Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Stillstand

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-02-11, 11:19   #1
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Stillstand

Ja nå har jeg mer eller mindre stått på stedet hvil i 4 uker, da etter at jeg hadde gått opp 1-2 kg. Har siden variert med +- 1 kg, og de to siste ukene har jeg ligget på rett over 83. Kan ikke dere andre fortelle litt om deres erfaring med fenomenet? Eventuelt komme med tips?

Spiser forsåvidt ketolyse ved at jeg har en grense på 15- 20 karber til dagen og myyye fett. Har holdt på med det i en uke nå, før lå jeg på max 50 g karber, men stort sett kom jeg ikke så høyt, 30- 40 ca

Fokost
1-2 egg
Kaffe eller te med fløte, 1 ts cocosa og suketter

Lunsj
Ostechops med rømme og salami

Middag
Kjøtt/ fisk/ kylling md fløte/ rømmesaus og grønnsaker- blomkål, brokkoli, paprika (gul og orange) muligena litt persillerot eller kålrot i stappa (om jeg lager det) noen ganger løk

Kvelds
Øffer baconchips noen kvelder, stort sett i helga. Noen biter sukkerfri mørk sjokolade, innimellom. Ellers ingenting

Drikker peppsi max kun i helgene, drikker ellers vann, men ikke så mye. Kan sjekkenut bloggen min for å se litt hva jeg spiser, linke under her ("hva jeg spiser")

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 11:21   #2
Pøsh
Seniormedlem
 
Pøsh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Akershus
Alder: 46
Innlegg: 738
Pøsh er ny på veien

Sv: Stillestand

Måler du deg? Ofte så går man inn i cm uten at det vises på vekten.

__________________
Min journal

Pøsh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 11:29   #3
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Stillestand

Vel - jeg opplevde det du opplever nå i 4-5 måneder. Gjorde ALT riktig, spiste ikke for mye og ikke for lite, holdt meg innenfor 15-20 karber, spiste lite erstatninger (kun 1 skive lavkarbobrød pr dag)
Prøvde først å kutte ut mesteparten av fløten - men det hjalp ikke noe særlig....

Fikk et tips her inne om å prøve å kjøre tilnærmet 0 karbo. Det hjalp...Nå har jeg gått ned nesten 2 kilo på 2-3 uker og for meg som har stått stille så lenge (og som aldri har gått ned noe særlig mye pr uke) er dette for meg MYE!!!

Kan være verd et forsøk hvis du føler frustrasjonen trenger seg på....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 16:26   #4
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stillestand

Pøsh: har målt i dag, men ikke målt siden jeg var over 90, men kan jo se hvor mye jeg har gått ned siden det.

Jabba, hvor lenge gikk du på 0- karber? Kan man spise egg da? Kan prøve, men tror ikke jeg får det til så mye lenger enn på ukedagene.

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 16:40   #5
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Stillestand

skrev dette i bloggen min:

HELOMVENDING

synes ikke jeg kan kalle meg utålmodig nå asså.
har vel gått inn i uke 7 nå uten noen forandring

dette blir de nye rutinene mine:
ikke tenke mat hele tiden
ikke tenke vann,vann,vann og atter vann
spise lite og ofte om det smaker best
spise vanlig fet mat med grønnsaker(over bakken)
kutte sukker helt som jeg har gjort
bevege meg litt ekstra ville nok vært en ide
skal ikke telle kaffekopper...

  Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 21:37   #6
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Stillestand

Føyer meg inn i rekken her.
Har vært på lavkarbo og sikkert i ketose siden august, og frem til jul gikk jeg ned ca 12 kg. Siden det har det stått bom stille, og jeg gikk kanskje opp 1-2 kg. Da er det altså snakk om 2 måneder uten noe nevneverdig forandring, tross at jeg er i ketose.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 22:08   #7
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Stillestand

Opprinnelig lagt inn av Mellon, her.


Jabba, hvor lenge gikk du på 0- karber? Kan man spise egg da? Kan prøve, men tror ikke jeg får det til så mye lenger enn på ukedagene.

Jeg er inne i min tredje uke nå. Og fortsetter litt til så lenge dette funker for meg....har stått stille nå de siste fem dagene - men håper på en nedgang igjen snart.
Jeg spiser egg ja - i dag hadde jeg to stekte egg til frokost og to kokte egg til lunch....Er veldig glad i egg..... Det blir ikke helt 0 karbo på meg - men jeg prøver å holde meg så lavt som mulig....
Fordøyelsen er blitt mye bedre etter at jeg kutta ut grønnsakene (spiser kun Avocado og litt agurk nå), og jeg føler meg mer opplagt....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 22:19   #8
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Stillestand

jeg sliter jeg og. .veide 85,9 ved nyttår, nå er jeg 82.9.. for 4 uker siden veide jeg 82,4.... så gikk jeg opp til 84 igjen og nå er jeg karret meg ned på 82,9 igjen.. Jeg har gått ned 23 kg totalt, men 20 av dem gikk jeg ned okt-des, og nå i år går jeg ikke ned..

Gått ned like mye på 2 mnd nå som jeg gjorde på 1 uke før nyttår.. veldig frustrerende, og jeg vet ikke hva jeg gjør galt. spiser lite karber, er i ketose, og ikke noe brøderstatning eller kunstig søtning sukk..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 10:01   #9
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: Stillstand

Jeg har også stillstand! Skikkelig irriterende! Hadde det ikke vært for at jeg snart skal gifte meg så hadde jeg kanskje vært mer tålmodig... Trenger -to eller tre kg til før kjolen sitter perfekt, ser ikke ut til at det kommer til å gå. Må vel sy den ut litt da... Jeg skal sette inn "dødsstøtet" da, og begynne å trene som en helt! Har vært litt smålabert fram til nå. Håper det løsner for oss alle snart

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 21:17   #10
maxit
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 15
maxit er på en erverdig vei

Sv: Stillstand

Joiner klubben. Har gått ned 14 kg på tre måneder, men nå er det bom stopp. Er på fjerde uken nå med samme vekten.

Ser ut som om jeg må begynne å trene For jeg skal iallefall ned 7 kilo til mai, ikke snakk om annet

__________________

maxit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 09:43   #11
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stillstand

Jeg har bestemt meg for å prøve med litt pause, merker at jeg har blitt nærmest besatt av hva jeg spiser og når og hvor mye og hvordan det til slutt påvirker vekta- så tror jeg stresser vel mye. Så de siste dagene nå har jeg tenkt å kose meg, ikke ta av med maten- skal ikke frotse, men er heller ikke streng. Merker det er vanskelig, for selv om jeg nå gir meg lot til å ta en skive, så har jeg faktisk ikke så lyst på. Har spist litt mørk sjokolade, det var godt, og litt havrekjeks til teen, samt noen biter smågodt- men etter en bit så ble jeg så ekkel, og det smakte ikke som det pleier, så jeg fikk faktisk ikke lyst på mer.

Fokuserer på hva jeg har lyst på, spiser det som er godt, og som gjør at jeg føler meg vel- ofte lavkarbo egentlig, men litt høykarbo også. Har kuttet ned litt på fettet da, siden jeg spiser mer karber. Tenker litt mer type hold vekta, kanskje litt mer det jeg ville spist til vanlig når jeg har nådd vekta. Forsker litt på mat rett og slett, og skal nå reiser på ferie en uke. Tar en frisk start etter det, forbereder meg på å starte på 85 igjen, men det gjør ikke noe. En plass må man starte, skal ikke se meg tilbake når jeg setter i gang igjen. Skal snart begynne å jobbe, og det vil nok hjelpe, for da går jeg ikke her hjemme og tenker på hva jeg kan spise! snaske på

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 11:53   #12
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: Stillstand

Jeg er veeeeldig lei av å se det samme tallet på vekta hele tiden nå, noen ganger høyere til og med! Jeg er nå en kg over minstenotering Så nå prøver jeg å kutte alle melkeprodukter, håper at det hjelper. Vet ikke hvor lenge jeg orker det da, fløte og ost er jo egentlig grunnen til at jeg trives så godt på dette kostholdet. Ble tacokjøttdeig med salat til frokost i dag Nam!

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 23:01   #13
maxit
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 15
maxit er på en erverdig vei

Sv: Stillstand

Dersom det er til motivasjon for noen: Etter å ha stått i ro i fire uker har jeg denne uken gått ned 1,3 kg Så, ikke gi opp folkens!

__________________

maxit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 04:54   #14
KristianSK
Juniormedlem
 
KristianSK sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Lier
Innlegg: 12
KristianSK er på en erverdig vei

Sv: Stillstand

Dere som står stille på vekt: trener dere? jeg opplever at treningen. (Kardio) Hjelper mye på fettforbrenningen=) men som Maxit skriver IKKE GI OPP=)

KristianSK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SPISdegSLANK Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 09:14   #15
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: Stillstand

Opprinnelig lagt inn av KristianSK, her.

Dere som står stille på vekt: trener dere? jeg opplever at treningen. (Kardio) Hjelper mye på fettforbrenningen=) men som Maxit skriver IKKE GI OPP=)

Ja, jeg trener. Stort sett rask gange i oppoverbakke på tredemølle med litt styrke etterpå om jeg har ork (Har tredemøtte hjemme.). Eller en skitur om været er bra nok Tilfeldigvis så sluttet vektnedgangen akkurat når jeg begynte å trene... kjempemotivasjon! Men jeg vet jo at trening er bra, så slutter ikke av den grunn Sjekker om jeg har noen partystoppere nå, håper inderlig det ikke er meieriprodukter. Fint å høre at stagnasjonen går over for andre, håper det løsner for meg også snart, har vel vært 6-8 uker nå... Vil så gjerne gå ned bare LITT til før bryllupet for å føle meg superfresh på den store dagen Ser for meg at det blir trening seks dager i uka de to siste ukene før bryllupet

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 13:54   #16
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 53
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Stillstand

Og så er det faktisk mange av oss som opplever at vektnedgangen stopper opp ved for mye trening

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 16:17   #17
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: Stillstand

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Og så er det faktisk mange av oss som opplever at vektnedgangen stopper opp ved for mye trening

Haha, ja... det er så trist at det er forskjellig fra person til person! Blæh!

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 00:33   #18
KristianSK
Juniormedlem
 
KristianSK sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Lier
Innlegg: 12
KristianSK er på en erverdig vei

Sv: Stillstand

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Og så er det faktisk mange av oss som opplever at vektnedgangen stopper opp ved for mye trening

Trener vekter? eller løping/sykling/gåing? vet at når jeg trener vekter så blir jeg mer fit med vekten står stille og øker som du skriver.

KristianSK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SPISdegSLANK Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 01:17   #19
r.o
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 188
r.o er ny på veien

Sv: Stillstand

Gode råd???

Er hele tiden i ketose og likevel går vekten sakte men skkert opp. har gått opp 3 kg siden jul og siden jeg er liten og hele vektnedgangen var 9 kg, er dette 1/3 del av det flotte resultatet som kom på 3 mnd (sept-nov, stille i des).

Spiser etter "boka" og vet ikke min arme råd!!! Prøver nå 2. dag på rad å øke karber litt, i håp om at det skulle hjelpe...

Kosten i dag feks er veldig typisk:

Frukost: Egg og bacon, skinke, ost og spansk ferskost. Litt 2 av typer melon for ekstra karber.

Lunch: Blandet salat med laks og egg, olivenolje.

Middag: 2 stk Gerds pannekaker med sukkerfri syltetøy og litt hjemmelaget is (lavkarbo). 2 ruter melkesjokolade (kunne ikke motstå 1. gangen på mange uker)

Kvelds: Liten grillet kyllinglår, liten avocado og 2 cherrytomater. 2stk jordbær.

Er dette for mye mat. Ofte er det mere stekt mat med smør og olje.

Normalt trener jeg 2-3 ganger/uka, denne uken kan først på fredag.

r.o er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 03:46   #20
KristianSK
Juniormedlem
 
KristianSK sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Lier
Innlegg: 12
KristianSK er på en erverdig vei

Sv: Stillstand

Opprinnelig lagt inn av r.o, her.

Gode råd???

Er hele tiden i ketose og likevel går vekten sakte men skkert opp. har gått opp 3 kg siden jul og siden jeg er liten og hele vektnedgangen var 9 kg, er dette 1/3 del av det flotte resultatet som kom på 3 mnd (sept-nov, stille i des).

Spiser etter "boka" og vet ikke min arme råd!!! Prøver nå 2. dag på rad å øke karber litt, i håp om at det skulle hjelpe...

Kosten i dag feks er veldig typisk:

Frukost: Egg og bacon, skinke, ost og spansk ferskost. Litt 2 av typer melon for ekstra karber.

Lunch: Blandet salat med laks og egg, olivenolje.

Middag: 2 stk Gerds pannekaker med sukkerfri syltetøy og litt hjemmelaget is (lavkarbo). 2 ruter melkesjokolade (kunne ikke motstå 1. gangen på mange uker)

Kvelds: Liten grillet kyllinglår, liten avocado og 2 cherrytomater. 2stk jordbær.

Er dette for mye mat. Ofte er det mere stekt mat med smør og olje.

Normalt trener jeg 2-3 ganger/uka, denne uken kan først på fredag.

Har du oversikt over hvor mye karbs pr dag? kardio trening eller vekter?

KristianSK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SPISdegSLANK Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 08:37   #21
r.o
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 188
r.o er ny på veien

Sv: Stillstand

Har ikke regnet på karber men vet at det har vært mindre enn 15 gr i lange tider(tror hele tiden) i håp om at det skulle hjelpe... Normalt har jeg tatt kjøtt med fett med brokkoli el blomkål i små mengder i tillegg til middag eller lunch. Vært sparsom med karber (grønnsaker), for lite kansje?
Kan jeg ha for mye proteiner? Trodde at mye proteiner er bedre enn flere karber?
Har spist mye fløte-og ostemat. Dette gjorde jeg fra begynnelsen av også, da rant kiloene av. Fleste karbene kommer av de. har ikke spist lavkarbobrød heller på en uke... fløteproduktene gir hjelp ved søtsuget og kosemat. Kansje kunstig søtning påvirker... alt det brukte jeg før også- hvorfor skulle de begynne å motarbeide meg nå???
Vekten går bare opp...f... frustrasjon er stor og skadefroden hos noen som var misunnelig med livstilen min øker...(der ser du, det er som alle andre kurer...!)
Nå vurderer jeg å bare skeie ut skikkelig i noen dager da enkelte påstår at det kan hjelpe. Hva er mest fornuftig, kan jeg "lure" kroppen" med til høyere fettforbrenning på den måten?


Opprinnelig lagt inn av KristianSK, her.

Har du oversikt over hvor mye karbs pr dag? kardio trening eller vekter?

r.o er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 08:56   #22
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: Stillstand

Etter å ha kuttet meieriprodukter i tre dager har jeg nå gått ned ett kg! Jeg drakk mye te med fløte tidligere, og spiste mye ost. Nå spiser jeg ingen av delene en stund, så skal jeg prøve meg litt fram etter hvert Ost og fløte er favorittmatvarene mine på lavkarbo Håper bare nedgangen fortsetter nå!

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 08:58   #23
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Stillstand

Opprinnelig lagt inn av -Cilia-, her.

Etter å ha kuttet meieriprodukter i tre dager har jeg nå gått ned ett kg! Jeg drakk mye te med fløte tidligere, og spiste mye ost. Nå spiser jeg ingen av delene en stund, så skal jeg prøve meg litt fram etter hvert Ost og fløte er favorittmatvarene mine på lavkarbo Håper bare nedgangen fortsetter nå!

Så kult! Deilig når det løsner igjen

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 13:25   #24
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 53
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Stillstand

Opprinnelig lagt inn av KristianSK, her.

Trener vekter? eller løping/sykling/gåing? vet at når jeg trener vekter så blir jeg mer fit med vekten står stille og øker som du skriver.

Jeg sykler, danser og bruker Ab Cirkle Pro Pga av skjelettskader er ikke styrke aktuelt for meg.
Men merker godt at dess mer trening, dess mindre vektnedgang.. Positiv virknking på cm da

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 14:07   #25
Pøsh
Seniormedlem
 
Pøsh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Akershus
Alder: 46
Innlegg: 738
Pøsh er ny på veien

Sv: Stillstand

Opprinnelig lagt inn av -Cilia-, her.

Etter å ha kuttet meieriprodukter i tre dager har jeg nå gått ned ett kg! Jeg drakk mye te med fløte tidligere, og spiste mye ost. Nå spiser jeg ingen av delene en stund, så skal jeg prøve meg litt fram etter hvert Ost og fløte er favorittmatvarene mine på lavkarbo Håper bare nedgangen fortsetter nå!

Så bra da!

__________________
Min journal

Pøsh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Stillstand/ litt opp Heaven Spørsmål og svar 41 31-01-11 20:15
Fem uker stillstand rut311 Mer enn 30 kg overvekt 6 18-10-10 14:34
Stillstand ... savoy Eurodiett 7 04-09-10 15:28
Stillstand og oppkarbing Fjonken Spørsmål og svar 7 03-03-06 15:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no