Jeg er både gira og gruer meg! Pulvermat er ikke noe jeg er 100% positiv til , men legen frista meg litt med pangstart på kiloene da

Er det noen her som kan dele litt erfaring med meg? Gjerne om fase 1 og 2? Hvordan dere opplevde det? Var dere sultne, sprakk dere, vekttap osv osv. Både positive og negative ting! Virket som at legen min var kjempekoselig å greier, men kjekt å hørre fra dere som har vært igjennom dette!

Hva skal jeg forvente meg?

Les igjennom trådene her, så finner du mange svar! Min erfaring er at du ikke går sulten på denne kuren, etter de første 3-4 dagene. Mange av produktene smaker søtt, og vil dekke et evnt. behov for søtsaker. Vekttapet er meget bra, iallefall i begynnelsen, og hvis du er flink til å følge dietten. Sprekker gjør vel de fleste innimellom, men for meg har det ikke hatt alt for store konsekvenser. Du som har gått på ketolyse vil sikkert greie å "sprekke med stil"- dvs. at du da velger fett istedet for karber. da blir ikke konsekvensene så store. Den største forskjellen fra ketolyse er at du spiser lavfett og at det er tatt hensyn til kalorimengden i dagsrasjonene. Da går man fortere ned. Raske resultater i begynnelsen gir god motivasjon! Man skal ikke gå på denne kuren resten av livet, heller.

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 21:29   #3
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Noen som kan forberede meg på ED?

Takk takk! Ja har lest en del, og fått mye mer informasjon. Men det som skremmer meg mest er om jeg klarer å opprettholde det i ettertid...

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har så sykt dårlig fantasi,noen som kan komme med noen tips? Aadna Lavkarbo generelt 7 16-04-10 11:05
La oss forberede oss til julen! Zoë Lavkarbo generelt 77 02-12-09 18:34
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
Noen som har noen Brød oppskrifter med lavest mulig karbo? Aadna Lavkarbo generelt 3 17-09-06 18:18
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? Aadna Generell diskusjon 2 02-08-06 00:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no