Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Overgangen fra ketolyse til fedonistisk..

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-09-07, 21:51   #1
slankesmurfen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 51
Innlegg: 15
slankesmurfen er på en erverdig vei

Overgangen fra ketolyse til fedonistisk..

Jeg har hatt et par innlegg her tidligere, med litt frustrasjoner rundt ketolysekuren som jeg gikk på i 3 uker. Jeg kjente meg så uttafor og slapp og energiløs samtidig som vekta ikke rikket seg. Kanskje jeg ga opp for fort, men samtidig så var det så viktig for meg at dette skulle fungere.

Har nå lagt opp til et mer Fedon-aktig kosthold, med mye mosjon og styrketrening.
Energien er blusset opp, jeg er "lettere" i kroppen, og treningen går mye bedre nå. Vekten har også begynt å gå nedover.
MEN, når jeg var på ketolyse var det lettere å være disiplinert å holde seg i ketose, dette kostholdet er mer utfordrende for meg, for her må jeg ta meg i nakken mer.

Det er deilig å være på riktig vei, jeg har slått meg til ro med at det vil ta tid. Jeg er glad for hvert gram som forsvinner, og dette er ikke en kur, men en livsstilsendring.
Men ketolyse er jo helt supert for de som får energi og vekttap, masse deilig mat!

Kanskje jeg ga opp for fort, men så lenge dette fungerer for meg er det der jeg må ha fokuset.

Snakkes på stranden neste sommer !

slankesmurfen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 22:40   #2
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: Overgangen fra ketolyse til fedonistisk..

Så bra!!!

Lykke til

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Optimale Smoothies Ziggy Optimal Ernæring 61 27-12-14 22:52
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Bli med i 21-klubben! nalana Trening 66 10-03-05 15:30
Glutamin friflex Kosttilskudd 9 08-02-05 14:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no