Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Får ikke i meg nok fett. Tips?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-09-10, 17:31   #1
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys
Question

Får ikke i meg nok fett. Tips?

Jeg sliter veldig med å få i meg nok fett (noe jeg før trudde ikke gikk an!)
Går derfor endel sulten og er fysen.

Fikk et tips om det der cocosa tingen, men aner ikke hva jeg skal bruke det til? Fikk ett tips om å ha det i teen, å det anbefales HVERTFALL IKKE fra min side! Fettet ble jo bare liggende oppå teen, å derfor drakk du jo bare fett :S

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 17:36   #2
flexi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 34
Innlegg: 15
flexi er på en erverdig vei

Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?

Bruk cocosa, margarin, rapsolje når du lager mat.. rapsolje kan du også blande i smoothie/proteinshake feks.
Mandler, peanøtter og cashewnøtter.
Bruk fløte, pesto osv..

flexi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 17:41   #3
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?

Opprinnelig lagt inn av flexi, her.

Bruk cocosa, margarin, rapsolje når du lager mat.. rapsolje kan du også blande i smoothie/proteinshake feks.
Mandler, peanøtter og cashewnøtter.
Bruk fløte, pesto osv..

Rapsolje, er det ikke bedre med smør da?
Har ikke sånn steke cocosa..

Kan man ha peanøtter på ketolysekuren? det visste jeg ikke?

Men å bruke fløte, hva skal jeg bruke fløte i? Blir så utrolig kvalm av den smaken..

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 17:42   #4
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?

Hva spiser du ellers da? Jeg peiser på med avocado, seter rømme, masse bacon og godt med smør på alt jeg lager. I det siste har jeg lagd mye mini-pizza, og det er jo bare ostekjeks med stekt kjøttdeig og ost på, ergo mye fett kan være tips?

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 17:44   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?

Opprinnelig lagt inn av flexi, her.

Bruk cocosa, margarin, rapsolje når du lager mat.. rapsolje kan du også blande i smoothie/proteinshake feks.
Mandler, peanøtter og cashewnøtter.
Bruk fløte, pesto osv..



Nei, nei og nei!!!
Du skal IKKE, jeg gjentar IKKE, bruke margarin!
Bare se her:

Smør vs margarin




Vær så snill å gå for et av de andre valgene!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 17:46   #6
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Hva spiser du ellers da? Jeg peiser på med avocado, seter rømme, masse bacon og godt med smør på alt jeg lager. I det siste har jeg lagd mye mini-pizza, og det er jo bare ostekjeks med stekt kjøttdeig og ost på, ergo mye fett kan være tips?


Men, jeg tror ikke jeg liker avocado jeg.. Liker heller ikke smør, så bruker bare margarin.. Men, bacon er godt da! Skulle hatt litt flere måter å variere det på

Takk for tipsa

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 17:46   #7
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.



Nei, nei og nei!!!
Du skal IKKE, jeg gjentar IKKE, bruke margarin!
Bare se her:

Smør vs margarin




Vær så snill å gå for et av de andre valgene!

Men.. Når man ikke takler smørsmaken da :S:S?

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 17:50   #8
flexi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 34
Innlegg: 15
flexi er på en erverdig vei

Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Rapsolje, er det ikke bedre med smør da?
Har ikke sånn steke cocosa..

Kan man ha peanøtter på ketolysekuren? det visste jeg ikke?

Men å bruke fløte, hva skal jeg bruke fløte i? Blir så utrolig kvalm av den smaken..

Huff a meg! Jeg beklager, som hun andre sier her ikke bruk margarin. Tror ikke hodet mitt er helt på sin plass i dag. Har sitti med skolebøkene i hele dag. Og da sier det seg selv. Selvfølgelig mente jeg smør...

Hvis du liker sjampignon er det jo godt å fløtegratinere de, eller kantareller

Jeg så faktisk ikke at du gikk på ketolyse, jeg er ikke helt inn i det, så jeg aner ikke om du kan bruke peanøtter eller ikke på den kuren.

Avokado som andre anbefaler her inne er jo også godt, og naturlig fett.

flexi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 17:51   #9
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?

Velger i hvert fall det minste av to onder og går for Bremykt! Om det behager din gane bedre i hvert fall!

Har vi hatt denne diskusjonen før? Eller var det ikke du som kunne spise Kviteseidsmør selv om du ikke like vanlig smør? Var en eller annen som ikke likte smør som likt Kviteseidsmør og det er litt vittig for vi var flere som liker smør som slett ikke liker Kviteseidsmør!

Ellers er det jo bare å velge alle de fete alternativene og kanskje lære seg å spise ting man tror man ikke liker!
Avocado smaker lite, det er tilbehøret som setter smak!
Jeg kan ikke fordra smør som har stått fremme eller vært i solen. Det smaker "sol" og pyton og jøkk, men riktig oppbevart og rett fra kjøleskapet smaker det svært lite!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 17:54   #10
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?

Opprinnelig lagt inn av flexi, her.

Huff a meg! Jeg beklager, som hun andre sier her ikke bruk margarin. Tror ikke hodet mitt er helt på sin plass i dag. Har sitti med skolebøkene i hele dag. Og da sier det seg selv. Selvfølgelig mente jeg smør...

Hvis du liker sjampignon er det jo godt å fløtegratinere de, eller kantareller

Jeg så faktisk ikke at du gikk på ketolyse, jeg er ikke helt inn i det, så jeg aner ikke om du kan bruke peanøtter eller ikke på den kuren.

Avokado som andre anbefaler her inne er jo også godt, og naturlig fett.


Uff.. da får jeg vel bare venne meg til en ekle smørsmaken :S
Hehe, jeg sjekka, å vi kan virkelig ikke ha peanøtter :P

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 17:55   #11
flexi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 34
Innlegg: 15
flexi er på en erverdig vei

Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?

Hehe da vet jeg det!

flexi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 17:55   #12
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?

Du kan spise littegrann peanutter en sjelden gang! Macadamienøtter er kjempegodt og fulle av fett. Sånn liten boks fra Nøttefabriken med saltet macadamienøtter
Du kan spise paranøtter også, masse fett! Bare pass på at du ikke får lyst på mer og mer og mer og...............

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 17:56   #13
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Velger i hvert fall det minste av to onder og går for Bremykt! Om det behager din gane bedre i hvert fall!

Har vi hatt denne diskusjonen før? Eller var det ikke du som kunne spise Kviteseidsmør selv om du ikke like vanlig smør? Var en eller annen som ikke likte smør som likt Kviteseidsmør og det er litt vittig for vi var flere som liker smør som slett ikke liker Kviteseidsmør!

Ellers er det jo bare å velge alle de fete alternativene og kanskje lære seg å spise ting man tror man ikke liker!
Avocado smaker lite, det er tilbehøret som setter smak!
Jeg kan ikke fordra smør som har stått fremme eller vært i solen. Det smaker "sol" og pyton og jøkk, men riktig oppbevart og rett fra kjøleskapet smaker det svært lite!

Bremykt, jo det tror jeg skal gå godt! Men, hvorfor er det bedre enn feks melange?
Nei, har nok ikke diskutert dette før:P
Ser folk liker avocado og.. rekesalat tror jeg det va? HAr ikke smakt det, men, kan jo kanskje prøve det engang

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 17:57   #14
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Du kan spise littegrann peanutter en sjelden gang! Macadamienøtter er kjempegodt og fulle av fett. Sånn liten boks fra Nøttefabriken med saltet macadamienøtter
Du kan spise paranøtter også, masse fett! Bare pass på at du ikke får lyst på mer og mer og mer og...............


Macadamiennøtter? aldri hørt om! må prøves
HAr paranøtter, men føler ikke de smakte så mye :P

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 17:59   #15
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Bremykt, jo det tror jeg skal gå godt! Men, hvorfor er det bedre enn feks melange?
Nei, har nok ikke diskutert dette før:P
Ser folk liker avocado og.. rekesalat tror jeg det va? HAr ikke smakt det, men, kan jo kanskje prøve det engang

Bremykt består av 80% smør og 20% rapsolje. Ikke noe langtransport- ekkel- oljegreietull!
Klarer du spise det, er det flott!

Er jo en del her inne og mange ting blir tatt opp flere ganger. Husker ikke alltid hva jeg snakker med hvem om?

Ta sats, vær tøff og bruke ketolyse til å prøve ut nye matrett/typer/varianter! Kanskje du liker mye mer enn du tror?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 18:02   #16
littlettere
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 46
littlettere er på en erverdig vei

Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?

Min erfaring er hvertfall at du venner deg litt til alt fettet. Jeg har ALDRI vært glad i fløte, masse smør, sæterrømme eller liknende. Nå kunne jeg nærmest levd på kaffe med krem og bacon.

Et tips kan være å bruke fløte i for eksempel kaffe, enten pisk krem eller ha en skvett fløte i kaffen. Ellers kan du kjøpe tyrkisk yoghurt som du blander med sukrin og cocosa + litt mandler. Prøv deg frem, og vær åpen for nye smaker. Det er mye man kan venne seg til

littlettere er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 18:03   #17
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Bremykt består av 80% smør og 20% rapsolje. Ikke noe langtransport- ekkel- oljegreietull!
Klarer du spise det, er det flott!

Er jo en del her inne og mange ting blir tatt opp flere ganger. Husker ikke alltid hva jeg snakker med hvem om?

Ta sats, vær tøff og bruke ketolyse til å prøve ut nye matrett/typer/varianter! Kanskje du liker mye mer enn du tror?

UUu, håper jeg liker det da! : D

Hehe, nei det skal ikke være lett :P

Skal prøve å være litt mer hmm.. kreativ å nytenkende i matveien nå! Så kanskje jeg ikke blir så matlei :P Er mye det fortia..

Har dere noen oppskrifter dere har lyst å dele, så tar jeg gjerne imot!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 18:07   #18
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?

Har du sett på Gerds ketolyse- oppskrifter?
Utrolig mye digg mat som er helt lovlig!!!
Både middager, kaker, sauser, drikke etc!

Se bare:
Middager etc
Alt annet

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 18:22   #19
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Uff.. da får jeg vel bare venne meg til en ekle smørsmaken :S

Det er mange som ikke liker smørsmaken - og mye av det kan komme av at margarin er saltere enn smør. Kanskje du skulle prøve Tine Sætersmør, som er mer salt en vanlig Meierismør, før du gir helt opp smøret?

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 20:36   #20
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Har du sett på Gerds ketolyse- oppskrifter?
Utrolig mye digg mat som er helt lovlig!!!
Både middager, kaker, sauser, drikke etc!

Se bare:
Middager etc
Alt annet

Ååå, takk! Var masse godt der!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 20:36   #21
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Det er mange som ikke liker smørsmaken - og mye av det kan komme av at margarin er saltere enn smør. Kanskje du skulle prøve Tine Sætersmør, som er mer salt en vanlig Meierismør, før du gir helt opp smøret?

Hmm.. jo kan jo prøve meg Men, er en sånn.. Ettersmak? Som jeg virkelig ikke takler! Brekker meg bare av tanken :S

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 20:51   #22
flexi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 34
Innlegg: 15
flexi er på en erverdig vei

Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?

Linfrø da?

flexi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 21:01   #23
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

å ha det i teen, å det anbefales HVERTFALL IKKE fra min side! Fettet ble jo bare liggende oppå teen, å derfor drakk du jo bare fett :S

Du må røre! Mye! Rør godt føpr hver slurk, så blandes det.


Avocado med rekesalat er muligens for viderekommende Men du kan prøve med bare reker, litt sitron og pepper på. Evt rømme i tillegg. Ellers er vet veldig godt til spekeskinke. Men pass på at den er moden, Det kjenner du ved å legge hele hånda rundt og gi et lett trykk, hvis den gir litt etter er den fin. Kjenner set ut som det er hull i den noen steder er den for moden.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 21:23   #24
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Du må røre! Mye! Rør godt føpr hver slurk, så blandes det.


Avocado med rekesalat er muligens for viderekommende Men du kan prøve med bare reker, litt sitron og pepper på. Evt rømme i tillegg. Ellers er vet veldig godt til spekeskinke. Men pass på at den er moden, Det kjenner du ved å legge hele hånda rundt og gi et lett trykk, hvis den gir litt etter er den fin. Kjenner set ut som det er hull i den noen steder er den for moden.

Jammen, rørte masse jeg! Er ihvertfall noe jeg aldri skal forsøke igjen :S

Hmm, er glad i reker,så er jo verd ett forsøk

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 21:30   #25
nina75
Juniormedlem
 
nina75 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Hedmark
Innlegg: 33
nina75 er på en erverdig vei

Sv: Får ikke i meg nok fett. Tips?

Hei,

Jeg synes også det er vanskelig med fettet... men har funnet ut at tyrkisk yoghurt med litt fløte og funlightsaft funker til lunsj. De dagene jeg lager omlett tar jeg en god dæsj fløte i den. Også bytter jeg ut ca 1 dl av vannet i knekkebrødoppskrifta jeg har med fløte. Pluss at jeg fråtser i fete oster.

Vet heller ikke om jeg får i meg nok fett, men satser på det siden kuren ser ut til å funke greit så langt.

__________________


nina75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fungerer ikke ketolyse på meg? Har jeg ikke nok fett på kroppen? KetoLinen Ketolysekuren 19 19-07-10 09:40
tips til gode fett-kilder?? merethe1 Spørsmål og svar 2 15-01-10 21:29
Fett og proteiner ga ikke vektøkning, men det gjorde fett og sukker LenaBeatrice Lavkarbo generelt 13 11-12-09 20:10
Noen lure tips til hvordan å øke mengden fett? memento mori Spørsmål og svar 2 17-04-09 18:46
Kan jeg få tips til hva dere spiser som inneholder fett? Vimpane Ketolysekuren 7 07-02-09 11:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no