Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Vektnedgang

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-05-11, 15:56   #26
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av Eucalyptus, her.

Gratulere med super nedgang! Jeg er mektig imponert

Skulle ønske jeg hadde tatt før og etter bilder, men jeg har bare kroppen min som den er nå å se på...greier seg det egentlig...

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 16:15   #27
Batillip
Medlem
 
Batillip sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 49
Innlegg: 363
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av misslinda, her.

Er det forskjellige smaker på grønn te? evt. en som smaker bedre enn andre??

Stor forskjell! Jeg er hektet på Earl Grey.

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15 Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 16:18   #28
Batillip
Medlem
 
Batillip sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 49
Innlegg: 363
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Skulle ønske jeg hadde tatt før og etter bilder, men jeg har bare kroppen min som den er nå å se på...greier seg det egentlig...

Hm! Jeg har droppet å ta før-bilder. Har bare lyst til å kvitte meg med hele kroppen. Ute av syne, ute av sinn. Men dersom jeg angrer, så er det kanskje lurt å ta likevel. Før det er for sent. Hm, hm, hm. Tar alle før-bilder? Jeg har bestandig jaget vekk enhver fotograf. Ikke har jeg målt heller.

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15 Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 17:09   #29
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av Batillip, her.

Hm! Jeg har droppet å ta før-bilder. Har bare lyst til å kvitte meg med hele kroppen. Ute av syne, ute av sinn. Men dersom jeg angrer, så er det kanskje lurt å ta likevel. Før det er for sent. Hm, hm, hm. Tar alle før-bilder? Jeg har bestandig jaget vekk enhver fotograf. Ikke har jeg målt heller.

Det var slik jeg tenkte jeg óg, men nå når jeg ser hvor bra dette har fungert for meg angrer jeg jo litt på at jeg har vært så fotosky...

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 17:10   #30
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av Batillip, her.

Stor forskjell! Jeg er hektet på Earl Grey.

Men er ikke earl grey en svart te da...? Eller er det bare navnet de har tatt? Er den bare tilsatt bergamott som den vanlige earl grey teen kanskje?

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 17:27   #31
Batillip
Medlem
 
Batillip sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 49
Innlegg: 363
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vektnedgang

Earl Grey te er en sort te som er smakssatt med olje som er utvunnet av skallet fra bergamottappelsin.Tradisjonelt har betegnelsen Earl Grey vært bruk om sort te produsert av Twinings, men i dag brukes betegnelsen også om grønn og hvit te med smak av bergamott fra en rekke forskjellige produsenter.

Klem fra Wikipedia.

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15 Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 21:15   #32
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av Batillip, her.

Earl Grey te er en sort te som er smakssatt med olje som er utvunnet av skallet fra bergamottappelsin.Tradisjonelt har betegnelsen Earl Grey vært bruk om sort te produsert av Twinings, men i dag brukes betegnelsen også om grønn og hvit te med smak av bergamott fra en rekke forskjellige produsenter.

Klem fra Wikipedia.

Hem, god idé, liker bergamottsmaken jeg..... Må prøve den...

Sitter og prøver en stor kopp Lipton grønn te med Osmanthusblomst...Lukter herlig, smaker nada... Har hatt to pyramider te oppi og søtet med Stevia...hadde oppi en skje Cocosa og fløte...Smaker som sagt lite, men det går da ned......
Må prøve den med kokossmak i teen i morgen kveld... Kanskje det blir litt eksotisk....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 21:45   #33
frisk og slank ?
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østfold
Innlegg: 2
frisk og slank ? er på en erverdig vei

Sv: Vektnedgang

Gratulerer med en fantastisk flott start ! Det er superinspirerende for meg som er på dag 5 med ketolyse :-)
Jeg leker med tanken å ha som mål å gå ned 12 kg. på 12 uker...... Synes det er litt ambisiøst - men har lyst til å prøve ! Du har jo greid det på 5 uker !!!!!!
Takk for inspirasjon og lykke til videre !

frisk og slank ? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo - ketose Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 22:41   #34
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av Fru Potethode, her.

Jeg startet med lavkarbo kost 18.april, da veide jeg 80 kg.
Veide meg i dag tidlig og da viste vekten 67,8 kg.
Synest det er mye på litt over 5 uker....

Jeg gikk ned 11 kg på de første 5 ukene, men hadde faktisk den største vektnedgangen på midten av de 4 månedene jeg gikk ned de første 30 kiloene.....

Syns fru potethode har fått en flying start,,, lurer på hvor langt ned du skal frue?

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 01:39   #35
solsikke123
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 74
solsikke123 er på en erverdig vei

Sv: Vektnedgang

Hei.
Gratulerer med super nedgang
Kan det være lurt med cocosa selv om man får i seg nok fett gjennom kosten?
Tror jeg også må prøve det, går så tregt om dagen.....

__________________


solsikke123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 09:43   #36
Fru Potethode
Juniormedlem
 
Fru Potethode sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 14
Fru Potethode er på en erverdig vei

Sv: Vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Jeg gikk ned 11 kg på de første 5 ukene, men hadde faktisk den største vektnedgangen på midten av de 4 månedene jeg gikk ned de første 30 kiloene.....

Syns fru potethode har fått en flying start,,, lurer på hvor langt ned du skal frue?

Heisann og tusen takk alle!!
Her har det jammen vært litt aktivitet siden sist jeg var inne på forumet.

Hadde en sikkelig flying start, kan man si. Har ikke gådd ned i vekt på leeeeenge. Veier meg hver fredag. Så på 1 mnd ca så har jeg bare gådd ned 0.8 kg.

MEN for all del jeg klager ikke, føler meg fantastisk og har et overskudd som jeg faktisk aldri har hatt før.

Jeg skal ned en 8-9 kg til tenker jeg.
Noen av dere spurte hvor høy jeg er, hehe jeg er pittelita- 163 cm...

Fru Potethode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
vektnedgang Augustbruden Spørsmål og svar 7 05-02-11 23:18
Vektnedgang per uke? mariam2111 Spørsmål og svar 13 03-04-10 21:46
Vektnedgang Kokkå Spørsmål og svar 2 23-02-09 15:48
Vektnedgang mortil2:) Spørsmål og svar 2 23-02-09 15:19
Vektnedgang lille74 Ketolysekuren 2 03-02-08 08:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no