Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Mock danish med johannesbrødkjernemel?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-06-09, 13:40   #1
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Mock danish med johannesbrødkjernemel?

Jeg har ikke proteinpulver... Hvordan funker det med johannesbrødkjernemel? Jeg bruker jo det i pannekaker sånn ellers..

Og smører dere forma dere heller røra i?

Jeg fikk lyst på pannekake her... Og vil teste ut matpakke til i morgen.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 14:09   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mock danish med johannesbrødkjernemel?

Har du bakemix eller soyamel? Jeg tror jeg ville prøvd det i stedet. Jbkm har nok en helt annen funksjon enn proteinpulveret på denne. Forøvrig tror jeg du kan prøve den uten pulveret også. I værste fall har du spoilet to egg liksom...
Jeg smører ikke forma, men har modifisert oppskrifta med 1ts smør i røra.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 14:12   #3
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Mock danish med johannesbrødkjernemel?

Jeg har ikke bakemiks eller soyamel nei.
Men jeg brukte jbkm nå og det ble da ei slags gul pannekake som smaker utmerket med creme fraiche på toppen.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 14:17   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mock danish med johannesbrødkjernemel?

OK Ja, den er veldig grei sånn basismat kjapp frokost o.l. spiser den med kanel og vanilje i, og litt bær til som regel jeg.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 14:27   #5
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Mock danish med johannesbrødkjernemel?

Det var litt sånn for å ha et lettvint alternativ til frokost og lunsj borte jeg tenkte.. Ellers spiser jeg kjøtt og fett

Jeg spiste en halv en nå ( åt litt lite lunsj da ingrediensene til tunfisksalat tok slutt )til kaffen. Kjempegodt! Var igrunn som å spise kake da.. Føltes litt feil å spise slik i grunn

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 14:39   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mock danish med johannesbrødkjernemel?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

! Var igrunn som å spise kake da.. Føltes litt feil å spise slik i grunn

Sikkert derfor den heter "juksewienerbrød"

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mock Danish Elena Generell diskusjon 1 07-04-08 09:53
Mock Danish uten mikrobølgeovn? Eilan Spørsmål og svar 7 27-03-08 14:04
Hvor finner jeg oppskrift på Mock Danish? Karin Spørsmål om matvarer og oppskrifter 19 14-03-07 14:37
Mock Danish! Hyper Spørsmål og svar 14 26-10-06 20:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no