Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Er det forskjell på digitale vekter?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-09-08, 10:29   #1
BMS!
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Alder: 49
Innlegg: 142
BMS! er på en erverdig vei

Er det forskjell på digitale vekter?

Hvem skal jeg velge.....

Jeg har en sånn vekt nå som ser kul ut, men er ikke digital, og jeg stoler ikke helt på den.

Så nå er jeg rett og slett litt usikker på hva jeg faktisk veier jeg nå. I følge min vekt har jeg gått ned 2kg. på en uke. Men det tør jeg ikke helt å stole på, skal jo bare en bitteliten forskyvelse på det jule man justerer til 0 først, så jeg hopper ikke rundt her av glede, men jeg har nok i alle fall ikke gått noe OPP denne uken, ja, så jeg er fornøyd.

Men er det mulig å gå ned 2 kg på en uke når man har skeiet ut, kjempemasse.

La meg forklare. Mandag og tirsdag var jeg flink. Onskdag var jeg ut og spiste middag 6 retter med tilsvarende forskjellige viner + champagne. Det resulterte i tillegg til at torsdagen ble litt vel fysen, og jeg spiste mengder av sånt brød man baker i langpanne med rosmarin og salt på (husker ikke hva det heter), det hele ble toppet med en halv pose potetgull på kvelden. I går var jeg flink igjen...

Jeg skulle egentlig veiet meg fredag morgen, men pga. disse utskeielsene stå torte jeg ikke å veie meg på morningen, men på kvelden fikk jeg mot til meg..... Kan det hende det var pga. at jeg veide meg på kvelden og ikke morningen?

Ja, ja, håper noen har en vekt å anbefale meg. Vil jo gjerne vite nøyaktig etterhvert her ;-D

__________________
Vennlig hilsen
BMS!


BMS! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Heller mot Lindberg, men ikke helt sikker enda :-D Svar med sitat
Gammel 13-09-08, 11:49   #2
BMS!
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Alder: 49
Innlegg: 142
BMS! er på en erverdig vei

Sv: Er det forskjell på digitale vekter?

Ingen som har en digitalvekt å anbefale.... Skulle gjerne kjøpt en i dag

__________________
Vennlig hilsen
BMS!


BMS! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Heller mot Lindberg, men ikke helt sikker enda :-D Svar med sitat
Gammel 14-09-08, 20:59   #3
Carlton
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 38
Innlegg: 4
Carlton er på en erverdig vei

Sv: Er det forskjell på digitale vekter?

har ikke noen vekt å anbefale, men ja, det er mulig å gå ned 2 kg på en uke, selv om man har skeiet ut. Det som kanskje er tingen er at de 2 kg`ene, eller delere av de er rett og slett bare vann eller at du har veid deg på forskjellige tidspunkt, selv om man tradisjonelt veier mer om kvelden enn man gjør om morgenen. Ellers kan alkohol ha mye med saken å gjøre, jeg var på fylle fredag, og veide meg lørdag formiddag, for så å plutselig ha "gått" ned omtrent 2 kg, men disse kom fort tilbake. Det viktigste er selvfølgelig å finne en bra vekt som viser riktig, men i min erfaring viser omtrent alle vekter forskjellig, så det viktigste for å måle framgang, er vel å veie seg til likt tidspunkt og på samme vekt tipper jeg.

Carlton er avlogget   Min kostholdsfilosofi: trening/"sunt" kosthold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Please tips meg om gode vekter nalana Generell diskusjon 4 20-04-07 11:04
test av vekter som måler fettprosent jeef-micro Generell diskusjon 5 02-05-06 09:22
Digitale skiller - hjelp meg? :) silje Generell diskusjon 29 18-04-06 20:02
CKD diett (keto for de som trener vekter) NK Andre dietter 13 07-06-04 21:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no