Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Noen andre som er HELT NYE?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-06-09, 15:06   #1
Nok_er_nok
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1
Nok_er_nok er på en erverdig vei
Question

Noen andre som er HELT NYE?

Jeg ønsker kontakt med noen som er nybegynnere, slik at vi kan støtte og oppmuntre hverandre. Men erfarne lavkarbo-folk med gode råd vil også være supert!!!
Hvordan begynner jeg lavkarbo-dietten?
Hva er det viktigste jeg må passe på?

Nok_er_nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 15:16   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Noen andre som er HELT NYE ??

Heisann

Og velkommen hit

Sitat:


Hvordan begynner jeg lavkarbo-dietten?

Ser du har ketolyse som filosofi. Da råder jeg deg til å skaffe deg boka, lese den godt. Boka kan du låne på bibiliotek eller kjøpe på www.ketolyse.no

Sitat:

Hva er det viktigste jeg må passe på?

At du setter deg godt inn i filosofien, bruke litt tid på det.
Veie og telle karber i starten. Etterhvert går det seg til og det er lettere å ta på feelingen

Det står masse her inne om ketolyse også, mye av det er våre egne erfaringer og det som virker for meg, virker nødvendigvis ikke for andre

Mitt aller beste råd (utfra egen erfaring): Følge boka litt slavisk i starten til det "sitter"

Kjempemasse lykke til

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 15:28   #3
tveitan
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Telemark
Alder: 70
Innlegg: 50
tveitan er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som er HELT NYE ??

Jeg må vel regne meg som nying .Starta i Mars.Jeg har lest og lest på nettet,kjøpt forskjellige bøker,og ikke minst vært på Lavkarbo mange ganger om dagen. har finni utrolig mange fine oppskrifter her. Ønsker deg lykke til. Jeg hadde rundt 20 kg. for mye da jeg starta. Nå er 8 av de borte,og jeg har ikke sultet en eneste dag.På kjøpet har jeg fått ei mye bedre helse.

tveitan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: easylife Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 21:33   #4
sukkeravhengig
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1
sukkeravhengig er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som er HELT NYE ??

må vel prøve på nytt igjen, fulgt atkins i mai, gikk ned 1,5 kg første uka, men de to neste gikk jeg opp over 2 igjen. ble litt skuffet! Var nøye med å telle karber også, ikke over 10 noen gang. Noen som har noen råd. Sliter med sukkeravhenighet, og synes sukkersuget var mindre i denne måneden. Akkurat nå sliter jeg veldig igjen. er litt sliten og frusrert av alle forskjellig kostråd og kurer.

sukkeravhengig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 17:52   #5
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen andre som er HELT NYE ??

Opprinnelig lagt inn av sukkeravhengig, her.

må vel prøve på nytt igjen, fulgt atkins i mai, gikk ned 1,5 kg første uka, men de to neste gikk jeg opp over 2 igjen. ble litt skuffet! Var nøye med å telle karber også, ikke over 10 noen gang. Noen som har noen råd. Sliter med sukkeravhenighet, og synes sukkersuget var mindre i denne måneden. Akkurat nå sliter jeg veldig igjen. er litt sliten og frusrert av alle forskjellig kostråd og kurer.

Hei på deg! Jeg er også ny, startet for fire uker siden. Det går veeeeldig sent med meg, opp og ned, men totalt 2 kilo. Men det går ned. Selv om jeg er stor, så følte jeg meg så veldig liten inni meg,trodde bare det gjaldt alle de andre, at man kunne gå ned i vekt altså. Selvtilliten m.h.t. kiloer er jo på bånn når man sliter, og min var under pari! Føler meg bedre til sinns i dag, men sliter med selvtilliten. Har bestemt meg til å stole på veteranene her inne, de som har holdt på en stund. Leser ALLE trådene hver dag, og føler at jeg får mye god input. De som har vært her en stund forstår oss heldigvis, og så føler man seg ikke så mislykket og liten. For første gang prøvd stixene, og fikk utslag i dag. Det betyr vel at jeg forbrenner fett, så da går jeg vel ned etter hvert. Stoler på det, og de med erfaring. Det er flotte jenter her inne, takk til dem!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 18:03   #6
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Noen andre som er HELT NYE ??

Velkommen til oss!
Husk å få i deg nok fett og nok vann! Minst 2-3 liter til dagen!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 19:00   #7
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen andre som er HELT NYE ??

Opprinnelig lagt inn av tveitan, her.

Jeg må vel regne meg som nying .Starta i Mars.Jeg har lest og lest på nettet,kjøpt forskjellige bøker,og ikke minst vært på Lavkarbo mange ganger om dagen. har finni utrolig mange fine oppskrifter her. Ønsker deg lykke til. Jeg hadde rundt 20 kg. for mye da jeg starta. Nå er 8 av de borte,og jeg har ikke sultet en eneste dag.På kjøpet har jeg fått ei mye bedre helse.

Gratulerer, da er det håp for meg også!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 11:40   #8
peruvian
Juniormedlem
 
peruvian sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 44
peruvian er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som er HELT NYE ??

Woohoo, jeg er også HELT ny! Dette skal bli gøy

__________________



peruvian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ke2lyse Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 16:27   #9
Imre
Nytt Medlem
 
Imre sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Eda, Sverige
Innlegg: 4
Imre er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som er HELT NYE ??

*rekker opp en hånd* Jeg er også helt ny

__________________
Imre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nybegynner på LCHF Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 14:16   #10
siljeogmanila
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 3
siljeogmanila er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som er HELT NYE ??

Jeg er også helt ny på ketolysekuren. Min andre uke dette og jeg har tatt av meg 1,4 kg. Er kjempefornøyd! Merker allerede at alt kjennes litt lettere ut, slet litt med bivirkningene den første uken. ^fæl smak i munnen, litt tung i bena, sliten og litt søtsug. Men, nå kjenner jeg at jeg begynner å få energien tilbake, og elsker det faktum at jeg spiser meg mett på fett!!

Jeg har lest boken, men teller ikke karbiser, og har klart å holde meg i ketose fra dag 2. Selv med en bitteliten planlagt sprekk....

Er mye inne på forumet for å finne inspirasjon og oppskrifter.
Selv skal jeg ned 15 kg. Fra 68,8 til 53 kg. Jeg er 160.

Har vært jojo slanker i et par år, uten at det har gjort meg annet enn tykkere. el godt stappet som jeg liker å kalle det...

Satt her og funderte på hvor jeg endte opp slik, og fant til min forbauselse ut at det ikke bare er jeg, men hele husholdningen som vipper litt på vekten.. Med husholdningen mener jeg, min mann, 2 hunder , 1 hest.. Ja, tilogmed marsvinet vårt er rett og slett overvektig...

så her skal det slankes!!!

Er gjerne med å støtte dere videre... -sammen er vi sterke.

siljeogmanila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: low carb Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 15:50   #11
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen andre som er HELT NYE?

*rekke opp handa*

Det er vel en uke i dag på Ketolyse-dietten. Har veiedag på mandag, så det blir spennende å se hvor mye det har blitt!

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 17:55   #12
Chess79
Medlem
 
Chess79 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 76
Chess79 er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som er HELT NYE?

Jeg er også ganske færsk På mandag er det 3 uker..har så langt gått ned 4 kilo, så er fornøyd så langt Jeg begynte på 86,3 kilo... målet er 70 kilo til våren

Lykke til alle mann

Chess79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren/Atkins Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 18:55   #13
vargo
Juniormedlem
 
vargo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 29
vargo er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som er HELT NYE?

hallois..jeg er også 'splitterny' bruker av ketolysekuren, begynte i går..så nå er jeg snart ferdig med min andre dag..jeg har følt meg småsulten hele tiden selv om jeg er mett i magen på en måte..hmm rar følelse..men.men jeg gir ikke opp har i hvertfall 15 kg jeg vil ha vekk..

vargo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren.. Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 19:21   #14
Oansol
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 12
Oansol er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som er HELT NYE?

jeg begynnte på mandag så er hel fersk..

__________________
Oansol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen andre oktober-startere her? KattyM Ketolysekuren 262 01-03-10 20:37
Er det noen andre Skaldeman'ere her? Merete A Spis deg ned i vekt med Skaldeman 38 29-11-09 16:25
Er det noen som er kommet inn i sin andre uke på SB her? Lavapia South Beach 5 02-11-09 05:12
Ny her. Starter 1. februar. Noen andre? jannemor Ketolysekuren 19 02-02-09 11:51
Helt ny og trenger litt hjelp av Torkil og dere andre med litt erfaring digger Ketolysekuren 4 07-01-09 22:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no