Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 02-05-11, 20:39   #2426
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

I dag ble det chili pølse m/ost og kokt blomkål

__________________
Jillian Michaels 6week six-pack..... dag 40
Jillian Michaels Ripped in 30...Runde2..dag 18


LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 03-05-11, 14:57   #2427
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

I dag blir det sushi. Laks med blomkålris, ingefær, soyasaus og vårløk. Blander litt majones i risen, pluss steker i smør for å få opp fettprosenten.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 03-05-11, 15:00   #2428
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

I dag blir det sushi. Laks med blomkålris, ingefær, soyasaus og vårløk. Blander litt majones i risen, pluss steker i smør for å få opp fettprosenten.

Det hørtes veldig spennende ut! savner sushi. Har du kanskje ei oppskrift eller og bilde?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 03-05-11, 15:13   #2429
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Det hørtes veldig spennende ut! savner sushi. Har du kanskje ei oppskrift eller og bilde?

http://forum.lavkarbo.no/blog.php?b=30245
Bruker litt andre grønnsaker her. I dag tenkte jeg bare vårløk som blir servert ved siden av, eller blir stekt sammen med risen.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 03-05-11, 16:46   #2430
Seba-stina
Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 42
Innlegg: 205
Seba-stina er på en erverdig vei

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Min egen pytt i panne. Består av smårettsskinke, brokkoli, blomkål og noen sukkererter, surret i creme fraiche.

__________________
DElmål 1 - 7kg til 1.juli 2013.
Delmål 2 - totalt 17kg til 1.januar 2014.
Delmål 3 - totalt 30kg til 1.januar 2015.
Seba-stina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, er ikke på tellingen for tiden.
Gammel 03-05-11, 16:50   #2431
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

I dag blir det en sånn typisk "gidder ikke lage middag" middag.. Ferdigburgere med "cheddar" på meg.. Åååh, så sunn

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 03-05-11, 19:11   #2432
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Idag blir det forstekt kyllingbryst som skjæres i terninger og freses i stekepanna med olje, fersk chili og krydder. Serveres på en "seng" av revet paprika og agurk, og det hele dynges ned med aioli

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 03-05-11, 19:29   #2433
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Meksikansk tomatsuppe med pølser, egg og ost

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 03-05-11, 20:11   #2434
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Mamsen har spandert middag. Det ble And i rød curry. Det er så godt

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 03-05-11, 20:17   #2435
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

I dag ble det strimlet svinekjøtt, sopp, paprika og løk.
Tilbehør var stekt asparges og litt blomkål

__________________
Jillian Michaels 6week six-pack..... dag 40
Jillian Michaels Ripped in 30...Runde2..dag 18


LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 04-05-11, 09:15   #2436
Bravo
Medlem
 
Bravo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 262
Bravo er ny på veien

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

http://forum.lavkarbo.no/blog.php?b=30245
Bruker litt andre grønnsaker her. I dag tenkte jeg bare vårløk som blir servert ved siden av, eller blir stekt sammen med risen.

Oi, kult, jeg også savner sushi veldig. Men en av tingene jeg er veldig glad i, er ingefæren, spiser vanligvis tre ggr så mye som mannen av det, men det får jeg vel slutte med antagelig, om jeg skal spise sushi nå på lavkarbo.
Jeg har ikke det glasset jeg tror jeg så du har på bildet (til venstre på siste bildet i linken?), men "restaurantingefær", kjøper store poser på Japantorget, nemlig.
Står det noe karbo-innhold på glasset ditt, tilfeldigvis?

Ellers: Middag her i dag: Kyllinglår i form med salat og noe mer til, ant. broccoli evt blomkål/broccolistappe.

Bravo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 04-05-11, 09:18   #2437
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

I dag blir det den store sushidagen her.. Slipper heldigvis å lavkarbonisere den så veldig, men skal prøve med byggris isteden for ris

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 04-05-11, 11:28   #2438
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Bravo, her.

Oi, kult, jeg også savner sushi veldig. Men en av tingene jeg er veldig glad i, er ingefæren, spiser vanligvis tre ggr så mye som mannen av det, men det får jeg vel slutte med antagelig, om jeg skal spise sushi nå på lavkarbo.
Jeg har ikke det glasset jeg tror jeg så du har på bildet (til venstre på siste bildet i linken?), men "restaurantingefær", kjøper store poser på Japantorget, nemlig.
Står det noe karbo-innhold på glasset ditt, tilfeldigvis?

Ellers: Middag her i dag: Kyllinglår i form med salat og noe mer til, ant. broccoli evt blomkål/broccolistappe.

Jeg bruker Blue Dragon sin ingefær. Den er ikke tilsatt sukker og har kun 3,66g karbo pr 100 gram. Den får du nå kjøpt på de fleste dagligvareforretninger. Jeg syns den er god, selv om den man får på restaurant er litt bedre. Nå spiser jo ikke jeg sushi på restaurant lenger men syns dette er veldig godt. Både jeg og typen syns at dette er fullverdig sushi.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 04-05-11, 11:54   #2439
Bravo
Medlem
 
Bravo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 262
Bravo er ny på veien

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg bruker Blue Dragon sin ingefær. Den er ikke tilsatt sukker og har kun 3,66g karbo pr 100 gram. Den får du nå kjøpt på de fleste dagligvareforretninger. Jeg syns den er god, selv om den man får på restaurant er litt bedre. Nå spiser jo ikke jeg sushi på restaurant lenger men syns dette er veldig godt. Både jeg og typen syns at dette er fullverdig sushi.

Takk skal du ha

Jeg har kjøpt småglass i butikk tidligere, men gått over til den "ekte" fordi den er, som du sier, litt bedre. Må få sett hvor mye karber den jeg har inneholder, (jeg har helt over innholdet i småbeholdere og kastet forpakningen)..men mistenker at den inneholder mere sukker, ja.
Om det er stor forskjell er det verdt det å gå tilbake til blue dragon.

Bravo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 04-05-11, 12:51   #2440
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Bravo, her.

Takk skal du ha

Jeg har kjøpt småglass i butikk tidligere, men gått over til den "ekte" fordi den er, som du sier, litt bedre. Må få sett hvor mye karber den jeg har inneholder, (jeg har helt over innholdet i småbeholdere og kastet forpakningen)..men mistenker at den inneholder mere sukker, ja.
Om det er stor forskjell er det verdt det å gå tilbake til blue dragon.

Man kunne eventuelt tatt blue dragon sin og tilsatt litt kunstig søtning? Har ikke prøvd det, men kan hende det funker. Den man får på restaurant er jo stortsett litt søtere, så kanskje det ville ha hjulpet med litt søtning i laken

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 04-05-11, 15:22   #2441
thersley
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 45
thersley er på en erverdig vei

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Mmm... Mye godt i den tråden her !

I dag blir det fyllt kyllingfilet, med bacon, ost og sopp på meg ! Kanskje en dæsj fløte til?!

thersley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 04-05-11, 15:33   #2442
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

I dag blir det pizza fra carbcounterbloggen http://carbcounter.blogg.no/13002888...gstips_de.html
Uten chiliboller, men med svinestrimler, bacon og vårløk.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 04-05-11, 16:20   #2443
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

I dag blir det pizza fra carbcounterbloggen http://carbcounter.blogg.no/13002888...gstips_de.html
Uten chiliboller, men med svinestrimler, bacon og vårløk.


oh! DET skal vi ha til middag! det så jo ut som sånn kjøpepizza. Altså sånn man bestiller

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 04-05-11, 16:32   #2444
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

oh! DET skal vi ha til middag! det så jo ut som sånn kjøpepizza. Altså sånn man bestiller

Den var fantastisk! Endelig kan man spise pizza igjen! Herlig

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 04-05-11, 17:18   #2445
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Hvordan smakte bunnen, Anarko? Håper det ikke var mye eggsmak?

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 04-05-11, 17:40   #2446
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Hvordan smakte bunnen, Anarko? Håper det ikke var mye eggsmak?

Den ble ikke sprø. Men jeg syns ikke det var eggesmak. Sambo er enig i at det ikke smaker egg. Dessuten så smakte det pizza, og var skikkelig godt. Jeg er sjeleglad, har ikke spist pizza på veldig veldig lenge. Fint bilde forresten

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 04-05-11, 17:42   #2447
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Takk! Da skal den prøves

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 04-05-11, 17:49   #2448
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Forresten; den oppskriften som står der er til hybelovn, så man gjør lurt i å doble den til vanlig stekeovn.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 04-05-11, 23:03   #2449
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

To kylling-lår + salat

__________________
Jillian Michaels 6week six-pack..... dag 40
Jillian Michaels Ripped in 30...Runde2..dag 18


LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 04-05-11, 23:14   #2450
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Pizzaen var kjempegod! Vi hadde pepperbiff og bacon på vi da, denne skal vi lage flere ganger!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no