Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Togtråden!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-05-11, 23:09   #426
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Nei huff det tror jeg på! Utrolig hvor raskt man reagerer altså og det er ikke lenge siden jeg spiste meg mett på middag også så jeg forstår ikke helt hvorfor dette skjer. Samboer hadde en teori om at lavkarbo gjør det vanskeligere å bli full på grunn av alt fettet, men jeg tror det er motsatt, eller jeg kjenner jo at det er lett å bli beruset så jeg tror ikke fettinntaket har noe å si.. noen som kan oppklare litt for oss? Hvorfor blir lavkarboere mer følsom for alkohol til tross for fet mat?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 00:05   #427
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

3,2 kg ned denne uka, sikkert mye vann men utrolig artig da
I dag har jeg vært i konfirmasjons vogna, men mange gode kaker
Jeg tok 2 stk kake
men fra nå er det ketolyse kuren som gjelder

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 01:26   #428
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Nei huff det tror jeg på! Utrolig hvor raskt man reagerer altså og det er ikke lenge siden jeg spiste meg mett på middag også så jeg forstår ikke helt hvorfor dette skjer. Samboer hadde en teori om at lavkarbo gjør det vanskeligere å bli full på grunn av alt fettet, men jeg tror det er motsatt, eller jeg kjenner jo at det er lett å bli beruset så jeg tror ikke fettinntaket har noe å si.. noen som kan oppklare litt for oss? Hvorfor blir lavkarboere mer følsom for alkohol til tross for fet mat?

Jeg tok den helt ut i kveld....snakket med mange gamle kjærester, og tok dem med storm...he,he,he hadde det virkelig kjempekos...virket som om de savnet meg, ja.....angrer slett ikke i morgen....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 10:16   #429
Sunfrid
Medlem
 
Sunfrid sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 124
Sunfrid er ny på veien

Sv: Togtråden!

Yes, yes, yes ned 3,3 kg siden jeg gikk på toget, og første mål er nådd -20 kg


Ha en fin søndag

__________________


Sunfrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 10:17   #430
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Grattis med nedgang Tora Trollmor og Sunfrid

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 10:28   #431
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Togtråden!

Var i dåpsselskap i går og kostholdet ble holdt ganske greit.
Men så kom de til kakene. Jeg hadde bakt en kake til anledningen(høykarbo). Måtte smake og spiste 3 biter før jeg ga meg.
Stolt av meg selv for at jeg klarte å ikke spise ferdig kaken. Jeg er en skikkelig kakemons til vanlig.

I dag blir det slappeavvogna og ryddevogna som står på tur.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 11:03   #432
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Jeg befinner meg i den vogna som nettopp ble koblet på nå-for de som er dyktige på lavkarbomat, men som liksom skal følge EurodiettenKan gå bort å puste på mannen for å bevise for dere at jeg er i ketose om dere vil, brølet hans om å skaffe meg en pastill, kommer til å overbevise dere om at lavkarbo DET har det vært i helgen, men lite ED produkter ja





streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 11:10   #433
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Togtråden!

Tok meg en tur i matvogna jeg . Egg og bacon til lunsj.
Nå hopper jeg videre for jeg skal hjelpe til i konfirmasjon i dag.
Heldigvis har de koldtbord, så jeg kan spise der også om jeg blir sulten da.
Har med meg kake, men den frister ikke så særlig da jeg ikke har noe søtsug for tiden

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 11:23   #434
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Har ikke skervet her på oen dager, men jeg har vært i mange vogner

Det går bra med lavkarbo kosten, men jeg har lett for å hoppe over vannvogna.
Må skjerpe meg på det.

I dag skal jeg innom VANNVOGNA mange ganger, rydde i skap vogna og nyte solen vogna.
Så får vi se om det blir flere etter hvert.

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 14:17   #435
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Togtråden!

I dag er jeg på vannvogna

Vekta er på vei nedover og vi har 21 grader ute....livet leker

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 14:22   #436
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Jeg står fortsatt bomfast, som jeg har gjort i en måned nå.....sukk....dva atjeg har stått bom fast i halveslankeperioden. Er egentlig klar for å gå ned litt, men hvordan? mer fett tro, vil det gjøre susen? Vurderer sterkt å drikke rett av olivenoljeflaska.....

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 14:46   #437
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Engledans: før var jeg superheldig om jeg gikk ned 1-200g i uka, men plutselig så fant jeg et opplegg som fungerte supert for meg. Kanskje det kan hjelpe deg også? Jeg begynte litt forsiktig med periodevis fasting hvor jeg ikke spiste mellom kl 22 og 13, senere begynte jeg å jobbe bedre med diett.no og planla matinntaket på forhånd av dagen og holdt meg til at det skulle være 75% fett, 20% protein og aldri mer enn 5% karbo men den ligger som regel på en plass mellom 1 og 4% her nå. Etterhvert ble jeg så vandt til dette og jeg ble mett så lenge at jeg nå kun spiser middag i 16-tiden eller senere + litt småsaker på kvelden. Jeg drikker som regel ett glass Pepsi Max og spiser litt baconsnacks fra euroshopper (0,2g karbo pr. 100g) på kveldstid. Sist uke gikk jeg ned 800g og det var forskjell det fra de få grammene jeg gikk ned før.

Må også legge til at når jeg jobber med diett.no så sørger jeg for å logge under anbefalt kaloriinntak også, så jeg spiser maks 1400 kcal i tillegg til lavkarbo.

Og et lite tips som er svært hjelpsomt for meg er at dersom fettet er for lavt men proteiner er høyt er å legge til ei spiseskje cocosa. Jeg blandet det da i en kopp grønn te. Det bruker å fikse sånn %problem.
Jeg går også ned litt ekstra om jeg drikker 3L vann også. Og jeg veier ikke før fasten er over, altså i siste sekund før jeg skal spise igjen da jeg faller mest ned i vekt mellom kl 10 og 14, ikke om natten.

__________________

Regrets nye dagbok!

Sist redigert av Regret : 08-05-11 kl 14:55.
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 15:06   #438
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Og jeg veier ikke før fasten er over, altså i siste sekund før jeg skal spise igjen da jeg faller mest ned i vekt mellom kl 10 og 14, ikke om natten.

Dette har jeg oppdaget óg....merkelige greier dette med kroppen

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 16:02   #439
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Her har jeg veldig lyst til å sette meg på vinvogna, men jeg har ingen vin som funker på lavkarbo

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 16:46   #440
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Engledans: før var jeg superheldig om jeg gikk ned 1-200g i uka, men plutselig så fant jeg et opplegg som fungerte supert for meg. Kanskje det kan hjelpe deg også? Jeg begynte litt forsiktig med periodevis fasting hvor jeg ikke spiste mellom kl 22 og 13, senere begynte jeg å jobbe bedre med diett.no og planla matinntaket på forhånd av dagen og holdt meg til at det skulle være 75% fett, 20% protein og aldri mer enn 5% karbo men den ligger som regel på en plass mellom 1 og 4% her nå. Etterhvert ble jeg så vandt til dette og jeg ble mett så lenge at jeg nå kun spiser middag i 16-tiden eller senere + litt småsaker på kvelden. Jeg drikker som regel ett glass Pepsi Max og spiser litt baconsnacks fra euroshopper (0,2g karbo pr. 100g) på kveldstid. Sist uke gikk jeg ned 800g og det var forskjell det fra de få grammene jeg gikk ned før.

Må også legge til at når jeg jobber med diett.no så sørger jeg for å logge under anbefalt kaloriinntak også, så jeg spiser maks 1400 kcal i tillegg til lavkarbo.

Og et lite tips som er svært hjelpsomt for meg er at dersom fettet er for lavt men proteiner er høyt er å legge til ei spiseskje cocosa. Jeg blandet det da i en kopp grønn te. Det bruker å fikse sånn %problem.
Jeg går også ned litt ekstra om jeg drikker 3L vann også. Og jeg veier ikke før fasten er over, altså i siste sekund før jeg skal spise igjen da jeg faller mest ned i vekt mellom kl 10 og 14, ikke om natten.

Takk for tips. Tror faste skal gå greit, for jeg er på uke 3 med forkjølelse og vond hals, så appetitten er såså. Så har ikke spist før etter 12 i de siste. Men skal sette det mer i system. Det der med vekta og tidspunkt, er litt merkeligt, har eksperimentert litt og veid og notert på litt forskjellige tidspunkt.Og har merka forskjell på når en veier seg ja.
Jeg pleier å ha cocosa i grønn te (mannen kjøpte feil te, og den grønne er så ekkel at jeg MÅ ha cocosa i) men jeg GLEMMER det, sukk......
Må visst skjerpe meg veldig. De siste ukene, hvor jeg har hatt innmari vond hals, har jeg ikke orka å drikke vann(bare i te) og har blitt en del pepsi max, for den river litt i sår hals, DA stabiliserte vannet seg, jeg slet med opp og ned vannvekt før jeg ble forkjøla, og da bælma jeg vann.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 17:28   #441
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Da blir det en tur på vinvogna allikevel, har fått bomme en flaske Jacobs Creek Shiraz Rosé av mamma

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 18:02   #442
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av kattungen, her.

Da blir det en tur på vinvogna allikevel, har fått bomme en flaske Jacobs Creek Shiraz Rosé av mamma

Kos deg masse.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 18:58   #443
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Jeg har vært på hyttetur-vogna i helgen og klart meg bra matmessig. Skeiet ut med litt mørk sjokolade og et par tørkede aprikoser. Så prøvde jeg å regne litt på mengde KH. Veier ikke, så det ble bare et overslag, men jeg tror nok inntaket varierer MYE. Fredag ca. 20, lørdag ca. 65, idag ca.45. (ble en hjemmelaget, grov pizza etter hjemkomst i dag som dro litt opp). Kanskje ikke så rart at jeg virrer inn og ut av ketose (etter kvalmen å dømme, har ikke slike stiks).

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 21:31   #444
mocc@
Seniormedlem
 
mocc@ sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Hedmark
Innlegg: 707
mocc@ er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Engledans: før var jeg superheldig om jeg gikk ned 1-200g i uka, men plutselig så fant jeg et opplegg som fungerte supert for meg. Kanskje det kan hjelpe deg også? Jeg begynte litt forsiktig med periodevis fasting hvor jeg ikke spiste mellom kl 22 og 13, senere begynte jeg å jobbe bedre med diett.no og planla matinntaket på forhånd av dagen og holdt meg til at det skulle være 75% fett, 20% protein og aldri mer enn 5% karbo men den ligger som regel på en plass mellom 1 og 4% her nå. Etterhvert ble jeg så vandt til dette og jeg ble mett så lenge at jeg nå kun spiser middag i 16-tiden eller senere + litt småsaker på kvelden. Jeg drikker som regel ett glass Pepsi Max og spiser litt baconsnacks fra euroshopper (0,2g karbo pr. 100g) på kveldstid. Sist uke gikk jeg ned 800g og det var forskjell det fra de få grammene jeg gikk ned før.

Må også legge til at når jeg jobber med diett.no så sørger jeg for å logge under anbefalt kaloriinntak også, så jeg spiser maks 1400 kcal i tillegg til lavkarbo.

Og et lite tips som er svært hjelpsomt for meg er at dersom fettet er for lavt men proteiner er høyt er å legge til ei spiseskje cocosa. Jeg blandet det da i en kopp grønn te. Det bruker å fikse sånn %problem.
Jeg går også ned litt ekstra om jeg drikker 3L vann også. Og jeg veier ikke før fasten er over, altså i siste sekund før jeg skal spise igjen da jeg faller mest ned i vekt mellom kl 10 og 14, ikke om natten.

Drikker du vann under fastingen ???

__________________


mocc@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 21:58   #445
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av mocc@, her.

Drikker du vann under fastingen ???

njæ altså jeg har ingen regler for at det IKKE er lov, men for å kunne tro på vekta om morgenen så drikker jeg ingenting heller, men selvsagt om jeg blir skikkelig tørst så lar jeg ikke være å drikke nei. Blir jeg skrubbsulten før fasten er over så drikker jeg te, gjerne med cocosa om det inngår i dagsplanen uansett.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 22:17   #446
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Stikker en liten tur innom vann og cola zero-vogna igjen jeg

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 22:45   #447
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

[quote=kattungen;1101215]Her har jeg veldig lyst til å sette meg på vinvogna, men jeg har ingen vin som funker på lavkarbo uote]

Opprinnelig lagt inn av kattungen, her.

Da blir det en tur på vinvogna allikevel, har fått bomme en flaske Jacobs Creek Shiraz Rosé av mamma

Opprinnelig lagt inn av kattungen, her.

Stikker en liten tur innom vann og cola zero-vogna igjen jeg


Det var ett kjapt besøk!

Jeg hadde ett glass rødvin tidligere da jeg satt med beina i godt fotbad

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 22:46   #448
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Det var ett kjapt besøk!

Jeg hadde ett glass rødvin tidligere da jeg satt med beina i godt fotbad

knis, lavkarboere tåler ikke alkohol så bra
Kos deg med colaen din du, Kattungen! haha

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 23:03   #449
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Opprinnelig lagt inn av kattungen, her.

Her har jeg veldig lyst til å sette meg på vinvogna, men jeg har ingen vin som funker på lavkarbo

Det var ett kjapt besøk!

Jeg hadde ett glass rødvin tidligere da jeg satt med beina i godt fotbad

Ja, var bare to små glass Trenger ikke mer enn det

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

knis, lavkarboere tåler ikke alkohol så bra
Kos deg med colaen din du, Kattungen! haha



Nå skal jeg finne sovevogna snart

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 07:05   #450
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

mornmorn, sovna visst på sofaen i tvvogna i går jeg! Den varme laaaaange dusjen etterfulgt av god egenpleie slet meg visst ut

Kniiis, jeg ser at jeg har blitt SENIORmedlem allerede, etter 1,5måned på forumet! Da har jeg bablet mye haha! over 500 innlegg

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no