Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Fjernet galleblære ... Ketolyse? JA TAKK!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-01-08, 18:42   #1
Princez
Medlem
 
Princez sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Alder: 50
Innlegg: 214
Princez er ny på veien
Smile

Fjernet galleblære ... Ketolyse? JA TAKK!

Tidenes oppsig!

Jeg har operert vekk galleblæren, og har i den sammenheng vært avhengig av syrenøytraliserende tabletter (Novaluzid) siden 1994. Jeg har spist opptid 15 tabletter for dagen!

I tillegg til dette har jeg det siste året fått tiltakende smerter i hjerteregionen. Dette kommer av at lukkemuskelen i magesekken min ikke virker skikkelig (medfødt Reflux). Legen min har gjentatte ganger bedt meg redusere fettinnholdet i kosten. Dette har jeg ikke klart, og derfor har jeg også lagt på meg. Derfor havnet jeg også på dette forumet…. Jeg elsker mat med mye fett i!!

Med en relativt stor bekymring for hvordan dette skulle gå, startet jeg på Ketolysekuren for tre uker siden. Har holdt meg til kuren så godt det har latt seg gjøre, uten å skaffe meg boken. Her må nevnes at jeg har vært blakk siden nyttår à ingen bok! (Takk for alle råd og tips her inne!)

Begynner altså å lempe innpå fett, og hva skjer?? Jeg har ikke spist EN ENESTE tablett på 3 uker!! Det er HELT utrolig! I tilleg er alle "hjertesmerter" nesten helt borte!

Jeg har kun gått ned 1 kg de to siste ukene, men med tanke på helsegevinsten jeg har fått etter at jeg la om kosten spiller det liksom ikke så stor rolle lenger. Jeg vet at jeg har funnet ”min” greie når det gjelder mat, og det føles som å ha vunnet en million i lotto!!! Idealvekten får komme når den vil – det går rette veien!

Princez er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse :) Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 18:48   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Fjernet galleblære.. Ketolyse? JA TAKK!


Mange som har det sånn!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 18:54   #3
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Fjernet galleblære.. Ketolyse? JA TAKK!

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hmm. "Skummel" fett-observasjon på Ketolyse SkinnyToBe Ketolysekuren 13 20-01-08 11:48
Endre litt på Ketolyse. Nille eller andre som er flinke med forskjellige filosofier. SkinnyToBe Ketolysekuren 11 08-01-08 18:05
Takk Torkil Og Ketolyse!!! lokkebiff Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 13 10-03-07 16:40
Takk og takk Marianne Generell diskusjon 3 19-09-04 17:14
Takk!! Nooria Generell diskusjon 1 23-04-04 23:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no