Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

vaniljesaus...jam-jam

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-01-05, 16:06   #1
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

vaniljesaus...jam-jam

fant oppskrift på vaniljesaus her inne,åhhhhhhhhhhhhhhhh den var kjempe god,også så mye mindre karbo enn i den ferdige da..jippi

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 11:38   #2
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Hvilken var det da? *også lyst på vaniljesaus*

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 11:44   #3
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Denne? http://forum.lavkarbo.no/showthread....ht=vaniljesaus

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 16:38   #4
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

ja den som HP har lagt ut ovenfor meg er det jeg brukte....kjempe lettvint å lage og kjeeeempe god...lurer på om man kansje kan fryse den litt så det blir is jeg..hadde sikkert blitt godt,man får jo aldri prøvd for mye

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no