Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Togtråden!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-05-11, 19:56   #376
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Jeg bare nevner det. Skal vi ta den rosa sangen, dere ? Den der med "Hurra for deg som fyller. . ."?

Gjerne......Ups...kan visst bare drikkeviser jeg...går i skammevognen

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 20:57   #377
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Gjerne......Ups...kan visst bare drikkeviser jeg...går i skammevognen

Jeg stemmer i med begge deler jeg

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 22:42   #378
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Sent men godt snublet jeg inn i bursdagvogna tidsnok til å rope høy: HURRA for Gerd!!!!
Har vært nok en travel togdag hos meg.
Startet rolig med en rolig tur i kjøre til jobben vogna, men så gikk hastigheten opp.
Først var jeg innom treningsvogna, for så å svippe innom møtekavalkadevogna i noen timer før jeg måtte sprinte bakover i toget for å finne auologen-vogna.
Var så sliten at jeg nesten sovnet i tannlegestolen, men det gikk fort over når tannlegen startet boret......
Ettermiddagen har gått med i planlegge-ferie-vogna, og nå har vi snart en overordnet ferietur planlagt
Det var da jeg endelig fikk tatt meg en tur rundt i toget, og oppdaget altså dette bursdagsselskapet.
..... endelig forsto jeg hva all syngingen i korridorene dreide seg om

Så forøvrig at vi har fått hjemmekontorvogn, og den tror jeg faktisk jeg skal benytte meg av i morgen

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 22:54   #379
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Så flott at vi har en bursdagsvogn også ! Glimrende ! Jeg håper folk sier i fra når det er feiring. Anne og jeg fikser sanger

Det er vel kanskje et par konfirmasjonsvogner også, vil jeg tro. Jeg skal i den helt bakerst som stopper i Stavanger. Og barnebarnvogn har vi vel også ? For alle tilfellers skyld kopler jeg på en

God helg til alle passasjerer !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 00:40   #380
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Togtråden!

I dag har jeg vært i barnevognen
Tulla sov hjemme i natt og i dag var det full leting og masse telefoner til busselskapet hun kjørte med i går. Hun hadde glemt mobilen og pungen sin på bussen. Da tok jeg henne med en tur i skammevogna gitt Hun har så møe annet i tankene bestandig, akkurat som om hun skal skynde seg til neste spennende ting som skjer. Vi fant begge deler igjen heldigvis, og jeg fikk ha henne hjemme hele dagen. En deilig dag på toget

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 08:02   #381
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Jeg var innom kennelvogna med datters hund, før jeg la meg i går kveld...Tusla inn i sovevogna ved 22-tida og sov til nesten 0700 i morges- Nesten 9 timer i ett strekk Det må være den "TATOGET-TATAOGET-TATOGET" lyden som har hold meg i søvn i natt.

Må en tur i handlevogna i dag...og kanskje en snartur inn i husmorvogna...ellers er dagen på planleggingsstadiet foreløpig.

Ha en fin dag

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 08:58   #382
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Må en tur i handlevogna i dag...og kanskje en snartur inn i husmorvogna...ellers er dagen på planleggingsstadiet foreløpig.

Handlevogna

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 10:05   #383
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av kattungen, her.

Handlevogna

Ikke sant...fin vogn

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 10:10   #384
jegerjenta
Seniormedlem
 
jegerjenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 2.277
jegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Handlevogna..........Den vogna må jeg besøke, høres morsom ut

Skal holde meg i slapp-off vogna idag, og bare kose meg Kanskje jeg kan finne oppskrift på ei lavkarbo-kake og ta med meg på jobb i morgen

__________________
Min dagbok



jegerjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 11:28   #385
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Jeg har vært en tur i sykkelvogna i dag, ganske bedagelig tempo, men bevegelse i hvert fall. Handlet litt til hyttetur også.Litt smått som er greit å ta med seg bort. Skyr, atkinsbarer, ost, cherrytomater, nøtter, tørkede aprikoser.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 11:30   #386
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Her sitter jeg på toget, men er litt forvirret. For jeg driver til stadighet og kombinerer jobbevogna med stuevogna. Og i dag er det til og med et sykt barn i stuevogna... Jeg fikk noen arbeidsoppgaver jeg kan gjøre når jeg har en 5-åring masende rundt, så "slapp" jeg bruke en fraværsdag. Tror vel egentlig det var de som ikke ville at jeg skulle ta helt fri.

Men her sitter jeg og stuller med jobben. Det er en enkel oppgave, tar bare tid. Og jeg får mye ventetid, så da kan jeg hilse på her

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 11:36   #387
nadine
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 48
nadine er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Jeg er fortsatt med på togturen altså,men akkurat nå er jeg så irritert på kroppen min så ikke skjønner noe Står på stedet hvil og har gjort det i noen uker nå.Ser ikke ut til å være lett å bli kvitt de siste 4-5 kg

__________________
nadine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 12:08   #388
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Nadine, de siste kiloene er jo alltid de verste å få avLykke til!
Her har vi vært i trimv vognen. Skal hoppe i dusjvognen, så på avslutning for pensjonsklare kollegaervognen, så i ærendvognen, så i husarbeidsvognrn, matlaingsvognen og forberede til konfirmasjonsvognen. Ingen veiedag-mensen rett rundt hjørnet!

Ha en fin tur i dag

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 12:20   #389
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Lykke til med konfirmasjonen, streber

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 14:52   #390
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Togtråden!

I dag har jeg ligget i sykevogna til nå ...så gikk jeg i veievogna.

Ned 1 kg siden mandag det er jeg fornøyd med

Ha en fin helg alle på togettut tut

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 15:01   #391
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av butten, her.

I dag har jeg ligget i sykevogna til nå ...så gikk jeg i veievogna.

Ned 1 kg siden mandag det er jeg fornøyd med

Ha en fin helg alle på togettut tut

God bedring!

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 18:54   #392
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Endelig fredag
Rolig dag i dag.
Vært i hjemmekontorvognen som også her var kombinert med stuevognen, men i tillegg var den også kombinert med klesvaskvognen - skikkelig multitasking altså

Nå står pakke-samboeren-klar-for-guttetur-vognen for tur, før jeg tar plass i fredagssløvekupéen inne i tv-vogna

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 19:00   #393
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Jeg har vært i knøvogna i dag og er temmelig sliten...
Er nå i den utslitte vogna som er omtrent kondemnert....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 19:20   #394
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

tante rød er på besøk og i skapet er det en delvis ulovlig sjokolade.. dette er hardt.
Ene kjæledyret mitt som jeg har hatt i årevis døde i dag også, så dette blir en tung kveld kjenner jeg..

Forresten jeg tippet 3 kg i dag mitt første delmål er i boks!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 19:39   #395
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

tante rød er på besøk og i skapet er det en delvis ulovlig sjokolade.. dette er hardt.
Ene kjæledyret mitt som jeg har hatt i årevis døde i dag også, så dette blir en tung kveld kjenner jeg..

Forresten jeg tippet 3 kg i dag mitt første delmål er i boks!

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 20:23   #396
Hjørdis
Seniormedlem
 
Hjørdis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.137
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Rolig, men koselig dag på toget. Møtte gode venninner i restaurantvogna og inntok lunsj der. Dagens første måltid var det, kyllingsalat
Drukket litt for mye kaffe kanskje....., men også masse vann
I kveld spiste vi lakserett fra Gerd i tv vogna, med auberginmos og tomatsalsa. Namm
Holder til i den vogna en stund og trekker tidlig inn i sovevogna. Det er i hvertfall planen

__________________
Nå 80 kg, to igjen før vi er tilbake til førjulvekt


Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 20:48   #397
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Befinner meg i synessyndpåsegsjøl vogna Og derfra er ikke veien lang til is-kake-sjokolade toget..
Skikkelig vondt etter ett fall i går, klarte og slå halebeinet noe voldsomt! Og slo hodet nedi golvet tilslutt.. Så det har vært soffan i hele dag. Og älskling kommer ikke hjem før i morra Så da svinser jeg innom ensomhetsvogna også..









__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 20:51   #398
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Togtråden!

Blitt en rotete dag i kjøkkenvogna i dag, men har nå bakt boller og Pitabrød Skulle vært innom vaskevogna, men det ble bare en liten tur gitt.
Men.. Lånte mobilen til konduktøren og fikk ringt banken, fikk en eiendomsmegler til å komme allerede på mandag for å verdivurdere på nytt, det synes jeg var god service.

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 20:59   #399
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Da har jeg begynt å komme meg opp i en varmere vogn. Ullklærne er igjen lagt i skapet Dagene er utrolig gode, spiser så mye god mat, drikker vann og litt faris
I morgen er det veiedag for meg å den må jeg huske før jeg tar plass i konfirmasjons vogna Gudbarnet vårt har borgelig konfirmasjon i OlavsHallen i morgen. Jeg har aldri deltatt på borgelig konfirmasjon så det blir spennende
Ha ei fin helg folkens

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 21:06   #400
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Befinner meg i synessyndpåsegsjøl vogna Og derfra er ikke veien lang til is-kake-sjokolade toget..
Skikkelig vondt etter ett fall i går, klarte og slå halebeinet noe voldsomt! Og slo hodet nedi golvet tilslutt.. Så det har vært soffan i hele dag. Og älskling kommer ikke hjem før i morra Så da svinser jeg innom ensomhetsvogna også..

Vi kan være elsklingen din imens! Her får du masse trøst og støtte vettu, og kakene lar vi ligge

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no