Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Trøbbel med forumet i Firefox?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-09-08, 17:14   #1
Paradis-Oscar
Medlem
 
Paradis-Oscar sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 252
Paradis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlys

Trøbbel med forumet i Firefox?

Hm...er det bare jeg som opplever det?

De siste dagene har jeg ikke fått til å bruke smileyer når jeg skriver innlegg, når jeg poster innlegg/svar i journaler, så forsvinner det bare, selv når jeg trykker "forhåndsvis innlegg" så blir alt jeg har skrevet borte.

I tillegg får jeg ikke trykket på "dagens innlegg" under snarveier, det kommer ikke opp,

I dag prøvde jeg i Explorer, og da gikk alt smertefritt - hm...
Kan jo nevne at jeg alltid bruker Firefox, så har aldri vært noe tull før.

Hvorfor er det sånn?

(jeg får spasmer og mareritt av IE, håper ikke dette fortsetter..)

__________________
Poscar = hunnkjønn ;-)
Paradis-Oscar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon & Ren mat Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 17:53   #2
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Trøbbel med forumet i Firefox?

Jeg har ikke problemer med Firefox og forumet ... har du siste versjon av Firefox da?

Liker ikke den siste versjonen forresten . Prøve Opera kanskje ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 18:37   #3
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Trøbbel med forumet i Firefox?

Google Chrome!

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 19:07   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Trøbbel med forumet i Firefox?

Sitat:

(jeg får spasmer og mareritt av IE, håper ikke dette fortsetter..)

Hører deg, søster!
Ingen problemer her, altså! Jeg har igrunn ikke merket noe forskjell etter at jeg lasta ned nye verjsonen, annet enn at det er lengre avstand mellom bokmerkene mine, veldig irriterende ettersom jeg liksom har lagt dem til så fint at alle de viktigste er synelige i dropdown-menyen...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 19:57   #5
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Trøbbel med forumet i Firefox?

Slette midlertidige filer og sjekke at javascript er aktivert bruker å løse problemet. Problemet er lokalt hos deg.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 00:44   #6
Paradis-Oscar
Medlem
 
Paradis-Oscar sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 252
Paradis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlys

Sv: Trøbbel med forumet i Firefox?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg har ikke problemer med Firefox og forumet ... har du siste versjon av Firefox da?

Ja, hadde visst det (3.0.1).

Opprinnelig lagt inn av nattfrue, her.

Google Chrome!

Ah, den nye nettleseren fra Google? Er den noe bra?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hører deg, søster!
Ingen problemer her, altså!

Takk, føler meg bedre allerede!
Ok, så det er hos meg ma.a.o. - nyttig info.

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Slette midlertidige filer og sjekke at javascript er aktivert bruker å løse problemet. Problemet er lokalt hos deg.

Ok - lokalt altså, takker.
Edit: Midlertidige filer er nå slettet, ikke rørt Java. I tillegg har Spyboot S&D fått fjerne et par godsaker, og Ta-daa! alt er som før:
meylinjen er normal igjen - puh! Jeg kan trykke på "Snarveier" og faktisk få den rulle-ned-menyen igjen - puh! Jeg får lov å skrive innlegg - med smileyer til og med - puh! Og profil-sidene ser normale ut igjen, med blogger og profilmeldinger og alt der det skal være!

Takker og bukker! (<--bukke-smiley)

__________________
Poscar = hunnkjønn ;-)
Paradis-Oscar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon & Ren mat Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 11:58   #7
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Trøbbel med forumet i Firefox?

Har bytta til Safari. Gøyeste nettlesern på lenge.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 12:14   #8
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Trøbbel med forumet i Firefox?

Opprinnelig lagt inn av Paradis-Oscar, her.

Ah, den nye nettleseren fra Google? Er den noe bra?

Jeg synes det. Men det er jo foreløpig bare en beta, og den har noen mangler som gjør at jeg ikke helt kan ditche alle andre browsere enn så lenge. Men jeg liker hvor kjapt den tegner sidene, hvordan de løser navigasjonen og hvor minimalistisk hele browseren er - man får rett og slett sett mer nettside i førstescroll, og det er alltid et pluss.

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 12:58   #9
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Trøbbel med forumet i Firefox?

Opprinnelig lagt inn av nattfrue, her.

Jeg synes det. Men det er jo foreløpig bare en beta, og den har noen mangler som gjør at jeg ikke helt kan ditche alle andre browsere enn så lenge. Men jeg liker hvor kjapt den tegner sidene, hvordan de løser navigasjonen og hvor minimalistisk hele browseren er - man får rett og slett sett mer nettside i førstescroll, og det er alltid et pluss.



Prøv Safari da

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 15:17   #10
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Trøbbel med forumet i Firefox?

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Prøv Safari da

Har ikke behov

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 19:34   #11
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Trøbbel med forumet i Firefox?

Google sin nye browser er sikkert fin og kjapp, men jeg tillater meg å nevne at den har en del sikkerhetshull ettersom den er i beta. Hvor har jeg dette fra?

Nasjonal sikkerhetsmyndighet. http://www.nsm.stat.no/

Les her hvis du ikke finner lenken hos NSM:

http://www.aftenposten.no/forbruker/...cle2642805.ece

EDIT: det betyr ikke at den ikke er fin å surfe med, men kanskje man skal vente litt med å fyre opp nettbanken i den??

__________________


Sist redigert av Ignite : 10-09-08 kl 19:52.
Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 19:36   #12
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Trøbbel med forumet i Firefox?

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Google sin nye browser er sikkert fin og kjapp, men jeg tillater meg å nevne at den har en del sikkerhetshull ettersom den er i beta. Hvor har jeg dette fra?

Nasjonal sikkerhetsmyndighet. http://www.nsm.stat.no/

Les her hvis du ikke finner lenken hos MSN:

http://www.aftenposten.no/forbruker/...cle2642805.ece

Stoler aldri 100% på noen browsere, beta eller ei Men det er påkrevet i jobbsammenheng å prøve dem.

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 19:41   #13
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Trøbbel med forumet i Firefox?

Tror vi kan si det slik at vi ikke har godkjent den for bruk der jeg jobber, et større kringkastingsselskap.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trøbbel med feriepenger Photobscura Generell diskusjon 21 02-07-08 13:54
Mct-olje på tom mage = trøbbel? VioLETTa Ketolysekuren 3 24-01-08 11:11
Hei hei..ny her på forumet! geysirland Ketolysekuren 12 05-08-07 19:58
Trøbbel med firefox etter ny versjon mofe Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 10-10-05 13:08
Mozilla Firefox = problemer... Huldr Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 12 12-11-04 16:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no