Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Vaniljekrem?

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-02-06, 11:05   #1
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Vaniljekrem?

Prøver å finne på noe ”spiselig” til fastelaven, til både meg og barn/mann. Litt karbo virker nesten umulig å komme unna, så jeg tenkte at vannbakkels med krem og vaniljefyll kunne være et godt alternativ hveteboller med krem.

Jeg har endelig fått Splenda, men har brukt dette enda. Bruker man like mye Spenda som man ville brukte sukker? Jeg har søkt etter en oppskrift på vaniljekrem med lite karbo, men ikke funnet det så langt. Noen som har et forslag på hva man kan erstatte maisenamel med?

Eller som eventuelt har en annen oppskrift på vaniljekrem?

Takk, takk

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-02-06, 11:13   #2
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Vaniljekrem?

Kjøp en pose Heistad vaniljekrem...
Bland pulveret (litt) i kremen...blir kjempegodt..og lovlig lavkarbo.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 23-02-06, 11:32   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Vaniljekrem?

Åh Atkins selger noen fantastisk gode vannbakkels med 0 karbo i!! Men de får du ikke tak i i Norge, jeg tror ikke engang de selger dem på Atkins-shop lenger. :hyyyyl:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-02-06, 11:59   #4
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Vaniljekrem?

Anne: Tusen takk for tips

Iset: Er det ikke typisk? Vi får jo omtrent ikke noe til dette landet

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-02-06, 17:58   #5
Amanda
Juniormedlem
 
Amanda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Innlegg: 28
Amanda er på en erverdig vei

Sv: Vaniljekrem?

Takk for tipset Anne Det pulveret er det slikt som man finner i dagligvaren?

Amanda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Lindberg:) Svar med sitat
Gammel 23-02-06, 18:52   #6
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Vaniljekrem?

Opprinnelig lagt inn av Amanda

Takk for tipset Anne Det pulveret er det slikt som man finner i dagligvaren?

Ja, men det står som regel ikke sammen med de ordinære vaniljekremene. Heistad står som regel sammen med andre sukkerfrie produkter....Meny har ihvertfall her jeg bor.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 23-02-06, 18:56   #7
Amanda
Juniormedlem
 
Amanda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Innlegg: 28
Amanda er på en erverdig vei

Sv: Vaniljekrem?

Takk for svar Skal ned å handle nå, så da får jeg lete litt.

Amanda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Lindberg:) Svar med sitat
Gammel 23-02-06, 22:43   #8
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Vaniljekrem?

Etter å ha søkt fant jeg også denne oppskriften, og det ser godt ut

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ht=vaniljesaus

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-02-06, 10:45   #9
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Vaniljekrem?

Har ikke forsøkt disse med vaniljekrem, men de ble i alle fall veldig gode med bringebær og fløte! Kanskje det blir enda bedre med vaniljekrem og bær. Det skal jeg i alle fall forsøke iår.

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ighlight=rolls

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Brownie med vaniljekrem og valnøtter! elian Bakst 4 10-11-04 00:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no