Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-08-08, 21:44   #1
Lykkelig
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 136
Lykkelig er på en erverdig vei

Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Eller er det relativt lett å kjøpe inn mineraler/vitaminer fra vanlige helsekoster?

Jeg synes det var litt stiv pris

Lykkelig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 21:48   #2
Ista
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Det kalde nord
Alder: 41
Innlegg: 164
Ista er ny på veien

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Du trenger da magnesium,krom-kalium,sink-selen!!!
Ta en titt innom apotek/helsekost eller hvor dem selger kost tilskudd å se hva du finner! Poenget med di pillene er at du tar en 4 ganger daglig,for at di ikke skal hemme opptaket av hverandre.Å det er en rekkefølge på det også!!!

Ista er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon`ish..... Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 21:50   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Skal du kjøpe tilsvarende sammensetning på helsekost, blir det mye dyrere. Ketolysetablettene er laget for en ketogen kur

Og hver boks er til 7 ukers forsbruk.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 21:51   #4
Ista
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Det kalde nord
Alder: 41
Innlegg: 164
Ista er ny på veien

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Synes pillene er billige,di varer jo lenge og di er korrekt sammensatt for denne kuren.Slipper å tvile!!!

Ista er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon`ish..... Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 21:52   #5
Lykkelig
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 136
Lykkelig er på en erverdig vei

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Ok da er det kanskje greit å kjøpe den store pakka da? Eller startpakka??? Råd?

Men når jeg skal ned i overkant av 10 kilo. Hvor lenge må jeg regne med å holde på? Jeg skjønner dere ikke kan gi meg et fasitsvar men sånn sirka?

Lykkelig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 21:54   #6
Lykkelig
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 136
Lykkelig er på en erverdig vei

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Og er det en dyr diett? Jeg har altså ikke tenkt å droppe den pga økonomi, men det er bedre å være forberedt enn å få hakeslepp.

Lykkelig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 21:56   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Boka og tablettene er et must
Og trenger du noe "mel" til baking, tar du med en boks soyaprotein eller bakemix
Da er du i vertfall i gang

10 kilo... Tja... kommer an på hvor strengt du følger kuren, unngår utskeielser og holder deg til "reglene"
Jeg skulle ned en del mer en deg, men 10 kilo brukte jeg ca. 2 mnd på

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 21:57   #8
Ista
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Det kalde nord
Alder: 41
Innlegg: 164
Ista er ny på veien

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Opprinnelig lagt inn av Lykkelig, her.

Og er det en dyr diett? Jeg har altså ikke tenkt å droppe den pga økonomi, men det er bedre å være forberedt enn å få hakeslepp.


Dyr å dyr...Mat eter kjøtt i alle varianter,grønnsaker som vekser over jorda..Ikke vanlig sukker,ikke vanlig brus...Salater og det som følger med..FETT FETT å mer FETT!!Egg,bacon etc...

Den er ikke dyr i mitt tilfelle,bruker ikke penga på snop,fast food,brus og shit å lort som før,drikker nesten ikke alko lenger....Tror denna kuren er billig hvis man tenker på all dritten man kjøper til vanlig....

Ista er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon`ish..... Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 21:58   #9
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Opprinnelig lagt inn av Lykkelig, her.

Og er det en dyr diett? Jeg har altså ikke tenkt å droppe den pga økonomi, men det er bedre å være forberedt enn å få hakeslepp.

Vi har mindre matbudsjett nå enn før. Dette fordi vi ikke kjøper så mye halv og helfabrikat lenger. Samt godteri og brus

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 21:59   #10
Ista
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Det kalde nord
Alder: 41
Innlegg: 164
Ista er ny på veien

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Opprinnelig lagt inn av Lykkelig, her.

Ok da er det kanskje greit å kjøpe den store pakka da? Eller startpakka??? Råd?

Men når jeg skal ned i overkant av 10 kilo. Hvor lenge må jeg regne med å holde på? Jeg skjønner dere ikke kan gi meg et fasitsvar men sånn sirka?


Stor pakke!!!Da har du alt...Du får i tillegg med DVD`n å....Å stix!!!!Der har du alt du trenger....

Ista er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon`ish..... Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 22:06   #11
Lykkelig
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 136
Lykkelig er på en erverdig vei

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Ok, da er det vel bare å starte med lommeboka og deretter pusse brillene for litt fin lesing før jeg setter i gang da.

Tusen takk for gode råd!

Lykkelig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 22:42   #12
Ista
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Det kalde nord
Alder: 41
Innlegg: 164
Ista er ny på veien

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Bare hyggelig...lykke til med oppstarten,nøl ikke med å spørre her inne!!Derfor vi er her

Ista er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon`ish..... Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 22:45   #13
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Er det nødvendig med så masse utropstegn da?Det var jo bare et spørsmål som ble stilt,man trenger ikke "rope" tilbake...

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 22:47   #14
Ista
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Det kalde nord
Alder: 41
Innlegg: 164
Ista er ny på veien

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Er det meg du sikter til nå magdalena?

Ista er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon`ish..... Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 23:00   #15
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Ja,det var vel det.Følte nesten det første svaret ditt var mer krass enn vennlig svar.Men er også fullstendig klar over at mange bruker masse utropstegn,men det kan gi misforståelser også da.

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 23:04   #16
Ista
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Det kalde nord
Alder: 41
Innlegg: 164
Ista er ny på veien

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Har aldri hørt at mange utrops tegn er roping jeg da,trodde det var hele setninger med store bokstaver som var det jeg...Men men,man lærer så lenge man lever.Da skal jeg jenke utropstengna fra nå ( Kanskje bruke mange smil så jeg blir oppfatta som blid å hyggelig kanskje? )

Ista er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon`ish..... Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 23:08   #17
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Hmm..Jeg har alltid oppfattet flere enn et utropstegn som roping,jeg da.Bruk gjerne utropstegn og smileys om en annen Da kan det tolkes som munter engasjement!

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 23:31   #18
Ista
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Det kalde nord
Alder: 41
Innlegg: 164
Ista er ny på veien

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Hehe....Oki! Da skal jeg gjøre det.Ikke mer roping

Ista er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon`ish..... Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 08:50   #19
Lykkelig
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 136
Lykkelig er på en erverdig vei

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Jeg oppfattet det ikke som roping jeg da. Bare at du var engasjert!!!!!!!

Lykkelig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 09:06   #20
Ista
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Det kalde nord
Alder: 41
Innlegg: 164
Ista er ny på veien

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Flott det!Skal roe ned di tegna uannsett,så jeg ikke blir helt missforstått her inne Heller trø til med noen smiiil

Ista er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon`ish..... Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 10:02   #21
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Men da spør jeg: Er det nødvendig med pillene i det hele tatt? Jeg hadde nemlig tenkt å bestille de ketolysepillene, nettopp fordi de er billigere enn å kjøpe tilsvarende på helsekost og slikt, men det gikk ikke. Kom til betalinga, fikk logga inn på nettbanken for å bekrefte btalinga og greier, men det ble ikke godkjent (og ja, det var mer enn nok penger på kontoen)

Jeg tar fra før av vitaplex sin vitamineral, altså denne --> http://www.matvareguiden.no/matvare8384.asp
I tillegg tar jeg kalsium og omega 3 tilskudd.
Er det da strengt tatt nødvendig med ketolysepillene? Har de noen annen effekt utenom å sikre at man får i seg de vitaminer og mineraler man trenger?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 10:15   #22
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Pillene er ett must på ketolyse, de er helt perfekt sammensatt for akkurat denne kuren og de hjelper på å minke søtbehovet blant annet. Ville ikke droppet disse iallefall, i tillegg er de nok de billigste alternativene du får hva gjelder vitaminer.
At bestillingen ikke gikk igjennom, har nok mest med problemer med banken å gjøre, eller betalingssystemet og absolutt ikke din feil Vet noen har hatt problemer med det og Torkil har skrevet noe om det på siden sin også. Så bare prøv igjen

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 10:21   #23
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Jeg må innrømme at jeg ikke bruker pillene. Hmmm hva er konsekvensene for at jeg ikke tar tilskudd?

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 10:42   #24
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

10 kilo... Tja... kommer an på hvor strengt du følger kuren, unngår utskeielser og holder deg til "reglene"
Jeg skulle ned en del mer en deg, men 10 kilo brukte jeg ca. 2 mnd på

Var kanskje de 10 første kiloene det eller, Gerd? De siste 10 kan sitte litt bedre...

Opprinnelig lagt inn av Amariel, her.

Jeg må innrømme at jeg ikke bruker pillene. Hmmm hva er konsekvensene for at jeg ikke tar tilskudd?

Du kan bli uopplagt og slapp, og oppleve å få kramper i leggene...finnes flere tråde som snakker om det her inne. Ville ikke droppet ketolysetablettene!

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 11:24   #25
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Haha det med kramper har jeg opplevd ja
Jaja, da er det barre å handle inn kosttilskudd
Tusen takk for svar!

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tips til å huske tablettene? Mayella Ketolysekuren 8 22-02-08 17:47
Hvor mye ug er det i disse tablettene? Hønemor Ketolysekuren 5 12-02-08 14:15
Når ta de enkelte tablettene? Babalotta Ketolysekuren 20 13-10-07 16:28
Kombinere tablettene 01jun07 Ketolysekuren 5 09-08-07 07:21
Ketolyse-tablettene? Trenger raskt svar.. touran Ketolysekuren 5 25-05-07 20:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no