Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Godt lavkarbo kjøpebrød?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-08-13, 10:12   #1
Nemo78
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2013
Innlegg: 41
Nemo78 er på en erverdig vei

Godt lavkarbo kjøpebrød?

Finnes det noe lavkarbobrød jeg kan kjøpe i butikken som smaker godt?
Jeg forøkte å lage lavkarbo osterundstykker da jeg så flere her hadde forsøkt den oppskriften med egg, majones, fiberhusk osv
Det luktet godt, men konsistensen og ettersmaken klarte jeg ikke..... :-(

Nemo78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 10:24   #2
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.199
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Godt lavkarbo kjøpebrød?

Jeg synes det de selger på Rimi er helt OK. Men nå er jeg såpass avvent med brød at jeg knapt kommer på å spise det da...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 11:45   #3
labben
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 1
labben er på en erverdig vei

Sv: Godt lavkarbo kjøpebrød?

jeg bruker lavkarbo brød fra Norges bakeriet. selges på rimi/ica.
Er 2,4 pr skive.

labben er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 12:01   #4
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Godt lavkarbo kjøpebrød?

De gangene jeg spiser brød/pizza så blir det glutenfritt fra schär. Så får det heller være at det er nesten bare stivelse. Sålenge det blir kun et par ganger i måneden så er det greit.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 14:35   #5
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Godt lavkarbo kjøpebrød?

Fedonbrødet hos baker Hansen (ikke Rema-varianten) er god. Den er skikkelig grov og ikke svampete. Men inneholder alt for mye karbo for f eks ketolyse, Lchf osv.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Smør - godt og godt for deg! macadamia79 Livets lyse side 24 15-09-11 19:15
Lavkarbo, tomatsuppe med mye godt hope10 Middag 0 20-02-11 18:01
Ah ... Det er godt å være tilbake på lavkarbo-kosthold Hillelille Lavkarbo generelt 2 20-07-09 12:36
Hvilket kjøpebrød/knekkebrød har minst karber?? mariusmor Spørsmål og svar 8 25-04-08 11:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no