Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-05-11, 22:59   #1826
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

hurra for deg ulvi!
igår flyttet jeg, det var digg å få det gjort! og idag har jeg pakket litt ut og regnet så mye matte jeg har orket. så imorgen får det briste eller bære, eksamen klokken ni. IK. Skal få prøve å få gjort littegranne til, men tviler på at jeg vil så så veldig mye utbytte av det. om bare klokken hadde vært ti tidligere idag, nå

ellers på matfronten regner jeg ed det står på stedet hvil. ed-produktene er solgt, så nå er eg offisielt ferdig med det. orker ikke holde på slik, av/på mer. så skal prøve å holde meg på den sunne (nok) linjen en stund til, så får vi se hva det blir til med de siste kiloene her. det viktigste er at jeg ikke går opp igjen.

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 09:12   #1827
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Ulvi - grattis med flott nedgang

Håper eksamen gikk bra Mille

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 09:19   #1828
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja, håper eksamen gikk bra, Mille.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 20:42   #1829
Spisestue
Juniormedlem
 
Spisestue sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 32
Spisestue er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei alle!

Jeg er ny her og skal akkurat til å starte på Eurodietten. Venter bare på startpakken som skulle vært her i dag. I mellomtiden øver jeg meg på å kutte ned på brød, pasta o.l.

Jeg har lest endel her inne og det er flott å ha så mange kompetente mennesker på ett sted som har så masse erfaring (og som har hatt så stor suksess). Det var dette underforumet som ga med det siste pushet til å bestille time på Lindbergklinikken.

Spisestue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 20:45   #1830
Elinemor
Medlem
 
Elinemor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 65
Elinemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Ønsker deg lykke til Spisestue!

__________________




Elinemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 22:44   #1831
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Lykke til spisestue !

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 00:57   #1832
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Lykke til

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 09:00   #1833
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Velkommen i gjengen Spisestue, og lykke til på ferden

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 15:51   #1834
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

hei og lykke til! dette kommer til å bli bra

eksamen gikk ikke så veldig bra, kommer nok til å måtte ta den igjen i august, men det går greit. var tydligvis mange fler som også stresset med det. nå styrer jeg på med fysikken, det går mye bedre

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 15:58   #1835
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

hei og lykke til! dette kommer til å bli bra

eksamen gikk ikke så veldig bra, kommer nok til å måtte ta den igjen i august, men det går greit. var tydligvis mange fler som også stresset med det. nå styrer jeg på med fysikken, det går mye bedre


For en fin holdning du har Milleha en flott helg!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 22:10   #1836
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Velkommen "Spisestue" og lykke til!

Godt jobba Mille og enig med Streber, fantastisk holdning du har. En eller annen gang klarer du det.

Gro: har du oppskriften på den gulasj-suppa?.....har smakt det før og syntes det var digg! utrolig bra å ikke gå opp på ferie, all ære til deg

Her er det sinnsykt travelt, flyr bare fra det ene gjøre målet til det andre. Ikveld skulle jeg faktisk male tre vegger, plante ut fem planter men valgte heller å lese meg opp her....mye koseligere!!!!!!!!!!!
Her er det stillstand på vekten, men er fornøyd fordi jeg har trent hardt i det siste og stillstand da er bra. Har minsket rundt midjen, det merkes på klær ihvertfall. Så jeg er god og være fornøyd med den nye meg og at jeg holder meg stabil. Sønnen min så meg i bikini idagog sa: det er ihvertfall sikkert at du er noe du ikke var forrige sommer, du er blitt veldig tynn....rett etterpå kommer minstejenta og "knar"den siste delen av "bilringen" jeg har igjen på magen...jeg velger å høre på sønnen min....det er mamma's gutt det!

MEN:.....ser jo at Titti har tatt meg igjen i vekt-reduksjonen...så....blir litt missunelig på det da........hadde jo vært gøy å gått ned en kilo til.....vi får se...he,he...kjenner meg liksom ikke sååååååååååååååå gira...he he!

God sommer, her var det 20 grader idag og bare sol...... Endelig sandaltid!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 23:23   #1837
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Sånn...da har jeg gått 1 time på inlines!!! Herlig tur med fantastisk solnedgang og jeg fikk se rådyr ut på et jorde, den hoppet avgårde da jeg kom susende. Skulle ønske jeg kunne sende alt det flotte jeg så ikveld....

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 00:21   #1838
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Monica, du forteller så bra, hør på mammas gutt duPsst 06.06 nå, bursdagen min, nå er strebern 36 år

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 07:35   #1839
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

GRATULERE MED DAGEN STREBER

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 07:49   #1840
Spisestue
Juniormedlem
 
Spisestue sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 32
Spisestue er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulerer med dagen, streber!

Spisestue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 08:04   #1841
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja, hør på gutten din, Monica

Gratulerer så mye med dagen, Streber

Her er det fem små dager igjen til bryllup. Jeg prøver å trene hver dag og må få tatt litt sol denne uka. Noen som har god erfaring med spraytan? Tenker da å ta i hudpleiesalong.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 09:11   #1842
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Gulasjsuppe/gryte - oppskrift også lagt ut i Fase 2-oppskriftstråden
Dette trenger du til cirka 2-3 personer.

1 paprika
3 ts paprikapulver
ca. 500 g biffkjøtt (mørbrad, grytekjøtt eller flatbiff)
2 ts salt
1 ts pepper
1 fersk chili
3 ss tomatpuré
1/2 purre
1 løk
3 fedd hvitløk
noe tabasco
1 liter kjøttbuljong
smør til steking
Skjær biff i terninger på ca 3X3 cm.
Kutt opp paprika, løk og purre.
Stek løk og hvitløk sammen til det blir fint og stekt.
Sleng biffterningene oppi og brun disse lett.
Tilsett tomatpuré og bland dette godt inn, la dette småkoke i 3-4 minutter
Tilsett kjøttbuljong og krydder, småkok i 1 - 1/2 time
Tilsett grønnsakene, la retten småkoke til kjøttet er helt mørt
For litt mer grautete konsistens kan man la det koke litt lenger.
Smak til med tabasco, krydder og evt. mer chili.
Serveres i dyp tallerken og spises med skje.
For tykker konsistens, bruk halv væskemengde og/eller tilsett johannesbrødkjernemel utrørt i litt kaldt vann.

Opprinnelig sier oppskriften 5 poteter og 1 gulrot i tillegg til paprika, løk og purre.
Jeg har noen ganger brukt 1/2 boks bønner og litt selerirot som erstatning, men da blir den ikke fase 2-venlig nok (passer da i fase 3 og 4)

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 10:55   #1843
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden







streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 13:43   #1844
Elinemor
Medlem
 
Elinemor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 65
Elinemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei jenter!
Ja, dette er virkelig en travel tid, med høyt stressnivå! Gleder meg enormt til ferien, men det er enda noen uker igjen ...
Nå er jeg i gang med fase tre, og må si jeg er litt molefunken. Vekta viste to kilo opp da jeg veide meg lørdag, men det var da også etter en del utskeielser i himmelspretthelga. Klarer liksom ikke helt å finne ut av fase tre, hva jeg kan spise i tillegg til fase to. Det blir litt på måfå, litt ost, litt frukt etc. Og så er jeg mye mer sulten enn i fase to! Går og tenker på mat støtt.
Har kvinnet meg opp til å begynne på Elixia, og det håper jeg kan bli en boost for styrketreningen. Har ikke vært så støl som etter første timen på mange år :-)
Ha en fortsatt god dag alle sammen!
Elinemor

__________________




Elinemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 17:49   #1845
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

TUUUUUUUUUUUUUUSEN takk Gro! Herlig, den skal prøves ut...kanskje allerede imorgen! Her øser regnet ned, da er det ekstra godt med varm suppe, nå er ihvertfall lysene tent på bordet, da er det kos!

Elinemor....nå har jo jeg stått stille i fase 3 for det meste, men det er fordi jeg har spist sukker og for mye karbo mat i helger. Så jeg går verken opp eller ned. Men da jeg hopet av fase 2 og spiste mer karbohydrater, tok kroppen min også på seg mer vann. Min kropp i og ute av ketose er en hel forskjell på 3 kilo, målt det på Fedon klinikken. Ikke la deg lure av vekta etter man har spist litt "ulovlig". Det er som oftest vann. De dagene jeg er veldig lavkarbo, tisser jeg masse og går fort ned 2 kilo på en uke...
Men slik har jeg nå holdt på lenge, men det er vel det som kalles stabil.

For å gå ned må jeg ikke tillate meg noe annet enn ja-frukt på ED og generellt lavkarbo-kost. Gjennomfører jeg det går jeg ganske fort ned....opptil 700 gram i uka. Så det var det å gjennomføre da...

Men som sykepleieren sa til meg sist at hjernen trenger også en pause fra all fokuset på kosthold. Kropen kan begynne å tviholde på alt om det blir for stramt kosthold og for mye stress sånn mentalt.
Elinemor, nå når du har begynt å trene også, spis for all del nok. Jeg spiser, hvis jeg er sulten en bar før trening, hvis jeg skal trene mer enn 1 time i strekk. Etter trening spiser jeg 1 frukt, gjerne eple, pære og en skyr. Hun sykepleieren sa en skyr har like mye proteiner som en hel kyllingfilet. Så altså en perfekt miks etter trening

Nå er jeg også i modus til festen...he,he!

Titti..............IKKE ta selvbruning med mindre det er veldig profft! Ta heller 10-15 min.sol hver dag frem mot brullypet! Har jobbet på brun og blid......
Krise hvis du skulle se ut som barbie fra 80-tallet

Stor jente Streber....you go girl!!!!!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 17:55   #1846
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

STOR jente, jeg er da nesten 14 kilo mindre enn forrige bursdag Monica!!!!!! Hæhæhæææ bare MÅTTE tulle litt, skjønner hva du mener , 36 år og ingen ungpike mer, men det gjør ingentingAlle perioder i livet, aldersmessig og ellers, har SIN sjarm og positive trekk, so bring it on

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 18:29   #1847
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

He,he, ja du er kjapp i replikken Streber

En stor jente i en bitte, liten kropp! Tingenes tilstand er definitivt bedre i år enn ifjor. For en fantastisk gave til din egen kropp, lettere å være deg selv. Hva drømte du om at du skulle bli når du ble stor? ....husker ikke helt hva jeg ville, men syntes bare ikke jeg er blitt stor ennå....har du det også sånn?!!?! Går liksom fremdeles å drømmer om hva jeg skal bli....
Jeg har bestemt meg for å toppe hvert år jeg...skal bare bli bedre og bedre med åra...akkurat som god vin....

...kanskje jeg skal bli flyvertinne når jeg blir stor.....

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 18:50   #1848
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg ville bli barnepleier eller skuespiller, skuespiller turte jeg ikke pga det ikke automatisk betød fast inntekt, barnepleier ble jegIkke angret interessemessig, men har ødelagt kroppen min på jobben da..DET er ikke så kult, så pga DET driver jeg også å spekulererpå hva jeg skal bli når jeg blir stor, i tilfelle det blir omskolering en gang. Sannelig om jeg vet, alt jeg vet jeg passer til behøver jeg hendene mine friske og raske til.... Men "det årdnar sej, det jør det alltid"

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 20:26   #1849
Elinemor
Medlem
 
Elinemor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 65
Elinemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Monica - tusen takk for gode råd og støtte! Tenkte ikke på det med vann og ketose, det er rett og slett mye jeg ikke vet om hvordan dette fungerer. Får vel bare slå meg til ro noen måneder nå, med målsetning om å holde vekta.
Fortsatt god kveld til dere alle!
ps - jeg må begynne å legge inn klær nå, bunaden var krisestor på 17. mai. Akkurat det er temmelig deilig!

__________________




Elinemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 20:51   #1850
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Elinemor....fytti katta så digg følelse å måtte legge inn bunaden...nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyt det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no