Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Bytte diett?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-05-05, 20:33   #1
Solros
Nytt Medlem
 
Solros sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Innlegg: 8
Solros er ny på veien

Bytte diett?

Jeg lurer på om jeg skal bytte fra Ketolysekuren til Lindberg, og det hadde vært fint om noen delte erfaringer omkring dette. -Ikke misforstå, jeg er strålende fornøyd med at jeg har gått ned 10 kg med Ketolysekuren på 10-11 uker (selv om vekta har stått stille i et par uker nå). -Men jeg savner frukt og brød! Og på Lindberg kan man spise en skive av det groveste brødet om dagen, ikke sant? Og 1-2 frukter? Er det noen som har byttet diett? Hvordan gikk i så fall omleggingen? Fortsatte du da å gå ned omtrent én kilo pr uke?

Gleder meg til sommeren, jeg! Kanskje jeg faktisk tør å bade i år? Jeg har nesten ikke cellulitter på lårene lenger takket være Ketolysekuren! (Ikke det at jeg hadde så veeeldig mye før heller, da...)

__________________
















Solros er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-05-05, 20:40   #2
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

tja...nå vet ikke jeg om det er dumt eller lurt å bytte, men jeg trives iallefall utmerket på lindberg, men du går kanskje ikke ned så fort videre da...Men det er kanskje ikke meningen heller, eller? Jeg gikk ned fort først, og så har det gått langsomt nedover etter det. Jeg spiser lindbergbrød eller Lindberg havrebriks eller dansk rugbrød om formiddagen, og en pære eller et eple om dagen. Ellers mikser jeg litt da...oppskrifter altså!

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketogen diett - og epilepsi mofe Andre dietter 12 14-09-10 19:23
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Bytte produkter Maria Eurodiett 0 23-12-04 10:39
Pakker i bytte?? Kirsten Eurodiett 1 01-11-04 14:05
Gluten- og laktosefri diett - kan dere hjelpe meg litt? Dragen Generell ernæringsdebatt 4 14-10-04 22:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no