Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jeg tisser nesten ikke :-(

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-11-07, 17:31   #1
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Jeg tisser nesten ikke :-(

I dag har jeg nesten ikke tisset. Har drukket ca 2 l. vann, men de har absolutt ikke kommet ut. Tok for en time siden, to vanndrivende (Diural), men merker så og si ingenting. Er det mine nyrer som streiker? Er det noe som forsvinner igjen? Andre som har hatt det sådan? Jeg har det helt fint, men merker jo at jeg har mer væske i kroppen enn ellers.

Spiste nok for mye proteiner igår (50-100 g for mye). Er det det som er årsaken? Huff mange spørsmål, men håper noen har noen beroligende svar.

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 17:40   #2
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Jeg tisser nesten ikke :-(

Hmm..det hørtes rart ut. Ihvertfall ETTER at du tok diural skal det jo komme noe.Men vet ikke om for mye proteiner er årsaken,nei. Har du spist mye salt da? Salt binder jo som kjent vannet i kroppen.

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 17:43   #3
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Jeg tisser nesten ikke :-(

Nei, spiser så og si ikke salt. Tok et glass med natron (1 ts) her til morgen, men det har jeg gjort så ofte.

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 19:25   #4
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg tisser nesten ikke :-(

Jeg har det også sånn noen dager, men det ordner seg utpå kvelden for meg. Nå må vel jeg innrømme at jeg er ikke så flink til å drikke mye vann hver dag, og da tror jeg kroppen holder igjen vannet når den endelig får litt

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 19:31   #5
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Jeg tisser nesten ikke :-(

Hei
For å få ro i sjelen må du be din lege ta nyrefunksjonsprøve. Si at du nesten ikke tisser, så får du rask time, Kreatinin og urinstoff samt Na, K og Mg holder det å ta.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 19:37   #6
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Jeg tisser nesten ikke :-(

Tusen takk for svar. Skal følge med utpå kvelden og har det ikke bedret seg i morgen går jeg til legen. Men det går så superfint med kuren ellers, så jeg vil for all del ikke avbryte den!

Bra å høre JenJen at du også har det sådan, og at det gir seg.

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 14:24   #7
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Jeg tisser nesten ikke :-(

Nå går det mye bedre, så er på rett vei nå!

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 13:53   #8
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg tisser nesten ikke :-(

Så bra

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 14:05   #9
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Jeg tisser nesten ikke :-(

Ja er kjempeglad for det. Igår var det bedre, i dag er det helt perfekt. Det går altså ann å ha det sådan inn i mellom uten å flippe helt ut over det.

Kan jo fortelle at jeg hadde en lignende episode sist jeg var på ketolysekur for ca 2 år siden. Da stoppet alt opp, og jeg fikk vanvittige smerter i nyrene og sluttet da kuren. Det viste seg at jeg spiste alt, alt for mye - fikk altså overdose med proteiner. Har nå skjønt hvor viktig og effektivt det er å overholde kuren til punkt og prikke!

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 07:23   #10
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Jeg tisser nesten ikke :-(

HØRT ! ( følg kuren til punkt og prikke)
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no