Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ingrediensene i lollypopbrødet vs karber i andre lignende produkter

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-01-09, 12:56   #1
vilnedfort
Juniormedlem
 
vilnedfort sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 27
vilnedfort er ny på veien

Ingrediensene i lollypopbrødet vs karber i andre lignende produkter

Jeg spurte her inne i en annen tråd om bruk av byggryn, og fikk til svar at det ikke er lov med kornprodukter...men i lollipop-brødet er det sesamfrø, linfrø og kli...er ikke dette kornprodukter? Iallefall kli...det er jo lagd av hvete som er det værste kornproduktet mht påvirkning av blodsukkeret... Skjønner jo at klien bare går rett gjennom, men blir det ikke tatt opp næringsstoffer fra dette på sin veg gjennom kroppen? Og hva skjer når man knuser linfrøene? Da blir de jo et slags mel og de vil ikke bare gå hele gjennom magen og ut i andre enden....

Så det jeg lurer på er om det allikevel finnes godkjente kornprodukter? feks kli? og er det bedre eller værre med hvetekli i forhold til hele byggryn eller havrekli, havregryn etc? Jeg likte dessverre overhodet ikke det brødet, så jeg må prøve å finne på noe annet som kan spises som "brød".........Og for de som kjenner produktet...PRAWN CRACKERS, altså sånne reke-kjeks som er lagd av reke og tapiokamel, som popper og blir store når man friterer dem, er de lovlig ketosemat?

__________________







vilnedfort er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
byggryn, kli, linfrø, sesamfrø


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Netrition.com+andre netthandler. Produkt- og erfaringstråden Bamse Lavkarbo generelt 44 24-04-11 15:53
Hjelp!! Lollypopbrødet Belseblubb Oppskrifter 4 14-10-08 15:34
Jeg lurer på noe angående lollypopbrødet annabanana Ketolysekuren 4 15-05-08 18:58
Mel og lignende - hva har mest karber?? Karin Generell ernæringsdebatt 3 18-04-06 21:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no