Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva gjør jeg feil?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-08-07, 13:39   #1
kransekake
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: fredrikstad
Alder: 55
Innlegg: 2
kransekake er på en erverdig vei

Hva gjør jeg feil?

Hei alle sammen!

Har hatt veldig gode resultater siden jeg startet med ketolysekuren.Har gått ned 9 kilo og ganske mange cm.

Problemet nå er at i går hadde jeg plutselig rosa utslag på stixen og 1 time etter jeg hadde spist 2 lapper med baconost hadde jeg ikke utslag i det hele tatt.

I dag hoppet jeg over frokosten,var ikke sulten.Testet meg føre lunch hadde svakt rosa utslag. Etter 2 lapper og baconost var stixen beige igjen.

Spiser ellers veldig variert og klarer å holde meg innefor grensa når det gjelder karbohydrater.Men de siste dagene har jeg ikke hatt bacon,kan det være at jeg får for lite fett?

På forhånd takker jeg for svar.

kransekake er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 14:29   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør jeg feil?

Testen viser bare om du har ketoner i urinen. Om du tester, tisser, spiser og drikker masse og så tester igjen så vil urinen være så tynn at det ikke slår ut.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no