Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

November-startere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-12-09, 12:47   #276
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: November-startere

Fant deg ikke andre steder, så det får bli her; Gratulerer med dagen, Pleiadene!!

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 14:12   #277
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Fant deg ikke andre steder, så det får bli her; Gratulerer med dagen, Pleiadene!!

TUSEN TAKK FRIFUGGEL! Jeg har skrevet mye på tråden MÅL. Tenker mye på mine mål, for neste bursdag er jeg sikkert mange kilo lettere! Er helt overbevist, for vekta mi var 200 gram mindre i dag! Og humøret mye mer enn 200 gram bedre! Det hjelper å tenke positivt!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 22:35   #278
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Linda Kristin, her.

Etter det jeg har skjønt av boken og nettet er det bedre å drikke sprit med sukkerfri brus som blandevann. Husker ikke akkurat hva slags sprit, men det vet sikkert noen andre her inne.

Da har du nok skjønt litt feil... Det er ingenting i veien med å drikke vin med lavt sukkerinnhold. Det kan man finne ut på polet sine sider, eller ved å spørre de ansatte. Men, som mange nevner blir man fortere full i ketose. På grunn av det ligger jeg langt unna spriten for egen del.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 00:04   #279
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Dagens oppdatering.

Til tross for advarsler på alle produkter jeg har sett kjøpte jeg tre små sjokolader med maltitol. Spiste ca to og har sitti på do de siste 45 minuttene. Fy fader og fæl lekse det var å lære..hehe

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 14:39   #280
Fluke
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 161
Fluke har en fantastisk aura rundt segFluke har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

:humre:

__________________
Journalen min


Fluke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 15:24   #281
Maryrose
Medlem
 
Maryrose sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 84
Maryrose er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Hmmm...jeg har forstoppelse..maltitol, sa du?

Maryrose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 09:20   #282
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Hmm.. mandags-morgen-blues...

Her har helgens utskeielser med sukkerfritt godter, maltitolsjokoladen, som forøvrig gjorde meg så og si fastlåst til doen i 12 timer, og min lille sprekk med litt vanlig godter og pizza gitt meg herlige 0,5 kg opp.

Da det er sagt her jeg nå kommet over dette, går kjapt her i svingene, og er på rett vei igjen. Det værste man kan gjøre er å fortsette med feil mat. Jeg spiste, jeg sprakk, jeg går videre!!!

God morgen alle sammen!!!

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 12:33   #283
frustrert_frøken
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1
frustrert_frøken er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Da har jeg gått på detta en mnd. Og 4 kilo lettere
Men føler nå at jeg lurer meg selv, med all lett-væske jeg har i meg.
Cola Zero, Cola Free, Te med suketter, sjokolademousse (fant en kjempe god oppskrift på en av sidene her), Fun Light (som også er god som gele).
I tillegg har jeg da funnet en sjokolade på Mega i Stange, som inneholder 1 karbohydrat (venninna mi lærte meg å ta karbo og minusere sukkeralkoholene, hvis det var utenlandske produkter), men ettersom det nå har vært stagnering 2 uker, må noe av dette gjøre at jeg ikke går ned?
Sjokoladen har vel nettopp kommet inn i min diett
Noen som har opplevd lignende?

det negative med vekt-tapet, var at kjolen jeg hadde kjøpt til julebordet, plutselig var for stor. Type stroppløs, og dette fant jeg ut 1/2 time før butikkene stengte. Men den holdt seg da oppe takket være sikkerhetsnåler

Så nå kutter jeg ut mesteparten av mine "utskeileser", og fortsetter som jeg gjorde i starten. OK da, kanskje en liten mousse i helga

Lykke til alle sammen...

frustrert_frøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 13:21   #284
Chess79
Medlem
 
Chess79 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 76
Chess79 er på en erverdig vei

Sv: November-startere

NOVEMBER
09.11.09- 86.3 kg

16.11.09- 85.1 kg
23-11.09- 82.6 kg
30-11-09- 82.2 kg


DESEMBER
07.12-09- 81.3 kg
14.12-09. 81.1 kg

Hum..går ikke akkurat fort i svinga her. Håper det går bedre den uka her da.

Chess79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren/Atkins Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 17:01   #285
Panterpia
Medlem
 
Panterpia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nordlenning
Innlegg: 71
Panterpia er på en erverdig vei

Sv: November-startere

AAHHHH.......der var jaggu eksamensperioden over, stresset har rent av meg - og med det satser jeg på at stressfaktoren har holdt på kiloene, hehe, sånn at det blir kjempenedgang de neste ukene. Så deilig å ha juleferie! *juble*

__________________


My Weight Chart:
>
Panterpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - fri meg fra kroppsfettet :) Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 20:49   #286
Stixiepix
Juniormedlem
 
Stixiepix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Øy på Sunnmøre
Innlegg: 40
Stixiepix er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Nå få jeg på meg både ridebuksa mi og arbeidsbuksene til typen! Det er de to som har gnaget meg mest Men nå trenger jeg deres hjelp igjen om jeg kan få mase.. Hvordan forandrer jeg den tingen ned om her (som jeg ikke husker navnet på) som viser vektnedgangen nå igjen??
Har gått ned til 81,5 kg, noen som vil si at jeg har gått ned 7 kg siden 11.november
Det har gått treigt de siste to ukene, men det viktigste er at det går ned!
Idag hadde jeg en sprekk, siste ett dobbeltsjokolade havrefras kjeks !! mmmmmm-- heldigvis var det godt når jeg først skulle ha en sprekk.

__________________


Stixiepix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 20:51   #287
Stixiepix
Juniormedlem
 
Stixiepix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Øy på Sunnmøre
Innlegg: 40
Stixiepix er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Glem det , jeg tror jeg fik det til

__________________


Stixiepix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 05:51   #288
Fumle
Medlem
 
Fumle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 37
Innlegg: 262
Fumle er ny på veien

Sv: November-startere

November

23.11.09- 115 kg
30.11.09- 110.3 kg

Desember


07.12.09- 109.1 kg
15.12.09- 108.6 kg


__________________
Delmål 1: Termin 4/11-14. Holde seg vektstabil.
Fumle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo pga svangerskap :) Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 20:06   #289
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Jippi! Bursdagen min var alle tiders, jeg skeiet ut med vodka og lettbrus, spiste riktig, og i går veide jeg meg, til tross for at det er veiedag i morgen .... Da hadde jeg gått ned. Jeg er ingen racer, men jeg har nå likevel gått ned 4 kilo på 7 og en halv uke, og det ER 4 kilo! Jeg fikk alt jeg ønsker meg til bursdagen min, den beste gaven var et nydelig hjemmelaget kort fra datteren min hvor hun skriver at jeg får 1 stk. barnebarn i begynnelsen av juli! Jeg svever av lykke, og MÅ bare ned i ønskekiloene så jeg kan løpe etter barnebarn etterhvert!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 22:34   #290
Fumle
Medlem
 
Fumle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 37
Innlegg: 262
Fumle er ny på veien

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Jippi! Bursdagen min var alle tiders, jeg skeiet ut med vodka og lettbrus, spiste riktig, og i går veide jeg meg, til tross for at det er veiedag i morgen .... Da hadde jeg gått ned. Jeg er ingen racer, men jeg har nå likevel gått ned 4 kilo på 7 og en halv uke, og det ER 4 kilo! Jeg fikk alt jeg ønsker meg til bursdagen min, den beste gaven var et nydelig hjemmelaget kort fra datteren min hvor hun skriver at jeg får 1 stk. barnebarn i begynnelsen av juli! Jeg svever av lykke, og MÅ bare ned i ønskekiloene så jeg kan løpe etter barnebarn etterhvert!

Gratulerer så mye

__________________
Delmål 1: Termin 4/11-14. Holde seg vektstabil.
Fumle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo pga svangerskap :) Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 18:17   #291
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Fumle, her.

Gratulerer så mye

SÅ mange kilo "lost!" Du gir virkelig håp, fantastisk, og gratulerer til deg med kiloene! Det er så morro å se på alle dere som har vært så flinke, og som har kropper som responderer på dietten! Jeg regner med at lykken står meg også bi etter hvert, nå som så mange spennende ting står for døren. Som jeg sa, mitt første barnebarn er underveis, jeg skal gi ut den første boken i en serie av mange i mars, har tatt bilder (litt for tidlig hva kiloene angår,men ...) til bokomslaget, livet er egentlig litt på stell, bortsett fra at det går langsomt ned. Men, men, det GÅR ned og LIVET GÅR OPP!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 12:28   #292
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Hei folkens.

Jeg trekker meg sakte tilbake fra forumet av personlige grunner.
Ønsker dere alle sammen lykke til videre i ferden mot et lettere og bedre liv.
Takker for all støtte og motivasjon jeg har fått fra dere.

Klem

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 12:42   #293
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Linda Kristin, her.

Hei folkens.

Jeg trekker meg sakte tilbake fra forumet av personlige grunner.
Ønsker dere alle sammen lykke til videre i ferden mot et lettere og bedre liv.
Takker for all støtte og motivasjon jeg har fått fra dere.

Klem

Så trist, Linda Kristin, har vært så hyggelig å ha deg her! Men livet tar vel av og til noen vendinger vi ikke har regnet med. Uansett hva det er, så ønsker jeg deg ALT GODT, en GOD JUL og et NYTT ÅR du kan glede deg over!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 13:01   #294
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Jeg skeiet ut med av alle ting, en BRØDSKIVE til frokost i dag, første skiva på 8 uker ... Det skal jeg ikke gjøre igjen, for nå kom straffen. Jeg har så vondt i magen at jeg bare sitter og krøller meg sammen, når jeg ikke sitter på do ... Fy flate, for en reaksjon! Ikke var det så godt som jeg trodde heller ....

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 13:18   #295
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Linda Kristin, her.

Hei folkens.

Jeg trekker meg sakte tilbake fra forumet av personlige grunner.
Ønsker dere alle sammen lykke til videre i ferden mot et lettere og bedre liv.
Takker for all støtte og motivasjon jeg har fått fra dere.

Klem

Lykke til videre, du også, vi er her om du skulle ønske å komme tilbake, vet du

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 13:41   #296
Fumle
Medlem
 
Fumle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 37
Innlegg: 262
Fumle er ny på veien

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

SÅ mange kilo "lost!" Du gir virkelig håp, fantastisk, og gratulerer til deg med kiloene! Det er så morro å se på alle dere som har vært så flinke, og som har kropper som responderer på dietten! Jeg regner med at lykken står meg også bi etter hvert, nå som så mange spennende ting står for døren. Som jeg sa, mitt første barnebarn er underveis, jeg skal gi ut den første boken i en serie av mange i mars, har tatt bilder (litt for tidlig hva kiloene angår,men ...) til bokomslaget, livet er egentlig litt på stell, bortsett fra at det går langsomt ned. Men, men, det GÅR ned og LIVET GÅR OPP!

Takk skal du ha!! Har jo holdt på et år, men skulle begynt på lavkarbo med en gang merker jeg.. Har aldri hatt det så bra som jeg har det nå, selv om jeg er veldig i ut-testingsfasen enda.. Men man må jo prøve og feile for å få det riktig Jeg merker også for hver gang jeg står på vekta og er 1 kilo mindre, så blir jeg 1 kilo lettere til sinns!!! GUD så deilig

Hva slags bøker skal du gi ut??

__________________
Delmål 1: Termin 4/11-14. Holde seg vektstabil.
Fumle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo pga svangerskap :) Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 11:53   #297
Panterpia
Medlem
 
Panterpia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nordlenning
Innlegg: 71
Panterpia er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Her var det ikke store vektnedgangen å spore denne uka -0,1 kg. Jeg har sett vekten litt lavere tidligere i uka, men det er vel veiedagen som skal telle, hehe.
Jeg spiste en del spekemat igår, så jeg kjenner at det er en del vann som har hopet seg opp.
Men - det er ned og ikke opp, så¨da gidder jeg ikke furte

__________________


My Weight Chart:
>
Panterpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - fri meg fra kroppsfettet :) Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 12:02   #298
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Fumle, her.

Takk skal du ha!! Har jo holdt på et år, men skulle begynt på lavkarbo med en gang merker jeg.. Har aldri hatt det så bra som jeg har det nå, selv om jeg er veldig i ut-testingsfasen enda.. Men man må jo prøve og feile for å få det riktig Jeg merker også for hver gang jeg står på vekta og er 1 kilo mindre, så blir jeg 1 kilo lettere til sinns!!! GUD så deilig

Hva slags bøker skal du gi ut??

Det er en historisk romanserie fra Nord-Norge, mer bestemt Kirkenes, Pasvik etc. Det kommer 6 bøker til neste år, den første kommer 22. mars, og etter mye om og men og diskusjoner med forlaget, skal serien hete KAROLINE. Og når det nærmer seg, skal dere få vite mer.... Da røper jeg jo også identiteten min! Men ... jeg har ingenting annet å skjule enn valkene mine ... så vent og se! Det er fryktelig spennende, jeg brenner etter å fortelle historien som starter i 1880-årene. Hele "bakteppet" med forskejllige hendelser er autentisk, men jeg har naturlig nok "diktet opp" familiene jeg skriver om. Eller har jeg? Plutselig kommer det noen og presser seg på og SKAL inn i serien... og jeg stusser, og lurer på "hva gjør du her?" - men så viser det seg at helt avgjørende og viktig. Kanskje noen som har levd der oppe før? Hva vet jeg... Jeg bare skriver.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 14:11   #299
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: November-startere

Har bodd i både Pasvik og Kirkenes, dette blir spennende

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 14:28   #300
Mettek
Medlem
 
Mettek sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 63
Mettek er på en erverdig vei

Sv: November-startere

lenge siden jeg har vært innpå her nå ser jeg! Har vært litt travelt i uka her, men jeg er nå nede i 92,4 kg. Dvs -600g fra forrige uke, men det er jeg fornøyde med! Har ikke vært flink i uka her Men sjerpings framover nå!

__________________







Mettek er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarboish ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
Noen andre oktober-startere her? KattyM Ketolysekuren 262 01-03-10 20:37
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29
Start November 08 Nynne♥ Eurodiett 55 28-01-09 23:15
Skaldeman til Oslo i november janmesi Spis deg ned i vekt med Skaldeman 8 19-10-06 18:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no