Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Er det mulig å få egne underforum med oppskrifter

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-09-08, 23:38   #1
Lykkelig
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 136
Lykkelig er på en erverdig vei

Er det mulig å få egne underforum med oppskrifter

i hvert enkelt kostholdsfilosofi?

Det var vel ikke bare meg som følte at det hadde vært nyttig og trygt?

__________________
Tilbake på vannvogna...
Lykkelig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 08:11   #2
BMS!
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Alder: 49
Innlegg: 142
BMS! er på en erverdig vei

Sv: Er det mulig å få egne underforum med oppskrifter

Det hadde vært veldig greit ja, syns jeg også.... Det oppfordres jo til å skrive hvilke filosofi menyen passer til i overskriften, men, men...

Ha en helt fortreffelig morgen

__________________
Vennlig hilsen
BMS!


BMS! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Heller mot Lindberg, men ikke helt sikker enda :-D Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 20:09   #3
Lykkelig
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 136
Lykkelig er på en erverdig vei

Sv: Er det mulig å få egne underforum med oppskrifter

Dytter!

ER det noen forumdriftere her??

__________________
Tilbake på vannvogna...
Lykkelig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 20:21   #4
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Er det mulig å få egne underforum med oppskrifter

Jeg er ikke forumdrifter, men vil gjerne ha en mening om saken Tror ikke jeg synes det hadde vært så praktisk med den type inndeling. En oppskrift kan jo være passende for flere ulike filosofier, da må man dobbelt-, trippel- eller kvadruppelposte den. I tillegg er det jo gjerne slik at oppskriftene her utvikles og forbedres - en oppskrift som begynner som Lindberg-mat kan for eksempel bli Atkins-vennlig ganske fort. Og de fleste oppskiftene kan jo modifiseres for å passe inn i flere forskjellige kosthold. Personlig tror jeg bare at jeg hadde blitt forvrirret av en inndeling av den typen, men det er bare mine 2 cent

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 21:04   #5
Lykkelig
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 136
Lykkelig er på en erverdig vei

Sv: Er det mulig å få egne underforum med oppskrifter

Hadde du blitt forvirret av å finne ketolyse oppskrifter under en ketolysetråd?

__________________
Tilbake på vannvogna...
Lykkelig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 21:07   #6
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Er det mulig å få egne underforum med oppskrifter

Jeg er egentlig enig med Nattfrue,jeg. Mange oppskrifter kan brukes på flere filosofier,og det blir mer arbeid for de som skal ordne i dette. Men det hadde jo derimot vært fint om de som legger ut oppskrifter hadde lagt inn kostholdsfilosofien med i oppskriften/overskriften,og hadde regnet ut karboinnholdet på oppskriften sin
Mange lager sin egen vri etter inspirasjon fra eksisterende oppskrifter, og det får jo bli opp til de da og regne hva de føyer/sløyfer fra"hovedoppskriften".

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 21:26   #7
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Er det mulig å få egne underforum med oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Lykkelig, her.

Hadde du blitt forvirret av å finne ketolyse oppskrifter under en ketolysetråd?

Nei, jeg hadde blitt forvirret av å finne oppskifter som passet for mitt kosthold i et forum som ikke handlet om mitt kosthold (for det kan jo fort skje - det er for eksempel veldig sannsynlig at en Atkins-vennlig oppskift også passer fint for folk på Ketolyse) - og av å måtte lete gjennom flere ganger så mange fora for å finne noe. Synes den eksisterende inndelingen er helt ok - vil jeg ha en middagsoppskift, leter jeg under "middag". Ser jo fort om oppskiften passer for Ketolyse eller ikke, basert på ingrediensene - men det er jo bare fint hvis folk merker oppskriftene bedre, selvsagt.

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 11:46   #8
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Er det mulig å få egne underforum med oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Lykkelig, her.

i hvert enkelt kostholdsfilosofi?

Det var vel ikke bare meg som følte at det hadde vært nyttig og trygt?

Bruk emneord. Hvis du ser en oppskrift som passer på ketolysekuren så legger du til ketolyseoppskrift som emneord, eller fedonoppskrift, eller atkinsoppskrift, eller skaldemanoppskrift. Grunnen til at der ikke ligger et oppskriftsforum under hver kostholdsfilosofi er at de fleste oppskrifter kan brukes på de fleste diettene med eller uten mindre endringer.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan vi ha kjøp/salg-underforum? mofe Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 33 13-11-11 21:31
Urter og oppskrifter om alt mulig Charmtassen Lavkarbo generelt 0 11-07-07 11:15
Noen som har noen Brød oppskrifter med lavest mulig karbo? Aadna Lavkarbo generelt 3 17-09-06 18:18
Hva med et underforum for suksesshistorier? Iset Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 25 09-09-06 20:33
Forslag til underforum Fjonken Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 04-03-06 09:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no