Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Det går nesten ikke an å kalle ketolysedietten for et slankeprogram

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-02-09, 21:37   #1
Nitja
Medlem
 
Nitja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 203
Nitja er på en erverdig vei

Det går nesten ikke an å kalle ketolysedietten for et slankeprogram

For det er såååååååååå mye mere, og jeg føler ikke en plass at jeg slanker meg med alt det jeg faktisk putter i munnen.
Så når folk spør om jeg slanker meg sier jeg faktisk: NEI det gjør jeg ikke føler jeg, for jeg spiser og spiser og har det som plomma i egget mens jeg er på ketolysedietten.

Og av det jeg ser på som en slankekur så blir man sulten, slapp, trøtt, grinete (kan bli hvertfall om man sulteslanker seg) osv..
Mens på ketolyse får man energi, man kan spise seg god og mett akkurat når man måtte ønske det, man kan faktisk kose seg med maten og ikke tenke, å huff nei enda et måltid jeg bare skal putte i munnen for og ha fått i meg noe mat, men kan kan glede seg til man skal spise, bedre humør osv, osv..

Jeg gleder meg virkelig til jeg skal hjem til min mor på onsdag og få vise henne hvordan dette virker og la henne få samme overskuddet som jeg har fått..

Jeg tror jeg vil kalle ketolysedietten en måte og nesten kose seg ned i vekt jeg :-)
For er det jeg føler jeg gjør, eggerøre til frokost med bacon, paprika og agurk, kyllingfile, biff, skinkebiff u name it til middag..
Nei jeg føler faktisk ikke at jeg slanker meg lengre men at jeg har lagt om livsstilen..
Det tok meg litt over 1 mnd og innse at når man går på ketolyse så er det ikke bare for og komme ned i vekt men faktisk få det MYE bedre meg seg selv både psykisk og fysisk :-D
Og at jeg går ned i vekt, får finere hud o.l er jo bare super pluss i boka mi, men nå har jeg innsett alt det andre fantastiske som skjer med kroppen også mens man går på ketolyse :-D

Ble kansje litt langt og litt små rotete men jeg bare måtte få det ut en plass og det er jo ingen bedre plass en og få det ut her :-D

__________________
Nitja
Start 04.01.09



Nitja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 21:43   #2
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Det går nesten ikke ann og kalle ketolysedietten for et slankeprogram

Helt enig med deg!

Og dessuten opplever jeg at når jeg koser meg med min livsstilending, så kryper vekten nedover, og jeg slipper å stresse meg selv om vekta i perioder skulle stå stille...noe den også gjør...men jeg merker det nesten ikke, for jeg har det så bra uansett!

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 21:53   #3
Adriane
Medlem
 
Adriane sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 398
Adriane har en fantastisk aura rundt segAdriane har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Det går nesten ikke ann og kalle ketolysedietten for et slankeprogram

OG det er jo den STORE sannheten! JA.

Det var først en kostholdsendring og så ble det en livstilsendring da man forsto hvor godt kroppen fikk det etterhvert.

__________________
"I love work, it fascinates me - I can watch it for hours"
Adriane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 22:22   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Det går nesten ikke ann og kalle ketolysedietten for et slankeprogram

Enig enig enig enig !!!!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 22:32   #5
valleygirl
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Det går nesten ikke ann og kalle ketolysedietten for et slankeprogram

så enig, selv om jeg går på Atkins, synes nok det ligner ganske mye på ketolyse. Det jeg trodde skulle være en kjapp kur som jeg skulle "holde ut" i noen uker, har nå blitt mer eller mindre livsstilen min de siste åtte månedene. Vekttapet per uke er lite, men samlet sett har det jo blitt ca 21 kg. Har hatt noen "avvik" fra det strengeste regimet, men kommer tilbake fordi jeg føler at det tilværelsen er bedre! Kommer nok mer eller mindre til å holde meg til dette i overskuelig framtid! Spesielt etter jeg oppdaget Isets pizza og kruska-rundstykkene.

  Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 21:49   #6
Wilma
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 50
Innlegg: 25
Wilma er på en erverdig vei

Sv: Det går nesten ikke an å kalle ketolysedietten for et slankeprogram

Jeg synes faktisk at neglene har blitt penere også...de har blitt så sterke lissom! Det må være alle proteinene!

Wilma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Går nesten ikke ned! mocca75 Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 5 23-06-08 11:17
Wow, jeg tror det nesten ikke *Missmaya* Ketolysekuren 13 10-06-08 21:59
Mel med nesten ikke no KH? supha Ketolysekuren 7 17-03-08 14:56
Jeg tisser nesten ikke :-( Eva Ketolysekuren 9 06-11-07 07:23
Nesten ikke utslag på stix'en! geysirland Ketolysekuren 5 13-09-07 06:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no