Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hjelp! Bosch Vaskemaskin!!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-04-07, 15:24   #1
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Hjelp! Bosch Vaskemaskin!!

Nå har jeg forsøkt å finne brukeramanual på nettet, og bosch sine sider låser seg når jeg forsøker....
Jeg skjønner meg ikke noe særlig på vaskemaskiner, og kjører trygge valg i hverdagen.
Men nå skal jeg farge klær, og jeg skal gjøre det uten økonimivask eller forvask...
Jeg tror det var kulørprogrammet som heter "B" på knappene på maskinen, men jeg husker ikke. Og jeg aner ikke forskjell på forvask eller ikke!!
Hjelp noen!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 18:23   #2
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Bosch Vaskemaskin!!

Gå inn på nettsiden til Bosch i Explorer, er ofte noen sider ikke funker med f.eks firefox eller opera.


Det finnes så mange forskjellige boscher, min har vertfall ingen B-program.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 18:26   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Bosch Vaskemaskin!!

Klarte ikke å vente, bare kjørte på med god gammeldags husmorlogikk (or the lack of it...) så vi får snart se om de underlige klærne blir røde og fine

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 18:29   #4
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Bosch Vaskemaskin!!

Hehe... Det hadde sikkert jeg også gjort!

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 18:45   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Bosch Vaskemaskin!!

Og det ble perfekt!!!
Jeg vil bare anbefale nitor klesfarge over alle andre, altså. Håper det ikke anses som en snikreklame, men den er så innmari mye bedre enn alt annet jeg har prøvd. Nå driver jeg å farger alle klærne mine burgunder Snart har jeg bare burgunderrøde og svarte plagg, haha.

Dette var et armforkle, et par snodige bluser, en topp, et omslagsskjørt, en hengslekjole -alt fra min farmor, i og i snodige -men litt skrikete mønstre. Ble så bra! Fortsatt mønster, men bare i nyanser.
Samt en bomullsstrømpebukse i rastafarifarger (striper) som jeg synes er dødelig kul, og gikk masse i før, men jeg klarer ikke å gå i så starke farger lenger.

Blabla bla. Snart på tide å sprette vinen og treffe mennesker nå

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 15:49   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Bosch Vaskemaskin!!

Bare husk å sjekke hva slags tråd klærne du farger er sydd med! Jeg har 2 svarte skjorter med hvite sømmer (ble egentlig ganske kule), og en rød topp med hvite sømmer. Den ser ut som en julenisse og er ikke så kul.....
Syntetisk tråd tar nemlig ikke farge har jeg oppdaga (the hard way...)

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 19:32   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Bosch Vaskemaskin!!

Har funnet ut det jeg også, serru! Har lang erfaring med klesfarging. Men så lenge siden jeg har gjort det på den vaskemaskinen vi har her, at jeg helt hadde glemt hvilket program...

Det jeg har gjort dersom en lysere søm synes, er å tusje på med sprittusj. Som regel farger jeg ting svarte.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 20:07   #8
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk
Talking

Sv: Hjelp! Bosch Vaskemaskin!!

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Har funnet ut det jeg også, serru! Har lang erfaring med klesfarging. Men så lenge siden jeg har gjort det på den vaskemaskinen vi har her, at jeg helt hadde glemt hvilket program...

Det jeg har gjort dersom en lysere søm synes, er å tusje på med sprittusj. Som regel farger jeg ting svarte.

Finnes farge som farger syntetisk også.....

Har farget klær i allefall i 30 år! ;O)

Og gjør det nå også for å freshe opp klær som er blitt dvaske i fargen. Billig og megalurt ;O)

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har tips ang kjøp av vaskemaskin? Bea Generell diskusjon 9 09-09-06 14:43
Treng litt hjelp! Gro South Beach 7 11-05-06 21:53
Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Amagetha Atkins kosthold 19 28-04-06 16:14
Lavkarbonovise, hjelp villemo1978 Spørsmål og svar 2 19-01-06 08:34
Faren min - hjelp! Alfie Dr Lindbergs 8 28-04-05 12:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no