Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Lavkarborestaurant i Oslo av interesse?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-05-10, 08:13   #1
~Rosa Skydått~
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Austevoll
Alder: 39
Innlegg: 131
~Rosa Skydått~ er på en erverdig vei

Lavkarborestaurant i Oslo av interesse?

Det er mulig at dette spørsmålet er blitt stilt før, men jeg våger meg utpå og prøver selv.

Etter hva jeg vet så finnes det ingen restauranter i Norge som spesialiserer seg på en lavkarbo - meny. Klart, man kan dra på peppes og bestille seg en salat, eller på fridays som reklamerer for en lavkarbo salat uten å oppgi antall karbs. Men det er ingen steder man kan spise uten å bekymre seg over "hvor mange karbs er det i sausen eller marinaden?".

Jeg lurer på hvor stor interessen er for at det skulle eksistert en slik restaurant i de større byene i Norge? Tenk deg at du setter deg ned og har 5 - 10 forretter å velge mellom (deriblant supper, coctails o.l). Til hovedrett kan man bestille det meste av kjøtt og fisk med lavkarbo marinade og velge hva slags tilbehør man vil ha til maten (potetmos erstatning, ekstra salat, innbakt løk/paprika o.l) Og til dessær er det selvfølgelig det meste å velge mellom av både kaker, gelè og is.

Til hver rett kan man også finne opplysninger av karboinnhold, og har man med seg et følge som spiser vanlig mat, så er muligheten der at man kan velge poteter på siden.

Spørsmålet er om dere tror en slik restaurant hadde vært av interesse, og hva dere eventuelt hadde betalt for en tre retters middag der, i tillegg til hvor ofte dere hadde spist der? Restauranten ville også hatt en lunsj meny, slik at man kan spise der på dagtid.

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wu7qHZj/]
~Rosa Skydått~ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 08:31   #2
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Lavkarbo restaurant i Oslo av interesse?

Gosj - jeg skulle ønske noe slikt fantes her jeg

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 08:33   #3
BlirFjong
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 41
Innlegg: 595
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Lavkarbo restaurant i Oslo av interesse?

Jeg ville hatt interesse av der og ville kanskje spist der iblant. Er villig til å betale like mye som på andre restauranter.

MEN hvorvidt restauranten ville klare seg i et vanskelig marked er en annen ting.. Vil restauranten klare å tiltrekke seg kunder fra "vanlige høykarbere" for å si det sånn..? Vil denne restauranten også tilby vanlig høykarbo-mat eller vil den kun fokusere på lavkarbo?

__________________
30/30 i Jillian Michaels 30 day shred!!


BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 08:42   #4
~Rosa Skydått~
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Austevoll
Alder: 39
Innlegg: 131
~Rosa Skydått~ er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo restaurant i Oslo av interesse?

Opprinnelig lagt inn av BlirFjong, her.

Jeg ville hatt interesse av der og ville kanskje spist der iblant. Er villig til å betale like mye som på andre restauranter.

MEN hvorvidt restauranten ville klare seg i et vanskelig marked er en annen ting.. Vil restauranten klare å tiltrekke seg kunder fra "vanlige høykarbere" for å si det sånn..? Vil denne restauranten også tilby vanlig høykarbo-mat eller vil den kun fokusere på lavkarbo?

Jeg forestiller meg at alt kjøttet er laget mtp at folk som er på lavkarbo skal spise det. Samtidig vil det være mulighet å velge høykarbo tilbehør som feks bakt potet, pommes frites, ris o.l.

Maten skal i utgangspunktet være såppass godt at folk på vanlig kost ikke legger merke til at de er på en lavkarbo restaurant.

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wu7qHZj/]
~Rosa Skydått~ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 08:53   #5
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Lavkarbo restaurant i Oslo av interesse?

Høres eventyrlig ut !!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 08:57   #6
BlirFjong
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 41
Innlegg: 595
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Lavkarbo restaurant i Oslo av interesse?

Opprinnelig lagt inn av ~Rosa Skydått~, her.

Jeg forestiller meg at alt kjøttet er laget mtp at folk som er på lavkarbo skal spise det. Samtidig vil det være mulighet å velge høykarbo tilbehør som feks bakt potet, pommes frites, ris o.l.

Maten skal i utgangspunktet være såppass godt at folk på vanlig kost ikke legger merke til at de er på en lavkarbo restaurant.

I så tilfelle er det en vinner i min verden! Fordi jeg har mange "sære" venner som vi gjerne går på restaurant med, de har ennå ikke gitt opp at jeg en dag er tilbake på pommes frites og ris På en slik restaurant blir det ikke så mye mas om det.. Er lei av å spørre om jeg kan få ekstra grønnsaker/salat i stedet for potet/ris/pasta.

__________________
30/30 i Jillian Michaels 30 day shred!!


BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 09:19   #7
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Lavkarbo restaurant i Oslo av interesse?

Det hadde vært topp med et slikt spisested.

Tar du lunsj som et eks. er det stort sett bare salat og omelett vi kan spise uten å pirke i maten.

Så deilig å kunne få godt tilbehør i tillegg til vanlige grønnsaker.

Pris messig kan det være helt vanlige priser som det er på et bra spisested.

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 10:03   #8
ketto
Medlem
 
ketto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 261
ketto er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo restaurant i Oslo av interesse?

Høres flott ut :nikker: Så lenge en dekker begge målgrupper tror jeg det kan bli en suksess!!

Mener jeg leste i ketolyseboka at det fantes et slikt sted i Arendal??

__________________
Vil i gang etter pause og kilo på 😔
ketto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 10:14   #9
Trulte67
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 303
Trulte67 er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo restaurant i Oslo av interesse?

Høres kjempebra ut, og enda bedre om det også er lunsj, ikke bare middag. Priser som på andre restauranter.
MEN - jeg tror ikke dette vil fungere hvis man fokuserer for hardt på lavkarbo. Jeg tror det bør fremkomme av menyen utenfor og evt reklame at her serveres retter med kun xx antall karbohydrater også. Ikke at her serveres lavkarbo, men du kan også få potet.
Fordi hvis restauranten blir for "sær", så overlever den neppe, og de som er ute etter lavkarbo-restaurant finner den garantert nesten uansett.

__________________



118 kg (grøss) i nov.2008. Ketolyse fra mai 2010, da 106,6 kg.
Trulte67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse,men øker på karboene i sommer! Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 10:18   #10
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo restaurant i Oslo av interesse?

Jeg ville helt klart benyttet meg av et slikt tilbud hvis kvaliteten på mat og service var høy.

Jeg ville imidlertid ikke investert penger i et slikt prosjekt, da jeg tror det dessverre blir for "smalt". Men, hvis du har troen på det skal jeg love å komme på åpningsdagen!


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 10:40   #11
Sweet Pink Kitty
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 246
Sweet Pink Kitty er ny på veien

Sv: Lavkarbo restaurant i Oslo av interesse?

Det hadde vært fantastisk, spesielt fordi jeg ikke kan fordra salater og det dermed blir til at jeg må f.eks spise hamburger uten hamburgerbrød osv på restaurant, noe som igjen er ganske kjedelig egentlig.

Sweet Pink Kitty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 11:19   #12
toja
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 5
toja er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo restaurant i Oslo av interesse?

Ja takk!!

toja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 11:57   #13
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo restaurant i Oslo av interesse?

Høres supert ut jeg ville benytte en sånn restaurant!
Er enig med Trulte67 at man kanskje må være forsiktig med fokus så man ikke skremmer vekk høykarberne med noe som virker for fremmed.
Lavkarberne finner nok et slikt tilbud uansett vil jeg tro.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 12:13   #14
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbo restaurant i Oslo av interesse?

Jeg har tenkt på at det er mer og mer marked for å lage lavkarbomat. Tenk om noen solgte lavkarbopannekaker, pletter, vafler, brød etc og hadde take away-mat med grønnsaker, egg, ost, kjøtt og fisk. Det er fremtida. Buffe'er hvor man kan ta rene råvarer i et stort beger. Om du har tenkt til å satse på noe slikt er jeg med.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 18:22   #15
Karla
Medlem
 
Karla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 64
Karla er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo restaurant i Oslo av interesse?



Har tenkt på det, og er interessert. Tror markedet er økende, og etterspørselen likeså.

Nå har det kommet glutenfritt bakeri/kafè, men de har selvsagt ikke noe lavkarbo-herligheter der...

__________________


Karla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 20:07   #16
Vannmann
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 48
Innlegg: 52
Vannmann er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo restaurant i Oslo av interesse?

Madam Reiersen i Arendal har egene retter hvor karboinnholdet er listet opp, ellers er det et helt vanlig spisested.

__________________


Vannmann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo mer enn Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 15:09   #17
Lunaluna
Medlem
 
Lunaluna sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 56
Lunaluna er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo restaurant i Oslo av interesse?

Er vel ikke bare restaurant som kunne vært interessant, tenk på ferdigmat! Jobber selv i dagligvarebransjen. Det er mye fokus på ferdige løsninger, og de skal jo gjerne være "sunne". Men lavkarbolunsj når man er på farta er ikke så lett med mindre man alltid skal velge salat.
Tenk dere en egen disk i butikken hvor man fikk kjøpt omeletter med masse godt i, karbonader/lunsjkaker med tilbehør som lavkarbobrød og salat, lavkarbo desserter og mellommåltider, som f eks ostekake, sjokoladepudding osv.
Alt laget av sunne, naturlige råvarer, uten en hel haug med tilsetningsstoffer.
For 10 år siden måtte man bestille glutenfritt brød hos bakeren, i dag kjøper man glutenfri kjeks på Kiwi. Ingen tvil om at et lavkarbokonsept snart må finne veien til butikkene.

__________________


Lunaluna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 15:24   #18
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Lavkarbo restaurant i Oslo av interesse?

Skriv under på Lunalunas der !!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 09:52   #19
morthy
Medlem
 
morthy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppegård kommune utenfor Oslo
Innlegg: 209
morthy er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo restaurant i Oslo av interesse?

Det hadde vært kjempedeilig å gå på en restaurant der man kunne få tilbehør som er litt mer fristende enn ekstra grønnsaker
Restauranten burde nok ha vanlig mat også ellers ville det bli vanskelig å gå ut en hel gjeng med mennesker...

Kanskje man burde oppfordre eksisterende restauranter til å ha et lavkarbotilbud?

__________________


morthy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 12:12   #20
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo restaurant i Oslo av interesse?

Sukk, ønskedrøm med sånne restauranter da

Det er jo umulig å bestille seg lunch eller middag uten å få mengder med brød, ris eller poteter. Jeg prøve alltid å bestille uten og heller får ekstra salat/grønnsaker, men da får jeg enten et blikk som om jeg er gal/vanskelig eller så blir de småsnurt for det jeg ikke vil ha den deilige maten de har, akkurat sånn som de serverer den. Som oftest ender det opp med at jeg får alt av brød og poteter allikevel, eller så får jeg f.eks. en tallerken med hamburger uten brød og potet og ikke noe ekstra salat og betaler full pris. Har i grunn gitt opp å spise ute.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 19:36   #21
heart
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sandnes
Innlegg: 60
heart er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo restaurant i Oslo av interesse?

Opprinnelig lagt inn av ~Rosa Skydått~, her.

Det er mulig at dette spørsmålet er blitt stilt før, men jeg våger meg utpå og prøver selv.

Etter hva jeg vet så finnes det ingen restauranter i Norge som spesialiserer seg på en lavkarbo - meny. Klart, man kan dra på peppes og bestille seg en salat, eller på fridays som reklamerer for en lavkarbo salat uten å oppgi antall karbs. Men det er ingen steder man kan spise uten å bekymre seg over "hvor mange karbs er det i sausen eller marinaden?".

Jeg lurer på hvor stor interessen er for at det skulle eksistert en slik restaurant i de større byene i Norge? Tenk deg at du setter deg ned og har 5 - 10 forretter å velge mellom (deriblant supper, coctails o.l). Til hovedrett kan man bestille det meste av kjøtt og fisk med lavkarbo marinade og velge hva slags tilbehør man vil ha til maten (potetmos erstatning, ekstra salat, innbakt løk/paprika o.l) Og til dessær er det selvfølgelig det meste å velge mellom av både kaker, gelè og is.

Til hver rett kan man også finne opplysninger av karboinnhold, og har man med seg et følge som spiser vanlig mat, så er muligheten der at man kan velge poteter på siden.

Spørsmålet er om dere tror en slik restaurant hadde vært av interesse, og hva dere eventuelt hadde betalt for en tre retters middag der, i tillegg til hvor ofte dere hadde spist der? Restauranten ville også hatt en lunsj meny, slik at man kan spise der på dagtid.

For en fantastisk ide!! Har savnet en sånn restaurant lenge, og tror du ville ha fått mange kunder så snart ryktene hadde begynt å gå. Tenk på hvor mange potensielle kunder det er bare her inne på forumet.

heart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 19:46   #22
Ana
Medlem
 
Ana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 394
Ana er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo restaurant i Oslo av interesse?

Opprinnelig lagt inn av ketto, her.

Mener jeg leste i ketolyseboka at det fantes et slikt sted i Arendal??

Denne: http://www.madamreiersen.no/restauranten.html
Men ser de har fått ny kjøkkensjef så vet ikke om det gjelder fremdeles.

Jeg skulle gjerne hatt muligheten til å ta med meg slik mat når jeg er i Oslo. På vei til toget, en liten take-away med sunn god lavkarbomat hadde vært en sikker vinner for meg ihvertfall.

__________________
Julemålet



Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 21:30   #23
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo restaurant i Oslo av interesse?

Jeg er litt usikker på hva dere mener egentlig jeg... Det er sjelden jeg sliter med å finne ok alternativer (så lenge jeg unngår peppes, fridays, egon osv).

Opprinnelig lagt inn av Lunaluna, her.

Tenk dere en egen disk i butikken hvor man fikk kjøpt omeletter med masse godt i, karbonader/lunsjkaker med tilbehør som lavkarbobrød og salat

Er stadig innom matbutikker med varmmatdisk og kjøper "hastemat" på vei til trening ol, det bugner av varer jeg kan velge. Kyllinglår/kylling, stekte koteletter, grillet fisk, omeletter, gresk salat, pålegg... I tillegg har endel av de salatbar med salat, ost, egg osv. Kjøper bare en tube chilimajones e.l i tillegg. Eller bare noen nøtter.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 21:35   #24
Sweet Pink Kitty
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 246
Sweet Pink Kitty er ny på veien

Sv: Lavkarbo restaurant i Oslo av interesse?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Er stadig innom matbutikker med varmmatdisk og kjøper "hastemat" på vei til trening ol, det bugner av varer jeg kan velge. Kyllinglår/kylling, stekte koteletter, grillet fisk, omeletter, gresk salat, pålegg... I tillegg har endel av de salatbar med salat, ost, egg osv. Kjøper bare en tube chilimajones e.l i tillegg. Eller bare noen nøtter.

Ah, for de av oss som hadde likt salat og koteletter.

Uansett, det er jo så dyrt at det sjeldent er verdt det.

Sweet Pink Kitty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 22:15   #25
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo restaurant i Oslo av interesse?

Enig med Carisma...ingen problemer med å finne lunchmat lr å spise ute...det er jo somregel bare å droppe karbetilbehøret og velge noe annet attåt. De aller fleste spisesteder strekker seg langt for å få tilfredse kunder
Og lunch i farta er jo bare å stikke innom noen som har stor salatbar, med kylling, reker, tunfisk, skinke, oster og egg...blir stappmett jeg. Godt er det også!

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kom over desse sider, om nokon har interesse for det mpbb Artikler 0 17-12-08 14:29
Oslo magdalena Generell diskusjon 7 01-06-08 19:36
Kebab i Oslo reodorfelgen Spørsmål og svar 4 25-05-08 14:46
Pub/bar i Oslo ... janmesi Lavkarbo generelt 1 13-10-06 19:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no