Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

MAIskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-05-12, 20:00   #76
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: MAIskravletråden 30+

Del med oss hva du gjør da mrs kishty

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 20:06   #77
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: MAIskravletråden 30+

Akkurat nå har jeg ostedilla... så det går i ost til frokost lunch kvelds og nattmat.. ost med piffikrydder og agurk... mmmmm
så til middag så er det litt forskjelligt.. idag kjøttdeig og grønnsaker

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 17-05-12, 06:22   #78
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: MAIskravletråden 30+

Gratulerer med dagen allesammen! Skal på tidligvakt jeg litt rar i magen etter noe voldsomme greier i går. Men mye bedre i dag. Gleder meg til i morgen, for det er da festen blir for meg

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 17-05-12, 11:01   #79
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: MAIskravletråden 30+

Gratulerer med dagen alle sammen.



Rune

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 17-05-12, 17:37   #80
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: MAIskravletråden 30+

Gratulerer med dagen alle sammen Jeg har sovet vekk nesten hele dagen så tok nettopp en ja vi elsker solo her for å få stemningen Håper alle har hatt en fantastisk dag

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 17-05-12, 18:57   #81
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: MAIskravletråden 30+

GRATULERER MED DAGEN!!!!!!!!! ::::vifter med flagg::::

Håper eg kan kome inn i bunaden min igjen neste år. Da blir det vel over 20 år sidan sist eg stappa meg inn i det pølseskinnet. (Stakkars bunaden min dør snart av ensomhet.) Eg ELSKAR den bunaden, altså. Så stolt. Men han gjer jo ikkje så mykje utav seg når han heng i skapet :-(

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 17-05-12, 19:39   #82
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: MAIskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

GRATULERER MED DAGEN!!!!!!!!! ::::vifter med flagg::::

Håper eg kan kome inn i bunaden min igjen neste år. Da blir det vel over 20 år sidan sist eg stappa meg inn i det pølseskinnet. (Stakkars bunaden min dør snart av ensomhet.) Eg ELSKAR den bunaden, altså. Så stolt. Men han gjer jo ikkje så mykje utav seg når han heng i skapet :-(

Hva slags bunad har du?

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 17-05-12, 19:47   #83
*Røyskatt*
Medlem
 
*Røyskatt* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 78
*Røyskatt* er på en erverdig vei

Sv: MAIskravletråden 30+

Kom meg inn i bunden i år :-) har syndet litt med ett stykke sjokoladekake, og nå har jeg vondt i magen. Men det stykke var veldig godt, så syns egentlig at det var verdt det :-)

__________________


*Røyskatt* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ett sted mellom Lindberg og moderat Lchf Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 12:43   #84
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: MAIskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Hva slags bunad har du?

Den kvinnedrakt frå Romsdal som vert kalla Veøybunad. Du kan sjå variantar over den på bilde frå Romsdalsmuseet. Eg har heilt kvitt sjal, for eg fikk bunaden til konfirmasjonen og mormor meinte det var det mest passande til ei ungjente, men no som eg er gammal kone, blir det vel å få seg tak i eitt mønstra i farger og heller la det kvite gå vidare i arv til jentene mine.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 19-05-12, 12:59   #85
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: MAIskravletråden 30+

Og DER var endelig leiligheta lagt ut for salg... http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=34980655
Selv om det er med veldig blandede følelser... Vi er jo velidig glade i både den og området. Men i følge sambo skal vi flytte hit igjen når vi bir pensjonister! (Jeg holder derimot en liten knapp på et rekkehus på Amager eller lignende til den tid, men )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-05-12, 15:07   #86
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: MAIskravletråden 30+

Å eg hadde ikkje fått med meg at de skulle flytte, Carisma! Det blir jo spennande, og lykke til med salget. Enerhaugen er koselig, syns no eg. Skal de langt av stad?

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 19-05-12, 15:19   #87
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: MAIskravletråden 30+

Flytter til andre sida av nordmarka. Har kjøpt hus litt nærmere familien nå som vi har fått barn. Har ventet på at badet i huset skulle pusses opp, så det har tatt litt tid før vi fikk lagt ut leiligheta, men nå er det så og si ferdig så det er bare å flytte.
Her er huset (på vinteren vel og merke ) http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=32810502

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 10:16   #88
Brokkoli
Medlem
 
Brokkoli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 495
Brokkoli er en juvelBrokkoli er en juvelBrokkoli er en juvel

Sv: MAIskravletråden 30+

Jeg skada ryggen min i slutten av april, og da jeg ikke kunne trene tung styrke på en stund sklei kostholdet ut også. Det har ikke blitt ekstreme mengder sukker, men i overkant mye karbo uansett. Og jeg har vært slapp og sliten.

Nå er jeg tilbake på lavkarbovogna - har innsett at siden jeg ikke kan trene slik jeg vil er det ENDA viktigere enn før å spise riktig. Skjønner egentlig ikke hvorfor det sklei ut i det hele tatt, siden jeg trives så godt med lavkarbokost. Jaja. Vi er skrudd sammen på rare måter.

Nå gleder jeg meg over finværet - og håper jeg får mulighet til å ta meg en liten fjelltur i dag! Savner den tunge styrketreninga, men det får komme når det er tid for det! :-)

__________________
Fra feit til heit!



Brokkoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 16:07   #89
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: MAIskravletråden 30+

I dag har jeg vært sååååå flink, vasket plattingen, dandert med blomster, kjøpt og fylt badebasseng, kokt og pusset alt bestikket, støvsuget og solt meg.. Er så superfornøyd med meg selv

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 16:16   #90
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: MAIskravletråden 30+

pusset bestikket? må bestikk pusses?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 16:59   #91
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: MAIskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av mrs kishty, her.

I dag har jeg vært sååååå flink, vasket plattingen, dandert med blomster, kjøpt og fylt badebasseng, kokt og pusset alt bestikket, støvsuget og solt meg.. Er så superfornøyd med meg selv

Lider du av pussesyke? Du kan få låne noen fine messingprimuser som trenger en puss.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 17:22   #92
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: MAIskravletråden 30+

Om du visste hvor lenge det var siden sist hehe.... tok det med meg ut i solen da hadde jeg noe å gjøre mens jeg ble brun

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 18:39   #93
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: MAIskravletråden 30+

Har også solt meg i dag. OG årets første bad er unnagjort også! Deilig igrunn, men innser at jeg liker best å bade i vann og ikke i sjø. Egentlig tenkt å trene, men for hot ute.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 18:50   #94
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: MAIskravletråden 30+

Møøø!!! Grr
Her er noen få pluss og regn

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 18:53   #95
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: MAIskravletråden 30+

skulle vært ulovlig å ha det så varmt inne.. sitter på 5. dagen med nærmere pluss 30 grader inne.. og det er jo like varmt ute på balkongen så åpne dører og vinduer hjelper null og niks -.- skulle ønske jeg ikke var permittert, på jobben er det hvertfall aircondition..

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 18:57   #96
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: MAIskravletråden 30+

sett deg i fryseboksen

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 19:16   #97
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: MAIskravletråden 30+

Jeg klager ikke over været. Jeg klagde så mye når det var kaldt og dårlig, så nå knepper jeg igjen og bare nyter :P

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 19:17   #98
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: MAIskravletråden 30+

har ingen har bare 2 og en half skuff under kjøleskapet. og jeg er rett og slett for stør og feit til å passe inni der

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 19:22   #99
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: MAIskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg klager ikke over været. Jeg klagde så mye når det var kaldt og dårlig, så nå knepper jeg igjen og bare nyter :P

Jeg og. Det er riktignok for varmt til at jeg finner det behagelig, men ikke søren at jeg ønsker det kaldt og kjipt altså. Her oppe er det jo gjerne enten eller også..

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 19:41   #100
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: MAIskravletråden 30+

er det kaldt kan jeg kle på meg. men jeg svetter selv om jeg sitter her naken med vifta på maks uten å gjøre noenting...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Maiskravletråden 30+ <insert_scary_name_here> Mer enn 30 kg overvekt 339 06-05-12 00:13
Maiskravletråden til 30+ vaskeklut Mer enn 30 kg overvekt 97 02-06-10 10:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no