Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Alle disse oppskriftene med kunstis søtning kan man ikke bare bytte ut det med sukrin

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-03-10, 11:13   #1
only
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 20
only er på en erverdig vei

Alle disse oppskriftene med kunstis søtning kan man ikke bare bytte ut det med sukrin

Slik som jeg har forstått er sukrin et naturlig produkt helt uten GI betyr ikke det 0 karbohydrater?? Kan man ikke bytte ut alle kunstig søtningsstoffer i desserter og kakepooskriftene her inne med sukrin? eller blir det noe galt med konsistens da eller?

only er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vet ikke kutter ut karbohydrater så godt jeg kan Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 11:17   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Alle disse oppskriftene med kunstis søtning kan man ikke bare bytte ut det med su

Sukrin er da et kunstig søtningsstoff? mange som bruker det her inne
Så det er bare til å bytte ut i vei det, men det er fortsatt kunstig søtning.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 11:38   #3
only
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 20
only er på en erverdig vei

Sv: Alle disse oppskriftene med kunstis søtning kan man ikke bare bytte ut det med su

som jeg har forstått er Sukrin et naturprodukt og ikke kunstig på samme måte som aspartam og de andre søtstoffene... Har heller ingen bismak...

only er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vet ikke kutter ut karbohydrater så godt jeg kan Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 11:44   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Alle disse oppskriftene med kunstis søtning kan man ikke bare bytte ut det med su

bismak på sukrin: http://forum.lavkarbo.no/showthread....ghlight=sukrin

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 22:05   #5
Aggatuss
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 56
Aggatuss er på en erverdig vei

Sv: Alle disse oppskriftene med kunstis søtning kan man ikke bare bytte ut det med su

Jeg bruker sukrin, ingen bismak

http://www.funksjonellmat.no/sukrin-om.php

Aggatuss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Lutz Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ikke noe sjakktrekk å bytte til ketogen kost nå martina Ketolysekuren 8 18-12-09 22:38
Hvor får jeg kjøpt alle disse smarte matvarene med lite karbohydrater? bella donna Spørsmål og svar 10 22-11-09 16:53
Alle disse vitaminene vi må ta? snuppelulla Eurodiett 12 25-04-07 21:00
Jøss, sjekk alle disse deilige proteinpulver-smakene!! Iset Generell ernæringsdebatt 6 22-02-06 19:37
Alle disse forskjellige ekstraktene med smak...? Iset Lavkarbo generelt 10 14-02-06 20:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no