Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Forskjellen på Atkins Produkter?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-09-04, 20:12   #1
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Forskjellen på Atkins Produkter?

Jeg lurer på å bestille fra Atkins. Kan noen forklare forskjellen på Shake Mix
og Shake-Pak?
Shake Mix
NEW -- Smoother, spoon-stirrable Shake Mixes! You'll love the rich new texture of Atkins AdvantageTM Shake Mixes from the very first sip. Now, they're even easier to blend, shake or stir. There's no added sugar and no need to blend with milk or juice. Simply add water, stir and you're ready to enjoy your favorite flavor, hot or cold. In addition to great taste you'll get 23 essential vitamins and 15g of high-quality protein and healthy natural fats with each serving. Thirteen two-scoop servings per 16-oz. can. Just 3g Net Carbs per two-scoop serving. Choose Chocolate, Vanilla, Strawberry or Cappuccino.
Shake-Pak
Food companies must think Americans are hooked on sugar. Look at shake mixes - they're either loaded with sugar, or require adding sugar by mixing in sugar-soaked milk or juice. Atkins AdvantageTM Shake Mixes have no sugar added. Every shake you make, you're getting 40%-100% of 15 essential vitamins and minerals, plus over 24 grams of high-quality protein and healthy natural fats. Simply add water, shake, and enjoy-delicious cold or hot.

Er forskjellen at Shake Mix kan røres ut med skje? Shake-Pak har høyere proteininnhold og ikke så mye vitaminer? Og at Shake-Pak fåes med mixer eller i større pakker? Det ser ut som at begge to varianter gir 3 g karbo pr. porsjon. Stemmer? Hva er mest nyttig å bruke, hva gir større energi til kroppen raskt? Jeg tenkte å bestille vanilje, noen som synes den smaker ille?

Hva er forskjellen på:
Thick it up
NEW THICK-IT-UP FOR SOUPS AND SAUCES. It's easy to make delicious soups, sauces and gravies with this convenient, Atkins®-approved thickener that's the perfect substitute for flour or cornstarch. Simply whisk a half-teaspoon into broth or meat juices for smooth, rich gravy. This versatile thickener adds no flavor of its own, so it's a great way to make heartier soups or sauces. Combine it with cooked fruit, water and a little Splenda® for great-tasting fruit fillings, too. All natural with no preservatives and 0g Net Carbs. The resealable 6-oz. pouch provides 100 half-teaspoon servings. 0g Net Carbs per half-teaspoon serving.
ThicknThin
Now you can create velvety gravy, creamy soup or hearty stew without cornstarch or flour. This all-natural thickener dissolves lump-free in hot or cold liquids. Won't change texture when reheated. Add to marinades and salad dressings to make liquids coat and cling. No carb-laden sugar or cornstarch like store-bought thickeners.

Begge deler er jo tykningsmiddel uten smak. Klarer ikke å se forskjellen på disse? Thick it up er mye billigere, og like bra å bruke?

Er Splenda Granular det gode søtningstoffet dere snakker om? Stevia er vel umulig å få tak i lenger.

Kan jeg lage Cafe Latte erstatning med disse produktene? F.eks bruke koffeinfri kaffe med karamellsirup og melk. Den soyamelken som selges på helsekosten i Norge, er den fri for karbohydrater? Det er godt å kjøpe en Cafe Latte i byen, nå kan jeg kanskje lage en hjemme og kose meg med?

Jeg tenkte ikke å kjøpe all den sjokoladen de selger. Har egentlig ikke noe lyst på det, men en Cafe Latte derimot!

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins produkter kommer til Norge! HP Atkins kosthold 67 22-09-04 17:33
Atkkins Nutritionals Clashes With Atkins Philosophy Nille Nyheter / media 7 30-07-04 15:27
Atkins Warns Consumers About Low-Carbohydrate Product Frenzy HP Nyheter / media 0 18-04-04 12:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no