Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Taco Spice Mix

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-06-07, 22:44   #1
Superstar
Gjest
 
Innlegg: n/a

Taco Spice Mix

Jeg er veldig glad i Taco Spice Mix Jeg kan bruke den til alt
Er ganske ny på det her,så det jeg lurer på er om det går fint å spise under ketyolyse kuren?
*Håper*

  Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 23:39   #2
Fisken
Medlem
 
Fisken sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 52
Innlegg: 168
Fisken er ny på veien

Sv: Taco Spice Mix

60 gram karbohydrat pr 100 gram i Taco Spice Mix. Det er mye, tror ikke den er noe særlig på ketolysekuren. En pose på 30 gram tar hele karborasjonen din og vel så det. Prøv Tacokrydderet fra Hindi og tilsett ekstra spisskummin.

__________________


Fisken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 23:48   #3
Superstar
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Taco Spice Mix

OK Hadde håpet.
Jeg fant ikke noe på nettet om det.
Men takk for svaret

  Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 16:30   #4
Gladimat
Medlem
 
Gladimat sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 148
Gladimat er på en erverdig vei

Sv: Taco Spice Mix

Hva med å bruke bare halve posen da? Jeg også er veldig glad i det posekrydderet der....

__________________


Gladimat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 18:43   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Taco Spice Mix

Opprinnelig lagt inn av Gladimat, her.

Hva med å bruke bare halve posen da? Jeg også er veldig glad i det posekrydderet der....

1/2 pose =9 karber

Det er en prioriteringssake da. Om man må ha akkurat DEN smaken og finne en filosofi (diett) den mengden karber (9 gram) bare i en beskjeden mengde krydder passer inn -

eller

......å bruke. f.eks. Hindu sitt som ikke har sukker og fortsette på Ketolysekuren eller Skaldeman eller en av de andre ketogene diettene....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 21:17   #6
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Taco Spice Mix

oooooops! Jeg har bare lest at andre spiser taco og tatt det for god fisk at tacomixen var ok.

Jaja...ned i vekt har jeg gått uansett, men nå tror jeg at jeg drar å kjøper Hindu sitt krydder i stedet ja.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 22:04   #7
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Taco Spice Mix

Jeg trodde ikke jeg kom til å klare meg uten pose krydderet, men jeg ble positivt overrasket da jeg helte et glass med First Price (ca 6 kh i hele glasset) over kjøttdeigen i panna...
Smashing!!!!!

  Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 22:24   #8
Gladimat
Medlem
 
Gladimat sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 148
Gladimat er på en erverdig vei

Sv: Taco Spice Mix

Ja, jeg må kanskje få tak i Hindu tacokrydder igjen Men de gangene jeg har brukt tacomix så tror jeg ikke det har vært så ille. Bruker halve posen på 500 gram kjøttdeig som vi er 4 som deler på. Men absolutt best å bruke Hindu ja - sukkerfritt Er så glad for at det finnes fornuftige mennesker somkan hente meg inn innimellom! Takk for hjelpen

__________________


Gladimat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 22:38   #9
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Taco Spice Mix

Med en blanning av spisskummen og paprikapulver får du akkurat samme smaken (og samme fargen).

Pleier å kjøpe Brecht økologisk krydder på helsekosten. Det er veldig kraftig på smak i forhold til det "vanlige". Litt off topic, men krydder er noe av det jeg syns er mest å hente på å kjøpe økologisk. I alle fall smaksmessig.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Taco, nam nam... moinx Ketolysekuren 24 04-05-07 10:36
Atkins bake mix og crunchy almond crisp? Hjelp! Amagetha Lavkarbo generelt 27 10-03-06 10:29
Tofu middager Marianne Middag 1 01-03-06 16:09
Mix Choc 0% sugar Thula Lavkarbo generelt 1 22-06-05 13:50
Taco krydder og marinade Anitave Atkins kosthold 3 30-06-04 01:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no