Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Fiberrik?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-02-08, 22:30   #1
annann
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Alder: 50
Innlegg: 7
annann er på en erverdig vei

Fiberrik?

Kan man tillate seg å spise en av de til frokost/lunsj??? Sliter litt med de måltidene, og leste et sted at Fiber rik inneholdt lite karbohydrater... Er inne i min første uke nå..

annann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 22:38   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Fiber rik..??

Fiber Rik med solsikkefrø inneholder 37 karber pr 100 gram. Hver skive veier mellom 8 og 10 gram (de er litt forskjellige tykkelser).

Om det ikke går ut over grønnsaksinntaket ditt/karbegrensa di, kan du godt spise en til dagen. Det er faktisk min faste frokost !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 22:42   #3
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Fiber rik?

Det er min faste frokost også...

Hva bruker du som pålegg Nille? Tar gjerne imot gode tips

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 10:01   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Fiberrik?

Bruker mye kremost med urter (med paprikaskiver og frisk basilikum) på. Tjukt lag !

Ellers har jeg hatt 1 tykk skrive mozzarellaost (fersk, sånn i pose) med en skive tomat oppå + fersk basilikum, litt basilikumolje, et par dråper balsamico og salt & pepper. Det er absolutt favoritten !

På lørdagslunch hos svigers blir det alltid reinsdyr- eller hvitløkspate med agurk på. Eller skinkeskiver med italiensk salat.

Fransk landpølse eller dansk salami (tjukke skiver med sånn en skjærer sjøl) med majones på er et annet alternativ.

ALT mulig kan du ha på !

*syns det at jeg er matsnobb* ??

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 21:07   #5
martefie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 276
martefie er en juvelmartefie er en juvelmartefie er en juvel

Sv: Fiberrik?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

*syns det at jeg er matsnobb* ??

Jepp. Og jeg synes det er fantastisk!

martefie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kjernesunnere for hver dag... Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 21:19   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Fiberrik?

Opprinnelig lagt inn av martefie, her.

Jepp. Og jeg synes det er fantastisk!


Er alt for glad i mat og koser meg med å lage den også...... Er veldig kresen på råvarer. Tør nesten ikke se det, men JA

Jeg heter Nille og jeg er en matsnobb !

Leser Jamie Olivers "Jamie at home - Cook your way to the good life" om dagen. Jeg vil også ha hage med gartner og masse gode grønnsaker

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fiberrik? Viviann Spørsmål og svar 3 30-09-06 20:22
Fiberrik Trolljenta Spørsmål og svar 11 10-09-06 17:53
Fiberrik med tranebær mofe Kosttilskudd 4 19-05-06 11:23
fiberrik,,, ayliah Induksjonen 9 16-11-05 08:22
Fiberrik og andre matvarer Albertine Induksjonen 6 30-03-04 19:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no