Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Atkins produkter kommer til Norge!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-01-04, 10:43   #1
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Atkins produkter kommer til Norge!

Jeg kontaktet Atkins International igår...

Fikk svar i dag:

Sitat:

Thank you for your inquiry. We are actually going to be visiting Norway in the coming weeks to explore opportunities within the region. We expect to begin distribution in your area by June of this year.

Gleder meg til Juni!

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 26-01-04, 15:01   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

æææ så lenge til da, men gud så kjekt at det endelig kommer hit. har misunt amerikanerne lenge, pga det sinnsyke utvalget de har av Atkins der borte.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 26-01-04, 15:30   #3
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av
Thumbs up

Så flott

Opprinnelig lagt inn av Iset

æææ så lenge til da, men gud så kjekt at det endelig kommer hit. har misunt amerikanerne lenge, pga det sinnsyke utvalget de har av Atkins der borte.

Det gleder jeg meg også til
Kommer det kun til Oslo i første omgang eller?
Godt å se at det er liv i deg også, du har ikke hørt et pip fra deg der på 11 dager. Begynnte å lure på om du var virkelig syk?

Klem fra Skorpia

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 26-01-04, 15:32   #4
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Når en amerikaner skriver "your area" så mener de nok hele norden!

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 28-01-04, 23:11   #5
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av HP

Når en amerikaner skriver "your area" så mener de nok hele norden!

Det stemmer nok.

Husk at selv om de har sinsykt utvalg så er ikke alle produktene etter en norsk gane. Mye er altfor søtt. Men det blir uansett billigere enn å bestille fra USA.

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 29-05-04, 15:15   #6
fatso
Juniormedlem
 
fatso sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 11
fatso er på en erverdig vei

Atkins produkter til Norge?

Nå er vi snart i juni... Er det noen som har hørt noe mer om produktene kommer til Norge og hvor?

fatso er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 03-06-04, 13:11   #7
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

NÅ er det juni, og jeg har ikke hørt eller sett noe til de fantastiske produktene!

  Svar med sitat
Gammel 03-06-04, 13:59   #8
ayliah
Medlem
 
ayliah sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: norway
Alder: 49
Innlegg: 224
ayliah er ny på veien

ikke jeg heller.....

sukk..... har prøvd å finne ut noe selv om disse fantastiske produktene..men verken sett eller hørt noe.....!dumt.....!!

__________________
32.0 kilo mindre nå enn da jeg jeg ble medlem her på denne flotte websiden
ayliah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen lavkarbodiett!;O) Svar med sitat
Gammel 11-06-04, 15:16   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg har sendt mail til Atkins.com og hørt om det idag, så kan jeg kopiere inn svaret her når jeg får det, hvis dere vil.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 20-06-04, 18:12   #10
fatso
Juniormedlem
 
fatso sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 11
fatso er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Iset

Jeg har sendt mail til Atkins.com og hørt om det idag, så kan jeg kopiere inn svaret her når jeg får det, hvis dere vil.

Ja!!! Jeg vil kjempe gjerne høre når du får svar!

fatso er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 20-06-04, 18:27   #11
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av fatso

Ja!!! Jeg vil kjempe gjerne høre når du får svar!

Hmmmpfr har enda ikke fått svar. Skikkelig tregt!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 22-07-04, 17:14   #12
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Ja ???????????? Vi venter fremdeles vi !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-07-04, 19:34   #13
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

De har enda ikke svart, så jeg driter i det. USERIØST!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 22-07-04, 19:53   #14
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

De har enda ikke svart, så jeg driter i det. USERIØST!!

Kansje du kan sende dem en vennlig påminnelse om mailen du sendte og påpeke at du ikke har fått svar..

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 22-07-04, 19:59   #15
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Kansje du kan sende dem en vennlig påminnelse om mailen du sendte og påpeke at du ikke har fått svar..

Kan godt det, men kan ikke flere skrive til dem? Så MÅ de svare, kan ikke ignorere dusinvis av mailer som handler om det samme hehe, og så ser de jo etterspørselen.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 22-07-04, 23:46   #16
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

Kan godt det, men kan ikke flere skrive til dem? Så MÅ de svare, kan ikke ignorere dusinvis av mailer som handler om det samme hehe, og så ser de jo etterspørselen.

jeg melder meg på kampanjen jeg...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 04-08-04, 21:10   #17
libr
Gjest
 
Innlegg: n/a

har noe hørt noe ang Atkins produktene??????? kommer de/har de kommet??????

  Svar med sitat
Gammel 04-08-04, 23:02   #18
fatso
Juniormedlem
 
fatso sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 11
fatso er på en erverdig vei

Jeg har skrevet til Atkins uten svar, men har hørt rykter om at et firma i Norge skal pre-lansere det i september, og med fullsatsning i februar. Jeg har mailet de og venter svar om det stemmer. Skal oppdatere dere så fort jeg vet!

fatso er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 04-08-04, 23:12   #19
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Syns det er rart at Atkins-firmaet ikke gidder å svare. Jeg sendte en ny mail for noen uker siden, har ikke fått svar nå heller. Useriøst kaller jeg det!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-08-04, 09:28   #20
libr
Gjest
 
Innlegg: n/a

jeg sendt oxo en mail i går... får e hva som hender....

VI VIL HA ATKINS TIL NORGE!!!!!!!!!!

  Svar med sitat
Gammel 07-08-04, 20:28   #21
libr
Gjest
 
Innlegg: n/a

svar fra akins

hei hei

jeg fikk svar i dag fra Atkins ang produkter som vi så gjerne vil ha hit

"Thank you for your inquiry regarding the sale of Atkins products in Norway

We understand the demand for Atkins products within Norway and intend to launch products there this year. We have evaluated several distributors within your region, and have recently chosen a qualified business partner to assist us with our brand"

Sincerely Jennifer Leibrock


Dette KAN jo se lovende ut

  Svar med sitat
Gammel 07-08-04, 23:21   #22
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

JAAAAAA!! Gleder meg ihjel!!!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 20-08-04, 12:17   #23
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Har produktene kommet til Norge enda? Noen som har fått tak i det??

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 20-08-04, 13:06   #24
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Har nok ikke kommet enda - for som det står i ett tidligere innlegg så skal produktene lanseres i Norge i løpet av året. Tar sikkert litt tid.


Men NÅR det skjer - så tror jeg vi kan regne med at vi legger merke til det. Blir sikkert ANNONSERT MED STORE BOKSTAVER.

Tror jaffal jeg!!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 07:35   #25
Betta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 21
Betta er ny på veien

Celina skal selge Atkins-produkter!

Se denne fæle artikkelen fra Dagbladet. Celina Middelfart skal importere Atkins-produkter til Norge, det går ikke upåaktet hen i de etablerte ernæringskretser.

http://www.dagbladet.no/dinside/2004/09/21/408900.html

Betta

Betta er avlogget   Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no