Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

De siste dagene har jeg "ufrivillig" kuttet ned på karbene, og nå er stixen mør lilla

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-09-07, 00:01   #1
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys
Talking

De siste dagene har jeg "ufrivillig" kuttet ned på karbene, og nå er stixen mør lilla

De siste dagene har det vært mye stress og styr.
Det har drøyd litt slik at frokosten ble sen, lunchen sen, dermed middagen sen. Det har resultert i at jeg ikke har fått i meg nok karber noen dager. Har ligget på rundt ti.
Jeg har rett og slett vært for mett til å spise mer.
Stappmett etter 7 karber, så har jeg spist litt rød paprika og kommet opp i ti.

Nå er det litt mer normal hverdag igjen, så nå skal jeg komme opp i 15 karber igjen.
Uansett, så har dette resultert i at stixen har gått fra heeeeeelt på det nederste og ofte ikke utslag i det hele tatt til mørk mørk lilla.
Mellom de to øverste. Det har aldri skjedd før.
Jeg har ikke spist mer fett enn vanlig (spiser alltid mye)
og jeg har drukket mer enn vanlig så jeg er ikke uttørket.

Jeg vet at stixen ikke betyr så innmari mye, men jeg syns alikavell det er morsomt når det går slik som dette. Kanskje trengte jeg bare noen dager med mindre karbo for å booste fettforbrenninga litt?
For første gang kjenner jeg litt ekkel bismak i munnen også!
Uansett om det ikke betyr så mye, så gir det meg ny motivasjon.
Jeg kjører på meg stor iver, og gleder meg til veiedag på onsdag.
NOE må det da bety. Jeg går jo ned jevnt og trutt nå, man det er lite i gangen så det hadde vert fint om det ble litt fortgang.

Ha en HERLIG helt da folkens.

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 11:32   #2
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: De siste dagene har jeg "ufrivillig" kuttet ned på karbene, og nå er stixen mør l

Takk. Jeg syns det er kjempegøy. Det var jo ikke planlagt å havne på bare ti karber (hadde planlagt 4 måltider) men jeg var rett og slett for mett til å orke mer mat.
Nå som jeg spiser 15 igjen så har ketosen "skutt fart?"
Aner ikke. Motiverende er det i hvertfall. :-)

Jeg bruker mat på data. Det er et progam som er gratis, norsk, og veldig enkelt å finne ut av. Der legger man ikke ingrediensene i måltidet og lagrer som en rett, og så kan man sette opp måltidsplaner for hele dagen/uka.

Det eneste negative er at den regner feil på egg.
Men det løser jeg enklet med å dobble antallet.
Bruker jeg 4 egg så skriver jeg inn 8.
da blir det riktig. :-)

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no