Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 10-03-10, 19:24   #1551
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på: Hva kan jeg gjøre for å få bukt med rød og nuppete/knudrete tørr vinterhud i pannen? Jeg har veldig glatt og veloppdragen hud ellers - foruten tilsvarende nupper på overarmene, som jeg vet blir bedre av sommersol, men hadde vært flott om noe annet kunne ha effekt, også Jeg bruker fuktighetskrem og skånsom rens, aldri noen form for sminke.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 10-03-10, 19:31   #1552
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har tidvis samme problem. Bruker microfiberklut i dusjen og smører over med en god kuldekrem. Glatt som en barnerumpe i panna nå.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 10-03-10, 22:09   #1553
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Alt av nupper etc forsvinner som dugg for solen hos meg bare jeg drikker nok vann... Problemet er nå å drikke nok vann...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 11-03-10, 09:08   #1554
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg drikker masse vann. Men for å besvare mitt eget spørsmål, på en måte - jeg spurte en av damene på Lush-butikken om råd, hun ga meg en ansiktsrens med alger og sjøgress, og den irriterte rødfargen i huden forduftet faktisk umiddelbart. Hjalp mye på speilbildet!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 11-03-10, 09:22   #1555
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvorfor fryser man lettere, eller mer, når man er trøtt?
*gjesp*

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 11-03-10, 10:13   #1556
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det har jeg også lurt på! Fryser som en gaaal hvis jeg er trøtt og sliten. Og husker med grøss da jeg våknet opp av narkose sitt, skalv og rista så fælt at sykepleieren ble nervøs, haha! Forsøkte og snøvle frem at jeg bare frøs, og om de hadde flere tepper!

Kanskje hjernen bruker så mye energi på å vekke oss eller holde oss våken, at den ikke sender ut signaler om at blodet må varme oss opp?
Vet ikke jeg....

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs.
Gammel 11-03-10, 12:59   #1557
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Svar fra huslegen: "Man fryser så mycket när man är trött för kroppen börja småsova och då ingår det att han (kroppen altså) reglera ner värmeproduktionen/energiomsättningen. Därför brukar ju folk ta ett täcke och sovar skyddad."

Ikke verdens mest utfyllende, men et svar!

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs.
Gammel 11-03-10, 15:48   #1558
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

hehe, så kroppen min sov egentlig i flere timer etter at jeg hadde stått opp

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 11-03-10, 16:20   #1559
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hoho! Kanskje ikke akkurat dyp søvn, men en liten en, sånn overflatisk søvn?? Ikke rart hjernen er sirup når man er trøtt da, altså!

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs.
Gammel 12-03-10, 10:48   #1560
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg sendte en åpen mail om jobb i et sykehus på onsdag formiddag, er det for tidlig å ringe de idag, tror dere...?
Aldri sendt jobbsøknad før uten at det har vært til en konkret stilling.

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs.
Gammel 12-03-10, 10:58   #1561
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Da veilederen min ringte etter en uke, hadde ikke riktig vedkommende fått papirene mine enda!
Da hun sendte en mail, hadde ikke vedkommende hatt tid til å åpne den 10 dager etter......
Vet ikke jeg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 12-03-10, 15:30   #1562
Arnhild
Seniormedlem
 
Arnhild sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 686
Arnhild har en fantastisk aura rundt segArnhild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vettel: Kanskje lurt å vente en uke. Viktig å være engasjert, men kanskje ikke for ivrig?

Hva kan det skyldes at jeg har begynt å skrive mange feil (stavefeil)? Litt sånn dyslektiske feil. I dag skrev jeg blant annet interessant som interesang... Jeg syns det er veeeldig rart - jeg har i grunn aldri hatt problem med rettskriving, men den siste måneden har jeg begynt å blande sammen bokstaver og blitt veldig usikker på stavemåter

__________________
Hemmeligheten bak suksess er hardt arbeid, det er derfor det er en hemmelighet... Karsten Isaksen
min journal


"Fettet sitter mellom ørene"
Arnhild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 13-03-10, 01:17   #1563
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Vettel, her.

Jeg sendte en åpen mail om jobb i et sykehus på onsdag formiddag, er det for tidlig å ringe de idag, tror dere...?

SIkkert for sent nå, men jeg syns ikke det. Sånne ting blir ofte bare liggende, så man må mase litt selv for å få det gjennom.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 13-03-10, 08:19   #1564
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg opplevde følgende nå i stad; på vei til kjøkkenet så bredde det seg en nesten uutholdelig ømhet i hele mellomgulvet, og så føltes det som om blodet forlot kroppen og så mista jeg nesten synet, eller rettere sagt så ble det erstatta av blinkende/flimrende lysglimt, som om jeg skulle ha sett rett inn i en lampe, eller som et ekstremt sånn optisk migreneanfall.
Først måtte jeg holde meg fast i benken, for jeg trodde jeg skulle falle i gulvet, men skjønte fort at jeg bare måtte sette meg rett ned, for det føltes som om det var rett før jeg mista bevisstheten, og jeg lurer på om jeg også gjorde det noen sekunder da jeg satt der. Det gikk over etter noen minutter, og jeg er helt fin nå, men fy fader så ekkelt!
Noen som har noen formening om hva dette kan ha vært?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 13-03-10, 08:26   #1565
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg aner ikke photobscura - men du kan få en klem

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 13-03-10, 08:34   #1566
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Jeg aner ikke photobscura - men du kan få en klem

Nåååå! Takk for det . tilbake!
Jeg er som sagt helt fin nå, altså! Det eneste jeg kan komme på at det minner meg om er skikkelig matforgiftning (jeg har hatt et par sånne ...), men da ville det nok ikke gått over på så kort tid.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 13-03-10, 09:39   #1567
ninagronn
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Nordnesøy
Alder: 55
Innlegg: 114
ninagronn er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sånn opplever jeg det når jeg får blodtrykksfall, har hatt det noen ganger, og det er ordentlig ekkelt.

__________________


ninagronn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman
Gammel 13-03-10, 09:42   #1568
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av ninagronn, her.

Sånn opplever jeg det når jeg får blodtrykksfall, har hatt det noen ganger, og det er ordentlig ekkelt.

Ja, så klart! Det tenkte jeg ikke på, men dette må jo ha vært hypoglykemi, jeg syntes det var noe kjent med det ... . Oi, dette var vel en advarsel jeg må ta på alvor .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 13-03-10, 09:49   #1569
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer litt på om jeg kan kalle Photobscurba for bare photo jeg....eller et annet kortere nick *lat*

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 13-03-10, 10:11   #1570
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

De fleste her inne ender opp med å bare kalle meg Photo, så det er helt i orden! Ikke akkurat verdens mest skrive-, eller uttale-vennlige nick jeg har akkurat .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 13-03-10, 10:13   #1571
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Begynner vel å nærme seg en time jeg har spart på å korte inn navnet ditt i innleggene mine.. Hehe

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 13-03-10, 10:56   #1572
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, så klart! Det tenkte jeg ikke på, men dette må jo ha vært hypoglykemi, jeg syntes det var noe kjent med det ... . Oi, dette var vel en advarsel jeg må ta på alvor .

Blodtrykksfall. Gubben har det bestandig når han er litt/mye fyllesjuk. Jeg trodde han lenge bare feika og det var normal fyllesjuke. Men han får det ved sykdom, stress, etc også. Tror du da må bare ta det med ro, spise litt, drikke litt.

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs.
Gammel 13-03-10, 11:02   #1573
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Vettel, her.

Blodtrykksfall. Gubben har det bestandig når han er litt/mye fyllesjuk. Jeg trodde han lenge bare feika og det var normal fyllesjuke. Men han får det ved sykdom, stress, etc også. Tror du da må bare ta det med ro, spise litt, drikke litt.

Det var det også noen som foreslo, ja. Jeg er helt fin nå, da. Heldigvis!
Svimmel når jeg reiser meg, men det har jeg vært en stund, og mistenker lavt b12-nivå. Tok blodprøver på tirsdag, og forventer svar på mandag .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 13-03-10, 11:16   #1574
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nå har jeg googla litt, og symptomene på blodtrykksfall er temmelig eksakte.
Fra lommelegen:

Sitat:

Sykdomstegn
Svimmelhet, prikker eller blinkende stjerner foran øynene. Besvimelse eller nesten besvimelse.

Og det kommer gjerne etter inntak av alkohol. Jeg drakk jo i går, så det er jo også relevant.
Og, dette er interessant, det er et ganske vanlig symptom på b12-mangel. Nå er jeg spent på prøvesvar, altså. Om det ikke er noe utslag på en vanlig blodprøve, så tar jeg det opp med spesialisten jeg går til. Har time kommende torsdag.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 13-03-10, 11:43   #1575
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har det også slik når jeg får blodtrykksfall. Det er megaekkelt! Men jeg får også akkurat den samme følelsen hvis jeg spiser for lite karber...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 5 (0 medlemmer 5 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no