Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Vekten er nådd

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-02-07, 18:05   #1
ninni
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 35
ninni er på en erverdig vei

Vekten er nådd

ja da har jeg gått ned det jeg skal. har gått ned 66 kg er stolt over det, men mennesker blir jo aldrig fornøyd før var jeg for tykk nå sier de jeg er for tynn..

jeg blir så lei av att mennesker alltid skal ha en mening om hvordan andre ser ut

nei folkens hva skal man si når verden ikke er fornøyd uansett???

ninni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 18:44   #2
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: vekten er nådd

Har du gått ned 66 kilo?????....
Fortell litt mer enn det da?...
Hva veier du nå?Hvor høy er du?

Kan hende folk sier du er for tynn fordi de er vant til å se deg stor..
Sånn er det med meg..

Jeg er 165 cm høy, og veier nå 69 kilo..
og får høre at jeg er for tynn!!!.....
Det er jeg langt i fra..
Det er kun fordi jeg veide 84 kilo før ketolyse...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 18:48   #3
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: vekten er nådd

OIoiOI 66 kg steike da...for en bragd grattulerer
så masse med nådd mål...jeg og ble spent på hvor høy og
vekt du er...folk er rare..de må ha noe å si uansett
akkurat som når man får barn det..når du er gravid får du kun høre
at nå er det jammen slutt på å sove om natten og bla bla bla
får du et barn da som faktisk sover hle natten ja da får du høre
at du kan bare vente deg til senere...da får du det nok igjen..
HAAAAALLO,at det går an..hehe..folk må bare ha noe å
si....så lenge du er fornøyd så er det kun DET SOM TELLER...
jepp

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 20:04   #4
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: vekten er nådd

Først og fremst gratulerer kjempemasse med minus 66 kg!!
Når det gjelder hva verden/folk rundt deg mener, så må du nok bare prøve å ikke bry deg om det. Det er ikke lett, men jeg erfarer også at folk har noe å sette finger`n på uansett, som du sier selv, uansett hva du gjør blir de ikke fornøyd. Derfor kan du rett og slett ikke la deg styre av hva folk syns, det er DIN kropp, det er DU som skal være fornøyd! Det at folk har noe å utsette på alt mulig ved andre folk, bunner mest i at de er misfornøyde med seg selv på en eller annen måte, tror jeg. Når de kritiserer andre, føler de seg på en måte bedre selv.

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 20:54   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: vekten er nådd

Gratulerer med flott resultat.

Verden blir aldri fornøyd den..
Er du fornøyd? Helt sikkert. Da betyr det ikke et døyt hva andre sier!! Hev hodet og nyt det..
Det du har gjort er imponerende!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 00:22   #6
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: vekten er nådd

Gratulerer med kjemperesultat Ninni!
Helt enig med Gerd; DU er fornøyd, det er det som teller!
Nyt din nye slanke tilværelse!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 03:20   #7
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: vekten er nådd

Har du virkelig gått ned hele 66 kg, Ninni?? WOW! Det er søren meg det mest fantastiske jeg har hørt!! Og jeg da med mine "fattigslige" 37 kg i minus. . .

Så bra da! Du milde hvor flink du har vært. Hatten av for deg! Du er en inspirasjon for veldig mange, og burde hatt en medalje!

WOOHOO!!!!

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 09:50   #8
tess81
Seniormedlem
 
tess81 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 1.720
tess81 er en juveltess81 er en juveltess81 er en juvel

Sv: vekten er nådd



Grattis KJEMPE bra

__________________
Carpe Diem




tess81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 12:51   #9
Icerus
Medlem
 
Icerus sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Bergen
Alder: 41
Innlegg: 465
Icerus er ny på veien

Sv: vekten er nådd

Gratulerer med oppnådd vekt. Og WOW 66 kilo?? Helt utrolig. Du må virkelig ha stått på!! Stilig.

Icerus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (atkins/ketolyse inspirert) Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 20:29   #10
ninni
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 35
ninni er på en erverdig vei

Sv: vekten er nådd

tusen takk alle sammen jeg sitter å gråter av alle dere som er så snille og faktisk gratulere meg. tusen takk til alle.

det har vært vanskelig og lett på samme tid dette her lett forde jeg faktisk har endret livet og faktisk blitt frisk av både diabetes og slitasjeleddgikt og vanskelig for det man mister mange rund seg forde man tenker litt mere på seg selv. trening og slikt tar jo litt av tiden det også så blir ikke like sosial.

og mennesker skjønner ikke alltid at jeg faktisk ikke kan spise hva jeg vil og det blir jo litt sært kansje.

men lørdager er en fri dag det har det vært hele tiden da spiser jeg det jeg vil. det må jeg for å klare å leve slik resten av livet :-)

jeg veier 50 kg og er 161 høy veide 116 når jeg startet.

spiser omtrent 6.7 ganger om dagen og holder meg unna poteter, ris og hvitt mel. selfølgelig gotteri og sukker og for mye usundt fett
det er det som funker for meg..

så nå er det ikke størelse 56 som er mere men small og det er ganske rart synes jeg.

jeg må fortelle noe jeg har i nesten hele livte mitt vært veeldig tynn, men så gikk jeg opp en masse pga medisiner og alt for lavt stoffskifte som var ubehandlet i mange år. og det mennesker sier om at det er like vanskelig og være for tynn som for tykk de vet ikke hva de snakker om !!!!

værden synes jo det er "vakkert" og være tynn pga alle de forvridde idealenne vi har. men er du litt rund kan man regne meg at mennesker ser rart på deg om du er på mc donals eller på stranden for den saks skyld. jeg følte meg som ett misslykket menneske selv om jeg viste det med meg selv at jeg ikke var det. men blikk sier mere en 1000 ord noen ganger.

og med meg så sa de fleste det nei nå er du for tykk du som var så pen før!! akkurat som jeg ikke viste at jeg hadde noen kg for mye. men de kg jeg har godt ned er for meg og ingen andre.. og jeg var like mye meg uansett hvor mye jeg veide så mennesker må lære seg å se sjelen ikke innpakningen som vi kommer i

jeg mener at om mennesker ikke har noe hyggelig å si så kan man holde det for seg selv. meningen med livet er jo ikke å få andre til å føle seg dårlig og dermed føle seg bedre selv eller hur?

nei vi får stå sammen og om man har gått ned 5 eller 50 kg så er det fantastisk. for i bunn å grunn så tar vi vare på oss selv for en gang skyld

god helg til dere alle

klem

ninni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 20:43   #11
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: vekten er nådd

For en fantastisk historie, Ninni - du har all grunn til å være fornøyd med deg selv
God helg til deg også

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 20:49   #12
ninni
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 35
ninni er på en erverdig vei

Sv: vekten er nådd

hva er ketolyse?

er litt dum her kansje men hehe

ninni

ninni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 20:57   #13
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: vekten er nådd

Ketolysekuren er en lavkarbokur, som du kan lese litt mer om her:

http://www.ketolyse.no/

Kuren har også et eget underforum her inne, under kostholdsfilosofier.

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 21:02   #14
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: vekten er nådd

Vet du hva...du er helt FANTASTISK..jeg
har ikke ord på hvor imponert jeg er,det er
selfølgelig stort av alle å bestemme seg
for å gjøre noe med selg selv,men 66 kg
viser en enorm besluttsomhet og vilje
du er forbildet mitt NEMLIG!!!....stå på
du kan klare ALT tror jeg

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 21:08   #15
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: vekten er nådd

Jeg skjønner godt du er både fornøyd og stolt over hva du har oppnådd. Gratulerer, det er en bragd!

Det er ikke alle som sier du har blitt for tynn som er kritiske eller misunnelige, noen er nok også bekymret for at du skal utvikle anoreksi, så bær over med dem ihvertfall. Noen har nok oppriktig omsorg for deg også. Du vet best hvor du er nå og hvor du ønsker å være.

Fortell gjerne om hva du har gjort over hvor lang tid...vi lærer noe alle sammen....suger det til oss, for dette er jo nesten bare en drøm for mange av oss.

Jeg selv går bare opp og ned de samme ti kiloene stadig vekk men jeg vet at en dag så klarer jeg det...

Lykke til videre

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 21:52   #16
ninni
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 35
ninni er på en erverdig vei
Red face

Sv: vekten er nådd

jeg bare begynte en dag etter mange misslykede forsøk og mange kurer med sulting osv.

jeg skriver opp vær dag hva jeg spiser og passer på å spise i alle fall vær 3 time så om jeg hadde spist det jeg spiser på bare 2 måltider hadde jeg vel gått opp tenker jeg.

de måltidene holder meg gående i akkurat 3 timer da er jeg sulten igjen. det er rart hvordan kroppen er lagt heheh

det var mye prøving i begynnelsen å jeg ville gi opp mange ganger men denne gangen hadde jeg bestemt meg..

skulle ønske jeg hadde samme selvdisiplinen med å slutte å røyke

de første mnd ble jeg sinna vær gang jeg var i butikken og bannet stille inne i meg tenkte her i landet er det jo ikke noe sundt og spise. men jeg var så vant til mine gamle vaner og så feil steder.

så nå tenker jeg huff ja det er frukten og salaten som skulle ha stått ved kassene ikke alt det fristende gotteriet. me det kommer vel det også en dag tenker jeg.

jeg føler meg ikke som ett forbilde så at du sier det rører meg.

jeg har brukt ca 1 år nå. men kroppen har stagnert mange ganger å det er da det er vanskeligst man må bare forsette til kroppen slipper.

å uten treningen hadde det vært vanskelig.

hehe det er så morsomt for når noen ser meg nå som ikke har sett meg på en stund så kjenner de meg ikke igjen å spør hvordan har du slanket deg.
men når min lille datter er med så sier hun surt..

MAMMA HAR IKKE SLANKET SEG HUN BARE SPISER SUNT....

og det er jo det jeg gjør

klem ninni

ninni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 22:48   #17
Gir
Seniormedlem
 
Gir sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 610
Gir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snill

Sv: vekten er nådd

Jøss. Jeg bøyer meg i støvet
Du er et forbilde for meg
Synes du har vært utrolig flink

__________________
Folk som sier de sover som et barn, er som regel barnløse

Delmål:


Gir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gudene vet .... Jeg vet ikke Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 23:41   #18
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: vekten er nådd

Opprinnelig lagt inn av ninni, her.


MAMMA HAR IKKE SLANKET SEG HUN BARE SPISER SUNT....


Må si du har en meget klok datter!


Grattis med den store vektnedgangen. Nå har jeg masse inspirasjon til å gå ned selv.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 00:00   #19
Ninja
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Ullensaker
Innlegg: 177
Ninja er ny på veien

Sv: vekten er nådd

Gratulerer så mye med flott ned gang
Du er virkelig noen man får motivasjon av!!
Er det lov å spørre om hva og hvor mye du spiser iløpet av en dag??

__________________
Ninja`s dagbok

Ninja`s MUP
Ninja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kommer snart.. Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 08:33   #20
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: vekten er nådd

Utrolig bra - Har du klart dette uten å følge en bestemt diett eller gått på kurs??

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 15:13   #21
ninni
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 35
ninni er på en erverdig vei

Sv: vekten er nådd

jeg har ikke gått på noe kurs og ikke fulgt noe oplegg, men bare hørt på kroppen hva den vil og sett hva som var best for meg
en vanlig dag kan ser ut som dette .

frokost: kl 8 en spelt skive med makrell i tomat
lunsj: kl 11 en salat med kylling
ekstra: kl 13 litt druer
middag: kl 16 kylin filee med grønsaker
kvelds: kl 20 en cotage cheese med syltetøy

og om jeg vil ha noe i mellom dette så i sommer spiste jeg vannmelon eller om jeg er skikkelig søt hungra så spiser jeg den lett gelen akkurat som å drikke light brus. eller bare drikker masse vann det hjelper.

dette er jo bar en dag men dagenne går i det samme spiser mye lett yougurt og kesam med crusli og spiser kun brød kansje to ganger i uken spiser mye suppe da det er alltid godt og sunt. ( feks sodd som jeg lager selv uten potere da)

noen dager spiser mer noen mindre spiser når jeg er sulten egentlig. jeg orker ikke sulte meg . i begynnelsen så var jeg sulten mye mer .det tror jeg var for dette er jo lett mat spiste jo nesten bare tung mat før.

jeg har hold meg unna disse shakene og slikt det hadde jeg prøvd før og jag var jo sulten hele tiden huff

men mange det kan funke for også

synes dere dette høres fælt ut hehehe

klem ninni

ninni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 17:22   #22
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: vekten er nådd

Jeg er utrolig imponert!! Du har jo slanket bort godt over halvparten av deg selv.. Gratulerer så mye!
Kan jeg spørre hvordan det er med løs hud og sånn? Har du operert bort noe?

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 19:04   #23
ninni
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 35
ninni er på en erverdig vei

Sv: vekten er nådd

har vært heldig der med løs hud, har trent hele tiden magen er fin men bak lårenne er det litt. men det plager meg ikke er jo bare min bedre halv del som ser meg naken.

det som plager meg litt er at det er ikke mye pupper igjen men men samme kan det være.

jeg er frisk så det er det som teller synes jeg.

fikk svar av legen min også at alle mine prøver er bra ikke noe mangler på noen ting så det har gått riktig for seg også så det er jo bra.

vi er flinke vi alle sammen :-)

klem ninni

ninni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 19:16   #24
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: vekten er nådd

Gurimalla så flink du er!!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 19:27   #25
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: vekten er nådd

Det er en helt utrolig prestasjon det du har gjennomført

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vekten står stille tech Spørsmål og svar 6 18-02-07 21:20
Vekten står stille Risneshuldra Ketolysekuren 14 15-02-07 12:43
Vekten står stille her Dagros Ketolysekuren 5 26-05-05 14:49
Hjelp - vekten står stille! Nutte Eurodiett 3 07-09-04 11:28
Målet nådd.. deeluxe Atkins kosthold 7 15-04-04 04:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no