Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Den store håndarbeidstråden!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-02-11, 10:03   #501
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Det tok lenger tid å feste alle trådene i går enn jeg trodde
Og nå lurer jeg på om jeg burde laget litt lenger belegg øverst på ermene før jeg monterer.

Så spørsmålet mitt er, hvor langt belegg bør jeg ha på en stor herregenser? Jeg var litt gjerrig med det røde, men jeg kan jo bruke litt blått som jeg har mere igjen av. Det kommer jo på innsiden.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 13:18   #502
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Petit Fleur, her.

Må jeg altså felle av der jeg er nå, plukke opp masker i oppleggskanten og strikke andre veien?

Nei, ikke felle, bare la maskene være, tre de på en annen tråd hvis du ikke har pinner nok.

Bruk heklenål og hent masker (med ny tråd) i opplegget hvis du da strikker de samme 20 pinnene og 10 riller andre veien, får du liksom en fet pil?
Det tror jeg blir liksom til toppen av hodet og så på et tidspunkt skal alle maskene strikkes på samme pinne nedover ørene, mulig du da skal hente masker i sidekanten av det du har strikket nå...

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 13:19   #503
jegerjenta
Seniormedlem
 
jegerjenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 2.277
jegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snill

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Det tok lenger tid å feste alle trådene i går enn jeg trodde
Og nå lurer jeg på om jeg burde laget litt lenger belegg øverst på ermene før jeg monterer.

Så spørsmålet mitt er, hvor langt belegg bør jeg ha på en stor herregenser? Jeg var litt gjerrig med det røde, men jeg kan jo bruke litt blått som jeg har mere igjen av. Det kommer jo på innsiden.

Jeg bruker å strikke 5 omganger til belegg. Det holder egentlig i massevis. Lykke til

__________________
Min dagbok



jegerjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 14:02   #504
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Petit Fleur, her.

Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med å forstå en strikkeoppskrift?

Jeg strikker noe som kalles for djevellue. Det er rillestrikk og aller først skal jeg strikke 20 pinner slik at det blir 10 riller. So far, so good. Men så står det:

" Strikk videre slik: Begynn pinne 1. ny (ny betyr ny retning) i den siden som garnenden henger i oppleggskanten."

Jeg skjønner ikke hva det menes med ny retning. Skal jeg felle av og begynne å strikke i oppleggskanten......?

Takk for hjelp!

Uten at jeg er noen ekspert på strikking så vil jeg tro at du bare begynner fra samme ende av pinnen en gang til, du skal ikke felle av og ta opp masker på nytt.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 12:04   #505
Petit Fleur
Medlem
 
Petit Fleur sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 50
Petit Fleur er ny på veien

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Jeg fant ut av det, var visst bare å strikke videre, så sa det seg selv....

Hvis noe lurer, så betyr det at man snur mønsteret man strikker.
F.eks så skulle jeg strikke slik på 1. pinne: 3r, 1 kast, 24r, 2r sammen, 1 kast, 2r sammen og 2r.
Og når det så stod at jeg skulle strikke 1. pinne ny, så betydde det altså: 2r, 2r sammen, 1 kast, 2r sammen, 24r, 1 kast, 3r. Samme som over, men i omvendt rekkefølge.

Verre var det ikke.

__________________

Det går stadig nedover.
Petit Fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Selvkomponert Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 19:16   #506
EirinBK
Juniormedlem
 
EirinBK sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 42
Innlegg: 32
EirinBK er på en erverdig vei

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Har nettop funnet igjen en pose med garn og en nesten-ferdig sokk.. strikka den ferdig men fellinga på tåa ble heelt mislykka og avslutningen ble seende ut som ei vorte på sokken på en måte... nå har jeg fortsatt motet i behold og har lyst å begynne på nytt sokkeprosjekt, men får F*** ikke til å legge opp masker engang.. har glemt det helt ut...
noen som har link eller noe til en forklaring/ENKEL oppskrift som selv jeg skjønner...??

__________________


EirinBK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 19:53   #507
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Garnstudio har det meste, her er tips om hvordan man kan legge opp masker på strikkeskolen deres.
Du finner nok en hel haug med sokkeoppskrifter der også, ellers har jeg en standard en i hodet, så det er bare å spørre!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 21:58   #508
EirinBK
Juniormedlem
 
EirinBK sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 42
Innlegg: 32
EirinBK er på en erverdig vei

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Ja, fant fremgangsmåte for å legge opp masker. Ska prøv å se etter andre ullsokka æ har for å se litt kordan det blir gjort. Kan hende at æ spør når æ kommer til hæl.. men so far so good

__________________


EirinBK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 14:08   #509
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

For de som har lyst til å prøve å strikke sokker fra tåen og opp så har jeg laget en egen sokkeoppskrift. Et sammendrag finner du her: http://strikkekrok.blogspot.com/p/jettesokker.html. Der ligger også link til det opprinnelige blogginnlegget med linker til videoer for de ulike teknikkene, og bilder. Disse sokkene sitter veldig godt på foten i motsetning til alle andre ullsokker jeg har prøvd.

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 13:03   #510
surflover
Medlem
 
surflover sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 282
surflover er en juvelsurflover er en juvelsurflover er en juvel

Sv: Den store håndarbeidstråden!

så hyggelig at jeg kom over denne tråden!

Kanskje jeg skal starte med å skryte litt? Akkurat ferdig med dette settet:


Oppskriften er hentet fra garnstudio.no

http://www.garnstudio.com/lang/no/vi..._id=21&lang=no


Sist redigert av surflover : 28-02-11 kl 13:09. Årsak: legge inn link til oppskriften
surflover er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysen gikk ikke - nå LAVkarbo Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 13:09   #511
jegerjenta
Seniormedlem
 
jegerjenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 2.277
jegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snill

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av surflover, her.

så hyggelig at jeg kom over denne tråden!

Kanskje jeg skal starte med å skryte litt? Akkurat ferdig med dette settet:


Oppskriften er hentet fra garnstudio.no

Det setter har jeg også strikket. Jeg gjorde det i hvit og brunt. Lille prinsen brukte det da han dro hjem fra sykehuset

__________________
Min dagbok



jegerjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 13:17   #512
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av surflover, her.

så hyggelig at jeg kom over denne tråden!

Kanskje jeg skal starte med å skryte litt? Akkurat ferdig med dette settet:


Oppskriften er hentet fra garnstudio.no

http://www.garnstudio.com/lang/no/vi..._id=21&lang=no

Kjempefint sett! Jeg har aldri fått noe særlig dreis på babyplagg, jeg. Vet ikke hvorfor egentlig, strikker jo mye annet..

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 13:18   #513
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Lyst til å skryte litt av kjolen min også, jeg... Jeg ble ekstra fornøyd når faktisk selv ser at jeg har gått ned noen kilo også

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 14:25   #514
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Flinkiser! Jeg får poste genseren min når jeg er ferdig med den, selvom jeg bare måtte gi opp relieffstrikkingen og strikke den glatt. Greit nok. Tror den blir fin alikevel.

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 14:44   #515
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Modezty, her.

Lyst til å skryte litt av kjolen min også, jeg... Jeg ble ekstra fornøyd når faktisk selv ser at jeg har gått ned noen kilo også

åååh den var så fiiin.. Sånn kan jeg tenke meg, hehe synd jeg ikke kan strikke.. Hvor lang tid bruker du på en sånn en?? Så lekker den var!!

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 16:33   #516
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

åååh den var så fiiin.. Sånn kan jeg tenke meg, hehe synd jeg ikke kan strikke.. Hvor lang tid bruker du på en sånn en?? Så lekker den var!!

Den er ganske enkel å strikke, og strikkes i tykt garn og tykke pinner..

Jeg begynte 5. januar og var ferdig 13. februar, men da hadde jeg en laaaang pause innimellom mens jeg ventet på nytt mønster. Klarte å forlegge mønsteret og måtte bestille nytt... Det hører med til historien at jeg fant mønsteret like etter at det nye var i hus..

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 09:13   #517
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Arg! Nå har jeg lest gjennom tråden to ganger for å prøve å finne et innlegg hvor noen posta bilder av et par strikkesokker med hodeskaller på med ornamentgreier rundt, men finner ikke!
Prøvde å finne den gamle håndarbeidstråden, i tilfelle det var der, men den tråden finner jeg faktisk ikke ...!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 11:41   #518
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Kan det være jack sparrow sokkene:

http://katydidknits.blogspot.com/200...ite-socks.html

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 12:05   #519
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Modezty, her.

Kan det være jack sparrow sokkene:

Nope ...! Det var en bruker her inne som postet bilde av dem. De hadde litt sånn rosemalings-aktig mønster rundt seg.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 12:23   #520
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Modezty, her.

Lyst til å skryte litt av kjolen min også, jeg... Jeg ble ekstra fornøyd når faktisk selv ser at jeg har gått ned noen kilo også


Ah, den har jeg strikket også. Deilig kjole, og din ble kjempefin!

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 12:37   #521
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Arg! Nå har jeg lest gjennom tråden to ganger for å prøve å finne et innlegg hvor noen posta bilder av et par strikkesokker med hodeskaller på med ornamentgreier rundt, men finner ikke!
Prøvde å finne den gamle håndarbeidstråden, i tilfelle det var der, men den tråden finner jeg faktisk ikke ...!

Kan det være disse du tenker på?
Fant bilde på denne siden, langt nede.....

Fant også oppskrift på engelsk - se vedlegg

Vedlagte filer
Filtype: pdf selbudeath.pdf (158,3 KB, 2 visninger)
__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 12:38   #522
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Hurra! Jeg huska plutselig hva de het, og fant dem her!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 12:38   #523
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Hehe, der kom du meg nesten i forkjøpet, Grotingeling1

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 12:42   #524
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Hjelper å ha slektninger i Selbu serru

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 12:45   #525
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Moro! Disse er det en Oslo dame som har designet

Linker til hjemmesiden hennes som er verdt et besøk.

Mekkehjørnet

Ligger link til flere gratisoppskrifter hun har designet også.

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Svar

Emneord
hobby, håndarbeid


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noe godt for store og små? Cammis Spørsmål og svar 7 26-01-09 12:29
Store Ifa MokkMokk Lavkarbo generelt 2 23-03-08 14:20
Store IFA Angar Ketolysekuren 6 15-01-08 09:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no