Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Mine tanker rundt lavkarbo ...

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-10-10, 09:37   #1
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Mine tanker rundt lavkarbo ...

Generelle tanker jeg har rundt min reise på å kutte ned på katbohydrater..

Den 6juni 2010 var første gangen jeg ble introdusert for lavkarbo, og da ketolysekuren. Jeg tenkte vel som mange andre at "sukk, nok en flopp av en slankekur" Brukte hele dagen på nettet for å undersøke, og fant ut at dette var jo ingen kur, det var en livsstil, og jo mer jeg leste jo mer forvirret ble jeg.

Bestemte meg for å følge ketolysekuren for å se hvordan det gikk den 7juni startet jeg. Frem til slutten av august var så å si i ketose hver gang jeg sjekket på stiksen og vekta raste nedover. Den siste mnd har skolen vært så intensiv at jeg må ha gått vekk fra ketolysekuren og over på generell lavkarbo, så holder meg til ca 50g karbohydrater pr. dag.

Resten er innlegget er hentet fra min dagbok tirsdag 28/09/10:
Har idag vært 114 dager uten karbohydratuvennene mine. Uten disse har jeg klart å gå ned 19,2kg. Noe jeg fortsatt ikke helt forstår. Buksene er for store og folk synes dette går alt for fort (især mamma) Har i gjennomsnitt pr dag gått ned 160gram. Gjennomsittet pr uke er på 1,2kg. Noen uker har jeg mistet mer, andre har vekta stått helt stille. Noen dager har bestått av for mye mat, andre dager har jeg nesten ikke spist. Regelmessig kost har aldri vært min sterke side.

Det jeg finner merkelig er at folk runt meg nå synes synd på meg. Kommetarer som "stakkars deg, du spiser jo ikke normalt" og "uff nå ser du virkelig syk ut" har blitt gjengangere. Takk skal dere F*** meg ha. Jeg har for det første aldri hatt mer energi, og for det andre har jeg aldri hatt så bra hud som jeg har nå. Jeg har ikke vondt i ryggen mer, pga vekttapet og gå opp bakker er nå en lek i forhold til før... (prøv å spenn på deg en ryggsekk på 19,2kg du)

Jeg må ærlig innrømme at noen dager er tyngre enn andre, og da har jeg kun lyst på sjokolade fra freia og chips fra MCDonalds. Har på en eller annen måte klart å holde meg unna ved å drikke masse vann og spise mandler eller bringebær.

Tror det er umulig å si at jeg aldri kommer til å gå over til høykarbo kosthold, for ingen vet hva fremtiden bringer. Alikevel vil jeg tørre å påstå at i overskuelig fremtid er det ikke aktuelt å bringe karbohydratene inn i mitt kosthold igjen (da som hovednæringskilde)

I det senere har det vært oppslag både for og imot å kutte på karbohydrater i kosten. Jeg vet ikke om det er farlig å kutte karbohydrater, men min erfaring tilsier at det ikke er farlig men godt for kroppen å slippe ett ustabilt blodsukker og det å skrike etter påfyll hele tiden. Jeg vet det har vært godt for min kropp å bli kvitt vekt, for jeg har ikke vondt lengre og kroppen klager ikke på meg mer.

Nå er det kun 3,2 kg igjen og jeg vet at jeg kommer til å klare det. Stresser ikke, har ingen grunn til å stresse. Jeg og min overskuelige fremtid går en vakker høst i møte med ny kropp, ny selvtillit og ny selvinnsikt..

Høstklemmer

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 09:47   #2
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Mine tanker rundt lavkarbo...

Juhuu!!! Herlig lesning!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 09:56   #3
Evig optimist
Juniormedlem
 
Evig optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: I hurum
Alder: 63
Innlegg: 10
Evig optimist er på en erverdig vei

Sv: Mine tanker rundt lavkarbo...

Deilig å lese for en nybegynner Takk for at du deler tanker....
Lykke til videre....

__________________


Evig optimist er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomp.under 20 om dagen Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 09:57   #4
Sothøna
Seniormedlem
 
Sothøna sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Møre & Romsdal
Alder: 57
Innlegg: 6.752
Sothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastisk

Sv: Mine tanker rundt lavkarbo...

Kjempeflott

Sothøna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig lavkarbo for å ha det bra. Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 10:02   #5
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Mine tanker rundt lavkarbo...

Så gøy å lese hvor flott kroppen din har responert på dette kostholdet. Men du har nok også vært flink og gjennomført skulle jeg tro. Lykke til videre.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 11:00   #6
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Mine tanker rundt lavkarbo...

Wowfor en flott historie.Så fint at du ville dele den med oss.
Inspirasjon

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 11:09   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mine tanker rundt lavkarbo ...

Dæven, ass! For en reise . Og gi nå en lang f... i hva folk sier. Hva er greia med å si at du ser syk ut? Er det fordi de er vant å se deg med runde kinn og "godt holdt"? Er de misunnelige? Er de etterlevninger fra de harde tredveåra?
Jeg synes du har gjort en kjempejobb, dessuten er du så utrolig positiv, og det har mye å si for å lykkes, tror jeg .
deg!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 12:11   #8
katten
Medlem
 
katten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
Innlegg: 467
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mine tanker rundt lavkarbo ...

Gratulerer så mykje med ein fantastisk reise

Lavkarbo ruler

__________________


Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 12:49   #9
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mine tanker rundt lavkarbo ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Dæven, ass! For en reise . Og gi nå en lang f... i hva folk sier. Hva er greia med å si at du ser syk ut? Er det fordi de er vant å se deg med runde kinn og "godt holdt"? Er de misunnelige? Er de etterlevninger fra de harde tredveåra?
Jeg synes du har gjort en kjempejobb, dessuten er du så utrolig positiv, og det har mye å si for å lykkes, tror jeg .
deg!

Ja det har vært en skikkelig jagerflytur.. -for å si det sånn :-D Greia med å se syk ut er jeg ikke sikker på hva kommer av, men altså jeg har alltid vært den med dobbelhaka, den som folk har tenkt "ja ja jeg er ihvertfall tynnere enn jørn" hehe.. Nei hva vet jeg.. Flere har sagt at jeg ser syk ut.. :-P

Takk for det.. Synes det er enkelt å være positiv når det kroppen min jubler..

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger forresten...

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 12:51   #10
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mine tanker rundt lavkarbo ...

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

Ja det har vært en skikkelig jagerflytur.. -for å si det sånn :-D Greia med å se syk ut er jeg ikke sikker på hva kommer av, men altså jeg har alltid vært den med dobbelhaka, den som folk har tenkt "ja ja jeg er ihvertfall tynnere enn jørn" hehe.. Nei hva vet jeg.. Flere har sagt at jeg ser syk ut.. :-P

Takk for det.. Synes det er enkelt å være positiv når det kroppen min jubler..

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger forresten...

Altså, folk har sagt til meg at jeg holder på å forsvinne eller at jeg begynner nesten å bli for tynn, og det til tross for tre- fire og søtti kilo fordelt på 167 cm kropp uten noen tung benbygning eller muskelmasse å skryte av! Jeg vet ikke om de mener det som et slags kompliment eller hva det er, men jeg ler det nå bare vekk. Kun jeg vet hvordan kroppen min egentlig kjennes og ser ut, og jeg vet også at lavkarbo vil regulere vekten min ned på et normalt og sunt nivå, så da får folk si hva de vil .
Stå på videre!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 12:59   #11
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Mine tanker rundt lavkarbo ...

Woohooo det er så bra!!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 14:55   #12
blucher
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 813
blucher er på en erverdig vei

Sv: Mine tanker rundt lavkarbo ...

Imponerende! Intet mindre enn imponerende!
Jeg tror folk stort sett bare er misunnelige, jeg...

blucher er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman-inspirert, egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 15:20   #13
mamz
Medlem
 
mamz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 310
mamz er på en erverdig vei

Sv: Mine tanker rundt lavkarbo ...

Flott å lese dette ....synes du virker veldig fornuftig i det du skriver....ønsker deg lykke til videre

mamz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 17:59   #14
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Mine tanker rundt lavkarbo ...

Gratulerer! Du er kjempeflink:-)

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 19:41   #15
Lindaplinda
Medlem
 
Lindaplinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Mysen
Alder: 43
Innlegg: 270
Lindaplinda er på en erverdig vei

Sv: Mine tanker rundt lavkarbo ...

Så utrolig herlig å lese for meg som nettopp har startet på denne reisen!! Jeg også møter på folk som rynker på nesa når jeg forteller om det, men jeg skal VISE dem jeg !! Lykke til videre!!

__________________


Lindaplinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 20:30   #16
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Mine tanker rundt lavkarbo ...

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

Tror det er umulig å si at jeg aldri kommer til å gå over til høykarbo kosthold, for ingen vet hva fremtiden bringer. Alikevel vil jeg tørre å påstå at i overskuelig fremtid er det ikke aktuelt å bringe karbohydratene inn i mitt kosthold igjen (da som hovednæringskilde)

Samme her - og jeg begynte ikke for vekta sin del engang! Men jeg storkoser meg glugg forderva på dette kostholdet stort sett. Så når enkelte sier at:"Nåh, neste sommer er du tilbake på normal mat igjen!" så tror jeg rett og slett ikke de aner hva de snakker om. For jeg har overhodet ikke lyst til å gå tilbake til å trøkke i meg ting jeg vet er usunt for kroppen min! At jeg unner meg litt en gang i blant er en annen ting, men det gjør jeg jo ikke til daglig.

Men når sønnen på 12 har vært og kjøpt seg en rull sjokolade (han fikk lov av meg) og kommer og byr meg en smakebit så klarer jeg jo ikke å si nei. Ungene skal jo lære seg å dele også og det var veldig koselig gjort av ham så da så.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 21:31   #17
Wannabislim
Juniormedlem
 
Wannabislim sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 13
Wannabislim er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Mine tanker rundt lavkarbo ...

Tusen takk for at du deler...Det er virkelig en oppmuntring for de av oss som akkurat har "sett lyset". Du må bare heve deg over hva andre sier, dette er jo ditt liv, din kropp og ditt selvbilde!

Nyt livet i fulle drag!!! Da har du det enda bedre..Det er maange flotte høstdager.....

__________________


Motivasjonen på topp - karbonivå på bånn
Wannabislim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Atkinsinspirert Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 23:24   #18
Kolve
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 140
Kolve er på en erverdig vei

Sv: Mine tanker rundt lavkarbo ...

:d :d :d

__________________
Tror jeg har en litt rar måte å se ting på, men sånn går no dagene
Kolve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 23:28   #19
-marie-
Medlem
 
-marie- sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 45
Innlegg: 109
-marie- er på en erverdig vei

Sv: Mine tanker rundt lavkarbo ...

Kjære Jørn!!!

For det første må jeg si at du ser fantastisk ut Spes i det lilla antrekket du kjøpte i sommer!!!!!

For det andre så må du drite i hva folk sier... Du jobber hardt med både studier og jobb (vi ser deg jo aldri lenger, måtte seriøst spørre Terje i dag om du fortsatt var sammen med Kjetil). Du har vært superflink med både mat og trening, regner med Kjetil synes det er skikkelig stas når du er med på hans sykkeltimer!

Også kan du jo ta omtrent all æren for at vi også begynte med lavkarbo Og vi stortrives med vårt nye liv! Tuuuusen takk Jørn, gode høstklemmer til deg også!

__________________
Jeg er gift og mamma til to små
-marie- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 19:44   #20
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mine tanker rundt lavkarbo ...

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Samme her - og jeg begynte ikke for vekta sin del engang! Men jeg storkoser meg glugg forderva på dette kostholdet stort sett. Så når enkelte sier at:"Nåh, neste sommer er du tilbake på normal mat igjen!" så tror jeg rett og slett ikke de aner hva de snakker om. For jeg har overhodet ikke lyst til å gå tilbake til å trøkke i meg ting jeg vet er usunt for kroppen min! At jeg unner meg litt en gang i blant er en annen ting, men det gjør jeg jo ikke til daglig.

Men når sønnen på 12 har vært og kjøpt seg en rull sjokolade (han fikk lov av meg) og kommer og byr meg en smakebit så klarer jeg jo ikke å si nei. Ungene skal jo lære seg å dele også og det var veldig koselig gjort av ham så da så.

Takk for konstruktivt innlegg.. :-D Er overbevist om at de "høykarberne" ville ha sagt noe helt annet om de faktisk prøvde ut lavkarbokost. Pluss den irriterende litt hovne holdningen noen av mine venner, har til mitt kosthold og livsstil er rett å slett irriterende

Hehe, du har så rett så rett.. Viktigheten med å lære å dele er stor.. :-P (så lenge jeg slipper å dele på paranøttene mine)

Opprinnelig lagt inn av -marie-, her.

Kjære Jørn!!!

For det første må jeg si at du ser fantastisk ut Spes i det lilla antrekket du kjøpte i sommer!!!!!

For det andre så må du drite i hva folk sier... Du jobber hardt med både studier og jobb (vi ser deg jo aldri lenger, måtte seriøst spørre Terje i dag om du fortsatt var sammen med Kjetil). Du har vært superflink med både mat og trening, regner med Kjetil synes det er skikkelig stas når du er med på hans sykkeltimer!

Også kan du jo ta omtrent all æren for at vi også begynte med lavkarbo Og vi stortrives med vårt nye liv! Tuuuusen takk Jørn, gode høstklemmer til deg også!

Kjære vakre nabo Tusen takk for mange fine ord..og det lilla antrekket er desverre for stort, sitter ikke bra lengre, men skal kjøpe nytt jeg.. :-D hehe!!
Jeg prøver jo å drite i hva andre mener om meg, men når det kommer fra venner eller skolevenner så er det litt mer meningsfullt, derfor måtte jeg ha denne utluftninga her med folk som skjønner meg litt.. :-DDDD

*litt stolt* for at jeg har vært med på å lede dere inn på denne smale stien.. og godt å høre dere trives med livsstilen :-P håper høsten er snill mot både deg og dine.. Sees over gjerdet snart??? hehe lenge siden nå.. :-DDD

Klemmer!!

Til alle dere andre der ute, TAKK hjelper virkelig med positive tilbakemeldinger..

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 20:20   #21
-marie-
Medlem
 
-marie- sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 45
Innlegg: 109
-marie- er på en erverdig vei

Sv: Mine tanker rundt lavkarbo ...

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

Kjære vakre nabo Tusen takk for mange fine ord..og det lilla antrekket er desverre for stort, sitter ikke bra lengre, men skal kjøpe nytt jeg.. :-D hehe!!
Jeg prøver jo å drite i hva andre mener om meg, men når det kommer fra venner eller skolevenner så er det litt mer meningsfullt, derfor måtte jeg ha denne utluftninga her med folk som skjønner meg litt.. :-DDDD

*litt stolt* for at jeg har vært med på å lede dere inn på denne smale stien.. og godt å høre dere trives med livsstilen :-P håper høsten er snill mot både deg og dine.. Sees over gjerdet snart??? hehe lenge siden nå.. :-DDD

Klemmer!!

Skjønner at det ikke er noe gøy når det kommer fra dine nærmeste!! Og lilla kledde du, så du må ut og shoppe igjen

Vi kommer gjerne over gjerdet igjen om ikke lenge! Har vært rimelig hektisk her også etter at begge barna begynte i bhg og jeg tilbake i jobb... Dagene raser avgårde, plutselig er kl midnatt og jeg tenker 'fader, da kom jeg meg ikke tidlig i seng i kveld heller' Sånn er det vel... Men vi har alltids tid til et glass!! Hils Kjetil

__________________
Jeg er gift og mamma til to små
-marie- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tanker om livet, hvordan, hvorfor og bare sånn generelt tanker om det Caxa Generell diskusjon 18 01-10-11 18:02
Noen tanker rundt ketose Lille123 Ketolysekuren 2 27-04-10 14:29
NED i CM rundt magen linkn Spørsmål og svar 1 07-04-07 18:32
Tanker om kalorier på lavkarbo (ved ketose) mofe Lavkarbo generelt 29 11-02-06 11:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no