Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Stoffskifte / hormonproblemer

Mensblødninger

Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-01-09, 22:01   #76
Sulphur
Medlem
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 417
Sulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snill

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.


Min mor gikk også på det en periode, og hun var om mulig enda værre enn meg Husker hu kasta forskjærkniven etter meg en morgen så den stod i kjøkkendøra!

Det er så absurd at jeg kan ikke annet enn å le. Seriøst??

__________________
Journalen min.


Sulphur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 22:45   #77
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av MysticalSaga, her.

Det er så absurd at jeg kan ikke annet enn å le. Seriøst??

Ja, seriøst Men det skal sies at jeg var langt ute selv den perioden, og 2 stk i helspenn under samme tak ble til tider litt mye... Dessuten var jeg jo vant til at hu hadde kort lunte da

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 23:55   #78
Hillelille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 239
Hillelille er ny på veien

Sv: Mensblødninger

Min menstruasjon har fått en syklus. Jeg fikk mensen etter ett par uker på justert karbokosthold og da varte den 4 dager. Måneden etter fikk jeg den på samme dato, i fire dager. Så jeg er spent på om den faktisk kommer den her måneden også.

Herregud, i tenårene hadde jeg noen enorme blødninger. Husker vi hadde kontorstoler med hvite trekk på videregående og jeg pleide å sitte på jakken min eller en pose eller no, for det rant så. Jeg kunne sitte å bare kjenne at det fosset og pumpet ut i strie strømmer. Når jeg skulle av med trusa for å skifte bind, måtte jeg dusje for det klisset seg overalt. Det kom ut med store, svære klumper. Pleide å spøke med at jeg ikke kunne bruke tampong da, for jeg kunne jo få indre blødninger. Blødde så mye en gang at jeg var helt tom for energi.

Hillelille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 21:03   #79
Hillelille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 239
Hillelille er ny på veien

Sv: Mensblødninger

Hahaha, hva gir dere meg? Jeg blør. På datoen riktig! :P

Hillelille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 21:19   #80
evis
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7
evis er på en erverdig vei

Sv: Mensblødninger

Må bare kommentere dette. Jeg er nå snart 50 år. Har ikke hatt mensen på nær 2 år og før det kom den som den ville. Var sikker på overgangsalderen. Har nå vært i ketose i ca 5 uker, ikke gått noe særlig ned.... Eller kanskje jeg har det. Var ca 71kg da jeg startet og er nå 68.5 kg. Mandag i denne uken begynte jeg med blødning lurte på hva f...som skjer og har det fremdeles. Etter jeg startet på ketolyse har alt egentlig blitt bedre og det blir nok mer bevisst kosthold på meg og fam. i fremtiden.

evis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 22:52   #81
Ivory
Seniormedlem
 
Ivory sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Hedmark
Innlegg: 680
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Sv: Mensblødninger

Jeg har opprinnelig en normal mens. Har brukt p-piller tidligere, byttet til vanlig spiral senere og fikk da kraftigere mens. Var litt lei å måtte bruke nattbind i et par døgn av mensperioden, og fikk satt inn hormonspiral. Mistet da mensen helt, og hadde ikke mens på 4 år. Tidligere i år fikk jeg den fjernet pga jeg hadde hørt at det kunne være vanskelig å gå ned i vekt pga den, og fordi jeg ikke helt likte at kroppen ble påvirket av hormonene i den. Fikk satt inn en vanlig spiral igjen, og fikk beskjed om at jeg kom til å få en slik mens jeg hadde hatt tidligere med vanlig spiral. Den første var litt mindre enn vanlig. Jeg begynte på ketolysekuren, og fikk mens igjen til vanlig tid, men da ble den slik den hadde vært tidligere (altså litt kraftig). Nå har jeg fått mens igjen, til vanlig tid, mken du verden så mye jeg blør! Må bruke nattbind hele tiden nå... Leser denne tråden med grøss og gru - det kan da ikke være tilfelle at jeg nå kanskje kommer til å ha mensen sammenhengende i flere uker??? Hva er det egentlig som skjer da???

__________________

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 23:39   #82
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Mensblødninger

jeg vil bare si at jeg ikke har noe mens-trøbbel på lavkarbo. alt går sin vante gang. eneste gangen det ble fucka opp var når jeg drakk litervis med soyamelk. forbanna ekle drittet. hehe. mensen er normal den, og jeg blør i mine lange 7-9 dager som vanlig!! sukk.

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 23:52   #83
Camilla82
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 208
Camilla82 er ny på veien

Sv: Mensblødninger

Jeg har ikke problemer med mens, altså ihvertfall ikke som skyldes kostholdet for jeg var slik før også, jeg fikk igjen mensen i februar etter fødsel, men denne mnd har det tatt av, jeg blør gjennom største tampongen på 45 min!!! Har fått tabletter som skal stoppe det.
¨Gud så mye mannfolka slipper unna.....blæ

__________________
Mamma til to gutter 05 og 08

Camilla82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver på lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 00:15   #84
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av Camilla82, her.

Gud så mye mannfolka slipper unna.....blæ

Nattlige ejakulasjoner og ufrivillig benner er sikkert ikke alltid like gøy det heller

Min menstruasjon stabiliserte seg med lavkarbo, enn den var stabil før også, men laaang og PMS og andre morsomheter. Det tok et halvt år med masse tullete blødninger, men jeg endte til slutt opp med klokkerene blødninger som var litt mindre kraftige og langvarige enn tidligere, og PMS er borte

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 01:27   #85
Ivory
Seniormedlem
 
Ivory sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Hedmark
Innlegg: 680
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Sv: Mensblødninger

Får håpe det stabiliserer seg...og håper det ikke varer så lenge... Blir spennende å se hvor lenge det varer. 5-6 dager har det vart tidligere, og nå er det 4. dag med veeeeeldig mye Blir kjempeglad om det stopper i morgen! Ble helt skremt av det jeg leste tidligere i tråden jeg da Men jeg har også hørt at man kan blø en god del etter å ha fjernet en hormonspiral fordi livmorslimhinna/veggen er blitt tykk så det er mye som skal "renskes" ut... Aner ikke om det stemmer men Jeg har heldigvis ikke menssmerter er da noe positivt

__________________

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 12:12   #86
Sunniva31
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 4
Sunniva31 er på en erverdig vei

Sv: Mensblødninger

Skriver under på dette.
Jeg har pco og opplevde å gå over 2 år uten mens, vekten økte med mer.
PCO er jo, som flere vet, (kort fortalt) ubalanse i hormonene i kroppen.
Legen min skrev ut p-piller som en form for medisin og anbefalte meg lavkarbo kosthold. Og det er helt utrolig hvor bra det funker.

Jeg fikk ikke mens med en gang mens jeg gikk på p-pillene, kostholdet mitt har alt å si.Slik jeg spiser nå får jeg mensen en gang i måneden slik jeg skal, den kommer kraftig (slik mange her også skriver). Tidligere blødde jeg lite og bare en dag kanskje, nå kan jeg blø 4 - 5 dager i strekk. Jeg forstår godt at dette kostholdet anbefales for de som har pcos og sliter med å bli gravide.

__________________


Sunniva31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert/Lindberg Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 12:27   #87
Ivory
Seniormedlem
 
Ivory sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Hedmark
Innlegg: 680
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Sv: Mensblødninger

Så bra det hjelper de som har vanskeligheter med å bli gravide!

Jeg har ikke pco, har ikke problemer med å bli gravid, og vil bare at det skal stoppe Eller i det minste stabilisere seg til det normale.... 5. dag i dag med stooor blødning... Ikke noe OK å gå på jobb om det blør igjennom

__________________

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 15:35   #88
Sulphur
Medlem
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 417
Sulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snill

Sv: Mensblødninger

Dere som har problemer med kraftige blødninger burde garantert prøve mooncup. www.mooncup.com

Jeg har ikke angret en dag!

__________________
Journalen min.


Sulphur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 18:59   #89
Ivory
Seniormedlem
 
Ivory sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Hedmark
Innlegg: 680
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Sv: Mensblødninger

Nå er det nesten ikke mer mensblødning igjen! Heldigvis så stoppet det opp Men håper det har stabilisert seg mer til neste gang, så det ikke kommer så mye...

__________________

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 19:37   #90
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av Sulphur, her.

Dere som har problemer med kraftige blødninger burde garantert prøve mooncup. www.mooncup.com

Jeg har ikke angret en dag!

Signerer!
Dvs jeg har ikke hatt tid til å prøve enda, men jeg vet om så mange som trives med mooncup!

Selv bruker jeg tøybind og det er så himla stor forskjell fra engang. Den som ikke har prøvd skal i allefall ikke tenke dumme tanker om tøybind, før det er prøvd. Av de jeg kjenner som har prøvd, så er alle positivt overrasket og skal aldri mere bruke plastbind. For så stor er forskjellen at man tenker på det som regelrett plast.

Tøybind kan holde mye blod, jeg har brukt de etter fødsel jeg, og det gikk helt fint. Mannen kjørte dog frem og tilbake til sykehyset med rene bleier og bind og hjem med brukt og vaska. For vi var på sykehuset til jenta var 8uker gammel og jeg nektet å bruke engang på oss ( nesen min tåler ikke engangsbleier, det lukter for mye).


Ellers har jeg plutselig begynt å blø så fryktelig lite..Blødde 2 ganger sist og nå begynte jeg med nuvaring, og blør nesten ikke noe.. Merklig..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 04-06-09, 11:11   #91
laila-76
Juniormedlem
 
laila-76 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Voss
Innlegg: 26
laila-76 er på en erverdig vei

Sv: Mensblødninger

Har alltid gått på P-pille. Men slutta med det for eit år sidan. Har hatt uregelmessig mens siden dess. Kunne gå to måneder mellom kvar gong. Men har stabelisert seg dei 3 siste månedene. Men det blir spennende å se kor det blir no når eg har begynt på Ketolyse kuren. Håper mindre blødninger og mindre smerter!!!
Men spennende å lese alle innlegga her. for eg har lurt litt på dette.

__________________


laila-76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse. Svar med sitat
Gammel 04-06-09, 13:39   #92
Jente 1980
Medlem
 
Jente 1980 sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 190
Jente 1980 er på en erverdig vei

Sv: Mensblødninger

Jeg har vært på ketolysekuren siden 28.april, og har alltid hatt syklus som en klokke. Men min første mens i ketose kom 5 dager over tiden, og dette har ALDRI hendt før... Så det blir spennede å se nå, skulle etter normal "syklus-telling" ha mensen idag

__________________



Carpe Diem
Jente 1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-06-09, 17:35   #93
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mensblødninger

Hvordan kan man finne syklusen når man aldri har hatt normal menstruasjon? Jeg skal liksom ta provera på enten dag 16 eller 23 i syklusen, men jeg aner jo ikke når det er?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-06-09, 22:06   #94
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Mensblødninger

Du må logge når du blør, da finner du ut av om du har en syklus eller ikke. Hvis du ikke har en ordentlig syklus, eller ikke blør i det hele tatt, må du bare begynne på provera. Det gjorde jeg, jeg blødde jo ikke, så når jeg tok provera fikk jeg en helsikes blødning som varte i 16 dager, jeg måtte bruke svære nattbind om dagen og skifte de hver 2. time liksom.

* * *

Har PCOS og har ikke mensen på et høyt karbohydratkosthold. Men en uke etter lavkarbostart kom mensen tilbake, og har siden hatt normale sykluser...

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 20:48   #95
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mensblødninger

Blør ikke av meg sjøl, må ta provera for å få det igang. Har kommet av seg selv et par ganger på lindberg-kost, men ikke på ketolysekost. Og ikke regelmessig nok til å få noe brukbar info ut av.. Så jeg bare tar de på sånn noenlunde samme tid hver mnd, men så tenker jeg kanskje det forstyrrer mer enn det hjelper? Hvis ting er i ferd med å rette seg opp sjøl?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-07-09, 21:24   #96
Svane
Medlem
 
Svane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 54
Innlegg: 150
Svane er virkelig snillSvane er virkelig snillSvane er virkelig snillSvane er virkelig snill

Sv: Mensblødninger

Har lest hele denne tråden, og ser at her er det mange som har erfaringer og kunnskap. Så kanskje jeg kan be om en tilbakemelding også?

Jeg har gått på lavkarbo ala Fedon i 13 uker. Og denne uka gikk det opp for meg at jeg skulle hatt mensen sist uke. Jeg bruker ikke prevensjon, jeg ble operert i livmora for drøyt 2 år siden, og fjernet da en stor del av livmorslimhinna (pga muskeknuter, en polypp og generelt tykk slimhinne, kraftige og uregelmessige blødninger). Var hos gynekolog for snart et år siden, og fikk bekreftet at livmorslimhinna fortsatt var tynn, og at sjansen for graviditet er minimal. Har siden jeg ble operert hatt nokså regelmessig syklus (pluss / minus noen dager, men det er normalt for meg), sparsomme blødninger i 4-5-6 dager, og om ikke mensen har kommet på dagen, så i alle fall i løpet av noen dager.

Men nå? Kan dette være en effekt av lavkarbo? Jeg er jo ikke i ketose, og følger ingen streng diett. Har ikke gått ned veldig fort i vekt heller, ligger på drøyt 10 kilo på de første 12 ukene. Er dette nok til å rote til syklusen min?

Jeg er forøvrig 39 år og kan ikke forestille meg at jeg er kommet i overgangsalderen. Så altså, ikke overgangsalder, ikke gravid. Så hvorfor uteblir mensen?

Setter pris på tilbakemeldinger, selv om jeg selvsagt skjønner at ingen kan vite med sikkerhet hva som skjer i min kropp.

__________________


Svane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 23:11   #97
Hillelille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 239
Hillelille er ny på veien

Sv: Mensblødninger

Får dere mensen regelmessig, eller hvordan er mensen? Er det sparsomme blødninger etter noen måneder med normal mens, er den kraftig, nesten ingenting?

Hillelille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 10:39   #98
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Mensblødninger

Merker egentlig ikke noen store endringer etter at jeg begynte på ketolyse, jeg!
Regelmessig 25-27 dagers syklus!
Er like oppblåst, vannsamlende og smertefullt som alltid!
Jeg har problemer med å spise eller drikke de 2-3 første dagene fordi hele magen er så øm at det er smertefullt å få noe i magesekken.
Samtidig er jeg så godtesyk at jeg nesten går på veggen!

Ønsker at noen kunne finne en totalt ufarlig og grei måte jeg kan slippe mensen uten å komme i overgangsalderen. Har jo fått de barna jeg skal ha, trenger ikke disse dagene fra he.....!

Dagens hjertesukk!
Ja, jeg har mensen nå!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 10:45   #99
petchy
Juniormedlem
 
petchy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Kristiansund
Alder: 43
Innlegg: 40
petchy er på en erverdig vei

Sv: Mensblødninger

Skulle til å lage egen tråd for å spørre om nettopp dette, men så fant jeg denne tråden istedet.

Jeg har alltid hatt uregelmessig mens, og når jeg går på Cerazette har jeg ikke mens i det hele tatt. Derfor har jeg ikke hatt mensen siden jeg begynte på Cerazette igjen for 8 mnd siden. Begynte på lavkarbo for 5 dager siden, og allerede etter 1-2 dager fikk jeg lette blødninger. Hadde disse et par dager, mer som en rosa utflod enn ordentlig blod. Og i dag kom mensen for fullt, med milde kramper og det hele.

Det første som slo meg var at det kunne ha noe med kostholdsendringen å gjøre - men at det skulle skje SÅ fort? Etter bare et par dager?! Tydelig at NOE skjer i kroppen da i alle fall - har ikke ketostix så vet ikke om jeg er i ketose, men som sagt... NOE skjer.

Hadde vært interessant å høre hva en lege hadde å si om dette, om hva det er som faktisk skjer

__________________

Solveig
★ min vektlogg: 85 • • • • 80 • • • • 75 • • • • 70 • • • 65 • • • • 60

petchy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Halvveis egenkomponert mix n' match LCHF/ketolyse-aktig opplegg som ser ut til å virke :) Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 12:17   #100
frøken
Medlem
 
frøken sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Innlegg: 400
frøken er ny på veien

Sv: Mensblødninger

Hmm, da fikk jeg svar på det. HAr hormonspiral, og har ikke hatt en dråpe mensblod på 1,5 år. Men forrige uke kom det jammen meg litt. Ikke mye, men det varte noen dager...
Og jeg så var så kjempeglad for at jeg mista mensen med spiralen... Gir det seg tro? Har gått på ketolyse siden juli...

__________________
trening august:530 min


frøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no