Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Trenger tips til utdrikkningslag..

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-02-11, 15:13   #1
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Trenger tips til utdrikkningslag..

I sommer så skal jeg være forlover til ei vennine av meg, og jeg trenger derfor masse tips til hva vi skal finne på utdrikkningslaget
Det er bare et problem, vennina mi driver også nå med Prøverør for å bli gravid. Det gjør at dette blir ekstra vanskelig. Jeg vet at hun skal på forsøk nummer 2 i mars en gang. Og skulle hun greie å blir gravid nå, så er hun ca 2 mnd på vei under den tid vi tenker på ha utdrikkningslaget. Riskoen for å miste er jo ekstra stor under prøverør så det utgjør jo også litt her. I tillegg til at viss hun er bare 2 mnd på vei, så er det jo mest sannsynlig ikke offentlig for alle enda.
KOM med forslag til meg gjerne med og uten alkohol trenger virkelig hjelp her!!!
Forresten, hvor mye er det vanlig å legge i et utdrikkningslag av hver person som er med???

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 15:38   #2
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: Trenger tips til utdrikkningslag..

Jeg skal gifte meg snart og har tenkt litt på hva slags utdrikningslag jeg har lyst på.

Jeg regner med du kjenner bruden godt og vet hva hun liker, det er jo den viktigste forutsetningen når du planlegger noe sånt For min del er det ikke aktuelt med et klassisk fylleaktig flaut og offentlig utdrikningslag, det kræsjer helt med personligheten min. Mine idéer (som jeg har hintet mye om til min forlover) er bl.a. finne noen som har et OK kamera, ha på seg fine/morsomme/rare klær og ha en ordentlig fotoshoot en plass ute, forskjellige typer kurs (kakedekorering, baking, sminke el.l som bruden er interessert i) eller bare en helt vanlig fest Et annet tips er vel å gå på biblioteket og leie en bok om utdrikningslag eller om å være forlover generelt.

Ang. penger er jeg veldig usikker, det spørs jo på gjestene! Jeg har hørt om gjester som bare møtes på et kjøpesenter med 30.- hver som de bruker til å kjøpe et kostyme til bruden Andre drar på langhelg med fly, hotell og hele pakka. Jeg regner med at jeg ligger en plass mellom de to ytterpunktene. Tror kanskje at de kommer til å legge i maks 100.- hver, det er stort sett studenter

Lykke til, det blir jo bra uansett!

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 17:03   #3
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger tips til utdrikkningslag..

jeg var gravid under mitt utrikkningslag.
jeg ble tatt med til ett studio hvor jeg laget en sangvideo hvor resterende av de i utrikknings var kor damer.
etterpå var jeg på skolen jeg gikk fra 1-9 klasse og hadde matlaging sammen med læreren jeg hadde på den tiden,alle de andre var oxo med på dette.
vi fikk til og med prøve og vitnemål om vi hadde bestått på matlagingen og spørsmål.
til slutt tok vi med oss maten vi hadde laget til ei venninne og spiste mat og skravlet.
noe drakk men ingen drakk seg fulle for min skyld.

Det var en KANON opplevelse

  Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 17:28   #4
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Trenger tips til utdrikkningslag..

Jeg er også særlig fan av utdrikkingslag der alle er med på det flaue.

Og særlig hvis det er minimalt med drikking for hovedpersonen må jo det være løsningen. (Farris og eplemost kan ligne veldig på sjampis)
Hva med te-selskap? trenger en hage, men alle kan være fine, man kan lage salat med blomster, isbiter med bringebær, små kanapeer og fingermat.

Ha lady-skole, lære seg å gå med høye hæler med bøker på hodet, servere te, hilse på overklasse-damer, arrangere blomster-konkurranse, pynte kaker show, egen stol/sofa til at alle kan bli tatt bilde av oppi.

Det beste er jo å få bruden med på noe hun ikke ville prøv på egen hånd, magedans, klatring, skytekurs.
Eller ikke har gjort på lenge, jeg har gode miner fra et utdrikkingslag der alle var cowboyjenter og bruden fikk ri etter 15 år. Vi var til å med på nattklubb med hatt og støvler og pistoler.

Aj! det var tider....

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 18:06   #5
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Trenger tips til utdrikkningslag..

Takker for svar alt blir notert

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 22:00   #6
Thea1980
Medlem
 
Thea1980 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 69
Thea1980 er på en erverdig vei

Sv: Trenger tips til utdrikkningslag..

Har vært forlover to ganger og prøvd litt av hvert:-) En av aktivitetene som absolutt ble suksess var matlaging. Jeg hadde forberedt oppskrifter på forhånd - litt fancy, som de fleste ikke hadde prøvd før, men likevel enkelt å få til. Oppskriftene var bare ca. (ikke mål, bare ingredienser), så de måtte bruke fantasien også. Delte inn i tre lag: Forrett, hovedrett og dessert. Folk ble skikkelig engasjerte og prøvde seg frem, diskuterte, smakte til og danderte! Stas med inntak av middagen etterpå da:-)

Hyttetur har også vært suksess. Billig er det gjerne også hvis man har eller låner privat hytte. Og overnatting i litt uformelle omgivelser gir god og avslappa stemning. Koselig med felles frokost dagen derpå også:-)

__________________




Thea1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 09:38   #7
maynard
Medlem
 
maynard sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 133
maynard har en fantastisk aura rundt segmaynard har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trenger tips til utdrikkningslag..

Heisann

Var med i utdrikningslag i høst, der hun som skulle gifte seg ikke var gravid, men ammet, så det måtte taes hensyn til.

Så det vi gjorde var å først å komme hjem til henne der vi laget frokost og hadde det koselig Før vi tok henne med på spa der vi alle koste oss, og som en ekstra overalskelse hadde vi bestillt massasje til henne.
Etterpå fikset vi oss med finklær og dro på fotoshoot der hun ble sminket av en makeupartist. Hun ble tatt bilder av alene, med forlover og med alle jentene, før forloveden hennes og barnet kom og det ble tatt familieportrett
Da forloveden kom så dro alle jentene hjem til forloveren og fikset til fest før de ankom etter de siste bildene ble tatt.
Der hadde jeg laget masse tapas (som er veldig greit å lage siden man kan kombinere høykaro, lavkarbo, vegetar og allergimåltid i ett )
Vi avsluttet med singstar og masse gode drinker da :P
Forloveden hadde laget en fin bok som alle jentene skrev i, og vi hadde filmet hele dagen så det ble vist på festen. I tillegg så hadde vi filmet forloveden hennes mens vi intervjuet han med masse spørsmål om hvor godt vi kjente henne

Alt i alt en meget artig og vellykket dag! Vi hadde jo alkohol hele dagen, men bortsett fra på kvelden så var alt sprudlevann med lavalkoholprosent som da ble konsumert i bittesmåe plastchampangeglass, og ergo var så lite at en ammende fortsatt kunne drikke det og amme noen timer senere. Men selvsagt ikke noe for ei som er gravid da

Vil bare tipse deg om at det er en del arbeid, spessielt de siste par ukene. Så alier deg med noen av jentene til hjelp. Jeg hjalp mye til

maynard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-jevnt blodsukker Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 15:17   #8
Zalah
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger tips til utdrikkningslag..

Ville satset på et "nytelsesutdrikkingslag" jeg da! Lei dere inn på et spa for en dag. Mange som tilbyr "gruppe" spa, med mulighet for å ta med champis (med eller uten alkohol) og litt å spise (f.eks. tapas og frukt). Noen steder kan man også bestille med mat/drikke. Da kan hver av dere betale for dere selv, og alle spleiser på brudens behandling. Ellers så er det jo moro med "bli ny" dag også! Ta henne med til en salong med makeup og hårkur (salongen kan gjerne være hjemme hos en av dere, lage det om til en "salong" og line opp hårkurer og ansiktsmasker til alle festdetagerne og snack og ønsket drikke så alle kan nyte (alle tar m joggedress/morgenkåpe) og så er det dere andre som står for make-up'en hennes og evnt. litt god massasje, og så spleiser alle på et antrekk til henne (her kan dere gjøre det rimelig, f.eks. bruktbutikk) og gjøre det litt moro. Og så ut å spise etterpå. Alle disse tidngene kan legges ut fr ahvor mye penger dere har/ønsker legge i det hver.

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trenger tips og råd upsidaysi Mer enn 30 kg overvekt 5 29-12-10 00:36
Trenger tips:) Retta Ketolysekuren 2 07-09-10 21:31
Trenger tips :-) andreassen943@hotmail.com Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 5 21-07-10 09:52
Hei, jeg trenger tips og råd jente21 Lavkarbo generelt 10 09-08-08 19:16
Trenger tips og råd her lille bolle Ketolysekuren 8 09-06-08 21:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no