Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Spiser du sjømat?

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Se resultatene: Spiser du fisk og sjømat?
Ja 29 52,73%
Fisk, men ikke annen sjømat 7 12,73%
Sjømat, men ikke fisk 1 1,82%
Litt av hver, men ikke alt 15 27,27%
Nei 3 5,45%
Deltakere: 55. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-02-08, 18:57   #1
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Spiser du sjømat?

Etter å ha lest dagens skravletråd, så lurer jeg litt på hvor mange som spiser fisk og ikke her inne.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 19:00   #2
isola
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 42
Innlegg: 112
isola er ny på veien

Sv: Spiser du sjømat?

Fisk, men ikke annen sjømat. Er allergisk mot skalldyr, så det begrenser seg selv.

isola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 19:03   #3
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Spiser du sjømat?

Elsker kamskjell, blåskjell, krabbe, reker, tigerreker, og laks... Ikke så gla i annen fisk jeg...

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 19:58   #4
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Spiser du sjømat?

Alt av fisk og sjømat Namme!

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 20:02   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Spiser du sjømat?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Alt av fisk og sjømat Namme!

ENIG!!! Og gjerne flere ganger i uka!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 20:10   #6
LilleVille
Medlem
 
LilleVille sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 347
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spiser du sjømat?

Veldig glad i skalldyr.. Krabbe er en av de få tingene som jeg bokstavelig talt får vann i munnen av å tenke på.. Men ikke glad i fisk. Dvs mye fisk er egentlig godt, men gidder ikke lage det. Og jeg er en av de få virker det som som IKKE liker laks. Ikke helt riktig det heller nei, liker røkt laks og gravlaks, men ikke kokt eller grillet eller sånn.
Og så ELSKER jeg sushi! Men må ha med risen og alt det andre, så det funker ikke på lavkarbo desverre!

__________________

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 20:13   #7
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 39
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Spiser du sjømat?

Jeg er nesten litt flau for å si det. Men jeg bor da altså på sørlandskysten og spiser kun torsk, laks og ørret.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 20:32   #8
Eirian
Medlem
 
Eirian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 123
Eirian er ny på veien

Re: Spiser du sjømat?

Jeg spiser fisk ja, veldig glad i fisk!
Men verken jeg eller min kjære er noe glad i skalldyr.
Men fisk har vi flere ganger i uken.

Eirian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, øko, uten tilsetningsstoffer mm. Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 20:35   #9
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Spiser du sjømat?

Spiser mye fisk, laks, kveite, torsk, sei, lyr , sjøtunge osv osv...
Reker, krabbe , hummer, kreps ...
Men ikke blåskjell eller andre skjell. har smakt kamskjell og det var ikke så værst,
men lager det ikke til selv.

fisk er sundt, året rundt

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 20:37   #10
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Spiser du sjømat?

Opprinnelig lagt inn av Tusta85, her.

Jeg er nesten litt flau for å si det. Men jeg bor da altså på sørlandskysten og spiser kun torsk, laks og ørret.

*knis*

Jeg spiser litt av hvert, men ikke alt. ikke blåskjell og slikt feks.... er det skjell på så er det til å fiske krabber med

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 20:37   #11
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Spiser du sjømat?

Spiser litt av hvert,men ikke alt LIker ikke kreps,men elsker krabbe. Fisk spiser vi masse av!! LIker ikke skjell av forskjelige slag..

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 20:38   #12
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Spiser du sjømat?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Alt av fisk og sjømat Namme!

Jepp

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 20:38   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Spiser du sjømat?

Absolutt all sjømat! Jeg spiser jo ikke animalsk kjøtt, dum som jeg er , så jeg kan ikke annet
Fantastisk godt er det også!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 20:44   #14
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 39
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Spiser du sjømat?

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

*knis*

Jeg spiser litt av hvert, men ikke alt. ikke blåskjell og slikt feks.... er det skjell på så er det til å fiske krabber med

Jeg holdt på å kjøpe reker og kamskjell her en dag, men jeg tok meg selv hardt i nakken og sa det ikke ville blitt spist.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 21:27   #15
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Spiser du sjømat?

Jeg er veldig glad i fisk! Annen sjømat går også ned, men ikke fullt så glad i det. Dessverre spiser jeg fisk alt for sjelden! Det er en av de tingene jeg liker, og så bare glemmer jeg å spise det. Har flere sånne ting, og det er litt rart ...

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 21:34   #16
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Spiser du sjømat?

Opprinnelig lagt inn av Tusta85, her.

Jeg holdt på å kjøpe reker og kamskjell her en dag, men jeg tok meg selv hardt i nakken og sa det ikke ville blitt spist.


hehe... må innrømme det er en og annen ting som ligger i fryseren og skriker etter å bli tilberedt ... men nå går jeg jo på ED så har en unskyldning

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 21:34   #17
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Spiser du sjømat?

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Absolutt all sjømat! Jeg spiser jo ikke animalsk kjøtt, dum som jeg er , så jeg kan ikke annet
Fantastisk godt er det også!

Wow, jeg må sjekke ut menyen din. Har du den liggende en plass her? :På jakt etter gode fiskeretter:

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 21:45   #18
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Spiser du sjømat?

Jeg ELSKER fisk. Spiser reker også, og av og til krabbeklør. Men jeg er litt kresen på annen sjømat. Spiser ikke blåskjell eller andre skjell, østers er grotesk så det rører jeg ikke. Det går altså helst i fisk i mange varianter, samt litt reker og krabbeklør. Hummersticks er godt.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 21:55   #19
Hjørdis
Seniormedlem
 
Hjørdis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.137
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Sv: Spiser du sjømat?

All fisk er nam, nam mat. Klarer ikke krabber etter å ha kokt dem selv en gang, aldri mer spise mat som ikke er død før tilberedning, bortsett fra reker da, men de er jo så små så de kjenner sikkert ingen ting, har de hjerne tro?. Blåskjell spiste jeg meg syk på en gang, mao aldri mer

__________________
Nå 80 kg, to igjen før vi er tilbake til førjulvekt


Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 21:58   #20
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Spiser du sjømat?

Ja, jeg kan ikke drepe maten min selv, DET går grensa. Jeg kjøper kun ferdig avkappede og kokte krabbeklør om jeg skal spise sånt, og jeg nekter å koke blåskjell og lignende. Østers spiser man levende, så jeg blir rasende på folk som spiser sånt.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 22:21   #21
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Spiser du sjømat?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Østers spiser man levende, så jeg blir rasende på folk som spiser sånt.

Det visste jeg ikke, skrekk og gru!

Jeg er veldig glad i fisk men hater å plukke ut ben mens jeg spiser, så jeg spiser stort sett benløse fileter.

Skalldyr er jeg allergisk mot, så det stopper seg selv.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 22:44   #22
bibi
Seniormedlem
 
bibi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.028
bibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastisk

Sv: Spiser du sjømat?

Er glad i all slags mat, jeg........

__________________


Journalen min
Har gått ned 13 kilo på Fedon-vis tidligere. Har nå 11 kilo igjen å miste
bibi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 10:32   #23
Hjørdis
Seniormedlem
 
Hjørdis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.137
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Sv: Spiser du sjømat?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, jeg kan ikke drepe maten min selv, DET går grensa. Jeg kjøper kun ferdig avkappede og kokte krabbeklør om jeg skal spise sånt, og jeg nekter å koke blåskjell og lignende. Østers spiser man levende, så jeg blir rasende på folk som spiser sånt.

, men Iset, de krabbeklørne du spiser blir ofte bare knekt av krabbene og så blir de kastet ut i havet igjen, til en laaangsom død, de får jo ikke i seg mat lenger. Samme gjelder froskelår, var på en frosk og krorodillefarm på Mauritsius for noen år siden. Guiden fortalte at de bare kappet bakbena av froskene og kastet de, ikke noen avlivning der i gården, nei. Så hun spiste ikke froskelår, ikke jeg heller. Mye vi ikke vet som jeg troro hadde forandret kostholdet til en del folk.

__________________
Nå 80 kg, to igjen før vi er tilbake til førjulvekt


Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 10:33   #24
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Spiser du sjømat?

Opprinnelig lagt inn av Hjørdis, her.

, men Iset, de krabbeklørne du spiser blir ofte bare knekt av krabbene og så blir de kastet ut i havet igjen, til en laaangsom død, de får jo ikke i seg mat lenger. Samme gjelder froskelår, var på en frosk og krorodillefarm på Mauritsius for noen år siden. Guiden fortalte at de bare kappet bakbena av froskene og kastet de, ikke noen avlivning der i gården, nei. Så hun spiste ikke froskelår, ikke jeg heller. Mye vi ikke vet som jeg troro hadde forandret kostholdet til en del folk.

:sjokk: Da skal jeg ALDRI mer spise ferdigkjøpte krabbeklør! Har ikke kjøpt/spist det på flere år uansett, men takk for oppvekkeren. Det visste jeg ikke. Fy faen!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 12:10   #25
isola
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 42
Innlegg: 112
isola er ny på veien

Sv: Spiser du sjømat?

Opprinnelig lagt inn av Hjørdis, her.

, men Iset, de krabbeklørne du spiser blir ofte bare knekt av krabbene og så blir de kastet ut i havet igjen, til en laaangsom død, de får jo ikke i seg mat lenger. Samme gjelder froskelår, var på en frosk og krorodillefarm på Mauritsius for noen år siden. Guiden fortalte at de bare kappet bakbena av froskene og kastet de, ikke noen avlivning der i gården, nei. Så hun spiste ikke froskelår, ikke jeg heller. Mye vi ikke vet som jeg troro hadde forandret kostholdet til en del folk.

Dette har jeg VELDIG vondt for å tro på, altså.

isola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spiser jeg nok? anneca Ketolysekuren 7 06-12-07 10:41
Hva skjer om jeg spiser for få gram karb? VioLETTa Ketolysekuren 11 25-10-07 15:09
Hva momsespiser du? (Hva spiser du akkurat nå?) Zinger Lavkarbo generelt 37 03-10-07 17:15
Kan noen hjelpe meg, spiser jeg feil? snupperella Ketolysekuren 24 17-09-07 14:47
Du blir hva du spiser....eller ??? Nille Livets lyse side 4 15-02-06 08:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no