Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Hvor mye gikk dere ned på induksjonen?

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-04-04, 13:02   #1
Zoë
Medlem
 
Zoë sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Alder: 53
Innlegg: 415
Zoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt av

Hvor mye gikk dere ned på induksjonen?

I dag er det 6. dag på induksjonen, og jeg har tilsammen gått ned 1,8 kg.
Vekta har stått stille i to dager nå.... ( kan det skyldes mye salt? håpe,håpe!)

Mannen min, derimot har gått ned 4 kilo på disse dagene, selvfølgelig!

Har jeg før høye forventninger, tro?

Jeg vet at jeg fortsatt er i ketose, for det har jeg akkurat sjekket.

Zoë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-04, 13:04   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

10Kg

Og så var det stopp i 4 uker...

Vekttapet avhenger av metabolsk motstand og hvor mange kilo en har å ta av...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 24-04-04, 17:19   #3
psilocybe
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 68
psilocybe er på en erverdig vei

Halvannen måned uten at noe skjedde, så 10kg på to uker...

__________________
Det jeg skriver, har funket for meg. Om det funker for deg, kan jeg ikke garantere.
psilocybe er avlogget   Svar med sitat
Gammel 24-04-04, 18:04   #4
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Ca seks kilo på fjorten dager. Rett i oppi jula! Deretter i rykk og napp. Det er veldig individuellt hvor mye man går ned. Se på listen i Atkinsboken så kan du også få en formening om hvor stor metabolsk motstand du har etter hvor mye du har gått ned på fjorten dager.

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-04-04, 16:21   #5
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Gikk ned 3 kilo på første to ukene. deretter 12 kilo på tretten uker. Dette er to år siden men her går går det fortsatt nedover men dog ikke så fort.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 27-04-04, 12:46   #6
babyboo
Juniormedlem
 
babyboo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Ski
Alder: 47
Innlegg: 10
babyboo er på en erverdig vei

Jeg gikk ned fem de første to ukene. Etter det skeia jeg helt ut med sjokolade hver dag og godteri i det vide og det breie. Men jeg gikk faktisk ikke opp igjen, utrolig nok...

__________________
Babyboo

babyboo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, lavkarbo generelt. Svar med sitat
Gammel 27-04-04, 14:00   #7
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Husker ikke hvor mye jeg gikk ned de første 14 dagene, men det ble 8 kg på 8 uker på et Eat kurs. Ligger akkurat på samme vekt i dag som da kurset ble avsluttet for ca. 1,5 år siden. Skal videre ned til 65 kg , men det er bare for fofengelighetens skyld. Og for å ha litt å gå på til høsten.

Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 27-04-04, 14:02   #8
ayliah
Medlem
 
ayliah sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: norway
Alder: 49
Innlegg: 224
ayliah er ny på veien

ca 10-13 kilo

heisann..jeg gikk ned ca 8-10 kilo på de første 14 dagene...så gikk jeg ned 6-7 kilo--de 6-7 neste ukene..tilsammen er det nå..ca 17 pkilo,jeg begynte 2 februar!!men nå står det stille..bom stille ,,men jeg er mer avslappet nå enn tidligere...nå mener jeg det kan gå sakte..haster ikke mer!;O)spiser litt mer karbo i løpet av dagen..og har jeg lyst på noe innimellom..så tillater jeg meg å spise det..så lenge ikke vekten går opp igjen iallefall;o)

Lykke til...du skal se det går nedover

__________________
32.0 kilo mindre nå enn da jeg jeg ble medlem her på denne flotte websiden
ayliah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen lavkarbodiett!;O) Svar med sitat
Gammel 27-04-04, 14:12   #9
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

6 kg....så; stille i noen mnd, så opp og ned, opp og ned, opp, opp, opp, så ned , ned og alt i alt fortsatt 6kg... På 1 år...

Samboeren min gikk ned 10 kilo på ganske kort tid 8-9 uker så gikk han sakte men sikkert ned 7 kilo til, så sto han stille noen mnd. Gikk så opp 4 kilo og har nå gått ned 3 kilo igjen. Tot 16 kilo på 1 år.

Vi vil mer.....!

....eeeh men vi går på Lindberg...


Sist redigert av Anne : 27-04-04 kl 14:49.
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 03-05-04, 01:48   #10
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Gikk ned nesten 6 kg på 14 dager, så gikk jeg opp i påska, men siden det har jeg gått sakte men sikkert ned igjen. Har ikke hastverk, for jeg vet dette fungerer ;9

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no