Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Savner du en nettbutikk kun for store, flotte damer?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-04-07, 15:38   #1
siljel
Juniormedlem
 
siljel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Innlegg: 31
siljel er på en erverdig vei
Smile

Savner du en nettbutikk kun for store, flotte damer?

Se siste innlegg - spørreundersøkelsen er nå på http://hjemme.noia.no/silje/

Da er det flott om vi hjelper hverandre!

Jeg har tenkt å starte en nettbutikk kun for flotte damer over størrelse 42. Jeg er selv størrelse 48/50, og jeg har alltid irritert meg over mangel på flotte klær til rimelig pris for store damer. Jeg har også familie og venner som føler det på denne måten. Nå er det nok, vi er mange flotte, store damer i Norge - la oss få vår egen butikk!

Enten føler jeg at det er ordentlig tantete klær - jeg er ung og ønsker kle meg ungt! - eller så er butikkene for store damer svært dyre.
Jeg synes det er dyrt med klær til over 600kr per plagg. Derfor ønsker jeg å starte en butikk for flotte, store damer i hele Norges land - på internett. Moderne, flotte klær til en levelig pris. Det skal være trygt og enkelt å shoppe. Personlig kundeservice og hjelp, av en som virkelig vet hva kundeservice vil si - og hvilke problemer store damer har i forhold til klær.

Føler du det samme som meg? Kunne du, eller kjenner du noen, som hadde stilt seg positiv til en slik butikk?

I forbindelse med forretningsplanen min, trenger jeg en markedsundersøkelse for å kunne søke om lån etc. Da jeg ikke er noen millionær som har råd til å betale dyrt for at profesjonelle gjør dette for meg ,ber jeg om at:
Ladies - stand together!


Kunne du ta deg 10minutter til å svare på noen spørsmål?



Jeg trenger minst 50, helst 70-80, personer som kan svare. Kan du engasjere familie eller venner som er over størrelse 42? Jeg trenger svar fra så mange forskjellige personer som mulig - de som er skeptiske til internett og shopping (hvordan kan jeg få deg til å føle deg trygg?) til deg som er vant til å shoppe på nett.

Jeg ønsker også å selge undertøy, sportstøy og badetøy etterhvert - om det går bra nok med flotte klær til å begynne med!

Ta kontakt på en privat melding med din email, navn og tlfnr - og gjerne til venner/bekjente som sier det er greit. Undersøkelsen består kun av noen spørsmål, og all informasjonen blir helt konfidensiell - må kun oppgis som referanser når banken spør om grunnlag for undersøkelsen!

Ved spørsmål, kontakt meg gjerne. På forhånd - takk for hjelpen!


Sist redigert av siljel : 08-04-07 kl 00:00. Årsak: Lagt til adresse http://hjemme.noia.no/silje/
siljel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon med kickstart pga insulinresistens - 50karb om dagen maks! Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 20:39   #2
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Savner du en nettbutikk kun for store, flotte damer??

hei,

Nå begynner jeg endelig å passe inn i klær 42/44, så da er det ikke interessant for meg å handle på internett. Hvis du lager en epost som kan sendes til venner med info om hvordan du kan kontaktes, så skal jeg sende dem en mail.

Det med å få kundene til å føle seg trygg finner du nok mye om på nett.
Noen punkter:
* Betalingsformen må være sikret (SSL)
* Ha firmainformasjon med telefonnummer lett tilgjengelig på siden
* Vet ikke hva det kalles, men se på bunnen av nettsiden til komplett.no. Sånne merker bygger tillit

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 20:46   #3
siljel
Juniormedlem
 
siljel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Innlegg: 31
siljel er på en erverdig vei

Sv: Savner du en nettbutikk kun for store, flotte damer??

Hei Trolljenta!

Det skal jeg gjøre. Har ikke laget klar spørsmålene helt enda men de blir klare iløpet av denne påskeuken.

Takk for tipsene, jeg har allerede alle 3 klare. Merket du refererer til heter forresten Nsafe og er noe du kjøper gjennom godkjenning og kurs, og det er noe jeg har planlagt.

Vi snakkes - jeg tar kontakt iløpet av uken

- Silje

siljel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon med kickstart pga insulinresistens - 50karb om dagen maks! Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 20:59   #4
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Savner du en nettbutikk kun for store, flotte damer??

Og når du får sjappa i gang må du få LFO til å legge ut link til deg http://overvektige.no/klaerindex.html

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 21:02   #5
Ulvemor
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 67
Ulvemor er ny på veien

Sv: Savner du en nettbutikk kun for store, flotte damer??

Så kjempebra initiativ! Jeg sender PM.

Men jeg merker jeg blir litt matt av at "over str. 42" er "store, flotte damer". Normalkolleksjonene går da vitterlig til 46?

Ulvemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen LCMF Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 08:35   #6
siljel
Juniormedlem
 
siljel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Innlegg: 31
siljel er på en erverdig vei

Sv: Savner du en nettbutikk kun for store, flotte damer??

Ja noen "vanlige" kolleksjoner går til 42, av og til 44-46 også. Men det vanlige i bransjen for "store damer" er fra 42 og oppover. Minst 2-3 leverandører og butikker jeg har undersøkt med, reklamerer med størrelser "Fra 42 til 56". Så det er blitt nærmest et uttrykk innenfor bransjen - jeg vet ikke fra personlig erfaring, men kanskje det er vanskelig å finne klær i 42?

Hvis leverandøren min begynner på den størrelsen så vil jeg iallefall føre den. Jo flere som har flotte klær i 42 jo bedre, regner jeg med?!

siljel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon med kickstart pga insulinresistens - 50karb om dagen maks! Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 09:37   #7
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Savner du en nettbutikk kun for store, flotte damer??

Må alle som "melder seg" være over 42? tenker at vi har jo kanske noen damer her som har vært i den klesstr, og som også kan delta? Jeg kan godt svare på spørsmål jeg også... men jeg er str 42-44

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 09:41   #8
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Savner du en nettbutikk kun for store, flotte damer??

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Må alle som "melder seg" være over 42? tenker at vi har jo kanske noen damer her som har vært i den klesstr, og som også kan delta? Jeg kan godt svare på spørsmål jeg også... men jeg er str 42-44

Signerer kloke Jeef...

Jeg bidrar MER enn gjerne (da jeg nesten hele mitt voksne liv har vært str. 46/48.) Men nå er jeg str. 38...

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 09:46   #9
siljel
Juniormedlem
 
siljel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Innlegg: 31
siljel er på en erverdig vei

Sv: Savner du en nettbutikk kun for store, flotte damer??

Nei for all del, er du str 42 så synes jeg du skal melde deg med navn og email og tlfnr på privat melding ja! Du er jo innenfor målgruppen, nemlig str 42-56 da! Jeg trenger så mange som mulig til å svare jeg

Hmmmm litt vanskeligere med deg som ikke er i "målgruppen" min lenger. For hvis du ikke bruker størrelsene mine, så vil du jo heller ikke kjøpe fra meg. Dermed blir det vel feil at du svarer. Men tusen takk for engasjementet, jeg synes det er flott med støtte

Hilsen Silje

__________________

siljel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon med kickstart pga insulinresistens - 50karb om dagen maks! Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 11:02   #10
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Savner du en nettbutikk kun for store, flotte damer??

Jeg kan svare også. Intil videre er jeg definitivt i målgruppen =)

Samtidig kan jeg formidle et hjertesukk fra noen veninner av meg som er ganske slanke, men høye (+/- 1,80), om at det finnes alt for lite klær som passer de (bukser, skjørt, kjoler) så det er muligens også et delsegment å utvide mot etterhvert?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 23:58   #11
siljel
Juniormedlem
 
siljel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Innlegg: 31
siljel er på en erverdig vei

Sv: Savner du en nettbutikk kun for store, flotte damer??

Nå har jeg laget en flott web-basert spørreundersøkelse! Enkelt!

Bare klikk inn på http://hjemme.noia.no/silje/

På forhånd takk for hjelpen!

siljel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon med kickstart pga insulinresistens - 50karb om dagen maks! Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 23:49   #12
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Savner du en nettbutikk kun for store, flotte damer??

Jeg la ut info om dette på et forum i går og et annet av de medlemmene la ut på et annet forum. Tror også at det kan spre seg på andre forum videre.
Håper det er med på å gi deg mange svar.
Trixie

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 13:33   #13
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Savner du en nettbutikk kun for store, flotte damer??

Jeg lurer på om du har fått mange svar?

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 09:56   #14
siljel
Juniormedlem
 
siljel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Innlegg: 31
siljel er på en erverdig vei

Sv: Savner du en nettbutikk kun for store, flotte damer??

Hei!

Ja - tusen takk for hjelpen. Jeg fikk helt overbærende mye svar, mye mer enn jeg hadde håpet. Når jeg lukket undersøkelsen hadde jeg fått 143 svar. Juhu!! Kjempegreier for forretningsplanen min å kunne vise slik statistikk frem! Nå står det igrunnen bare på penga. Innovasjon Norge støtter ikke nettbutikker, så ingen støtte der. Jeg har hørt med Bergen Kommune, ingen støtte der. Og det er ingen legater som passer (og det ville uansett vært småpenger). Så det blir spennende å se hvor jeg kan få pengene fra - da jeg ikke har noen hus/bil å ta lån i. Jeg snakker nå med alle venner og bekjente om de er interessert i å bidra, men ikke så lett for folk det heller!!

Trixie - kan jeg spørre hvor du postet linken hen? Jeg tror det hjalp veldig! Tusen tusen takk!!

Hilsen en glad Silje

__________________

siljel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon med kickstart pga insulinresistens - 50karb om dagen maks! Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 23:57   #15
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Savner du en nettbutikk kun for store, flotte damer??

Opprinnelig lagt inn av siljel, her.

Hei!
....

Trixie - kan jeg spørre hvor du postet linken hen? Jeg tror det hjalp veldig! Tusen tusen takk!!

Hilsen en glad Silje

Pm underveis.
Trixie

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 20:50   #16
siljel
Juniormedlem
 
siljel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Innlegg: 31
siljel er på en erverdig vei
Smile

Stor og Fin blir en realitet!

Gladmelding - spørreundersøkelsen deres hjalp

Butikken blir en realitet, og jeg håper den vil være oppe iløpet av november. Jeg har begynt å motta klær fra leverandører og jobber nå med selve webshoppen.

Til å begynne med selger jeg klær og bh'er, og vil utvide til badetøy, sportsklær, støvletter og sexy undertøy etterhvert som butikken vokser.

Takk for hjelpen - det nytter!

Butikken kommer dere til å finne på www.storogfin.no. Dere kan allerede signe dere opp på nyhetsbrevet mitt, for å få vite når den åpner.

Hilsen Silje!

__________________

siljel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon med kickstart pga insulinresistens - 50karb om dagen maks! Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 21:02   #17
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Savner du en nettbutikk kun for store, flotte damer??

Wow!!! Så flott!!!
Gratulerer så masse!!! Kjempemorro og kjempeBRA!!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 21:10   #18
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Savner du en nettbutikk kun for store, flotte damer??

Det er jo kjempeflott Siljel! Har signet meg på nyhetsbrev.

Jeg er egentlig veldig glad i å handle klær på nett, men har alltid blitt skuffet over de barbie-størrelsene når jeg får det hjem. 46 i nettbutikker er visst ikke det samme som 46 i vanlige butikker. Nesten alt har blitt returnert, og jeg har sverget på at jeg aldri skal handle klær på nett igjen. Nå blir det kanskje en forandring på det.

Gleder meg til å se sortimentet ditt!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 21:23   #19
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Savner du en nettbutikk kun for store, flotte damer??

Gratulerer! Denne tanken har faktisk slått meg også. At det er altfor lite av dette i Norge. Jeg har selv tenkt på å starte nettbutikk, men kommer meg nok aldri så langt. Flott at du gjør det!!

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 21:28   #20
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Savner du en nettbutikk kun for store, flotte damer??

Kjempebra!

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 10:40   #21
siljel
Juniormedlem
 
siljel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Innlegg: 31
siljel er på en erverdig vei

Sv: Savner du en nettbutikk kun for store, flotte damer??

Tusen takk for god støtte, det er godt å høre :-)

Rubens (morsomt, min kjære heter Ruben): Når det gjelder størrelser så er de nok ikke annerledes i nettbutikker enn ellers, det er da leverandøren til akkurat den og den nettbutikken. Jeg har de samme klærne og samme størrelsene som enkelte andre butikker rundt i landet, men jeg kommer derimot til å bruke mye tid på å beskrive om de er store i størrelsene, små, om de utvider seg etter bruk etc. Da slipper man å bytte så mye, bare stress og ekstra porto!

__________________

siljel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon med kickstart pga insulinresistens - 50karb om dagen maks! Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 22:52   #22
siljel
Juniormedlem
 
siljel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Innlegg: 31
siljel er på en erverdig vei
Smile

Sv: Savner du en nettbutikk kun for store, flotte damer??

Avsluttende oppdatering: www.storogfin.no er nå oppe :-)

Velkommen til butikken min! Det er stort for meg å kunne ønske dere velkommen. Hos meg finner dere store klær, undertøy og akkurat nå støvletter også. Alt er modellert på store damer, og en byste i størrelse 46.

Frakt og ekspedisjon er kr 99,- til hele landet (utenom svalbard, posten har egne priser dit.) Bytte og angrerett i 14 dager, og jeg spanderer 50% av returkostnader ved bytte om man bruker vedlagte adresselapp.


Rask levering og toppers kundeservice er mine løfter!

Hilsen Silje

__________________

siljel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon med kickstart pga insulinresistens - 50karb om dagen maks! Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 23:01   #23
Valeriana
Medlem
 
Valeriana sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 253
Valeriana har en fantastisk aura rundt segValeriana har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Savner du en nettbutikk kun for store, flotte damer?

Jeg har vært inne og kikket på nettsidene til butikken din, det var mye flott, og spesielt likte jeg denne kjolen:
http://www.storogfin.no/vare.php?ID=070301#

Det er også bra at du bruker store damer som modeller, jeg irriterer meg litt når det blir reklamert for klær i store størrelser, mens modellene som viser klærne ikke er det.

Valeriana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 06:31   #24
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Savner du en nettbutikk kun for store, flotte damer?

Gratulerer med nettbutikk Silje. Det er sikkert veldig savnet. Nå er jeg selv sterkt på vei ned til str 40-42, så da kan jeg vel snart få tøy i de snertne butikker igjen. Ellers har du så rett i, at klærne i vanlige butikker blir så gyselige og tantede så snart størrelsen kommer over str 42-44.

Masse lykke til!

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 12:50   #25
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Savner du en nettbutikk kun for store, flotte damer?

Å, her var det mye fint.... må nok ha seg en runde her ja.
Gratulerer med nettbutikk og med fine ting.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no