Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Bildetråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-06-12, 02:00   #976
Fettman
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 34
Fettman er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Vet ikke om denne var til meg, men takker likevel, hehe, i tilfelle...

Mente deg også ja, men du var ganske pen på før bilde også. På noen av jentene så kommer liksom ansiktstrekkene mer til syne så det blir som en annen person, mer harmonisk. Men deg også ja, veldig pen dame

Fettman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 19:04   #977
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Fettman, her.

Mente deg også ja, men du var ganske pen på før bilde også. På noen av jentene så kommer liksom ansiktstrekkene mer til syne så det blir som en annen person, mer harmonisk. Men deg også ja, veldig pen dame

Tusen takk, så veldig koselig å høre!!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 29-06-12, 23:19   #978
Bedazzeled
Medlem
 
Bedazzeled sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Bergen
Alder: 46
Innlegg: 55
Bedazzeled er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Blir kjempemotivert av å se bildene deres. Har gått ned 27 kg på lavkarbo før, meeen lagt på meg 20 kg igjen. Nå har jeg holdt på i snart 3 uker og har gått ned 5. Har ennå ca 35 kg å gå ned. Har noen bilder av meg selv på før...ikke noe hensikt å legge ut etter ennå da. Skal legge de ut snart.

__________________
Bedazzeled

Sommerutfordring, ned 10 kg til 25/8-12

Bedazzeled er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 22:20   #979
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Bedazzeled, her.

Blir kjempemotivert av å se bildene deres. Har gått ned 27 kg på lavkarbo før, meeen lagt på meg 20 kg igjen. Nå har jeg holdt på i snart 3 uker og har gått ned 5. Har ennå ca 35 kg å gå ned. Har noen bilder av meg selv på før...ikke noe hensikt å legge ut etter ennå da. Skal legge de ut snart.

Lykke til videre Bedazzeled

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 20:05   #980
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Nå har det vært stille nok her en stund så jeg slenger ut litt "agurkbilder". Ikke har jeg kommet langt, og har sikker godt over 60 kg igjen før jeg er der jeg vil være - MEN jeg kan se en viss forskjell på før og etter bildet, så jeg slenger det ut her



Forklaringen til bildet er:
I april i år begynte jeg på lavkarbo igjen etter fødsel og graviditet. Jeg har en mistanke om at jeg trekker inn magen på bildet, slik at den dårlige samvittigheten skulle bli litt mindre...
I Mai hadde jeg da nesten holdt på i 6 uker og INGEN forskjell syntes jeg. Bildet er tatt med treningsklær rett etter en økt, og jeg følte meg smashing..
17. Mai og pinsen røk hele opplegget, jeg var lei av å ikke få den fremgangen jeg forventet meg og fristelsene ble for store. Stort sett hele juni gikk med i både dåp og konfirmasjon, og du kan vel si at jeg var god på å forsyne meg av kakene...

Mandag 25. Juni begynte jeg og samboeren på STRIKT lavkarbo i kombinasjon med trening. Denne lavkarboen vi spiser går nok lett under kategorien 50+ til Skaldeman.
Jeg har veiedag i morgen, etter to uker uten å vite hvor jeg står - Men etter å ha sammenlignet litt bilder er jeg evig optimist...

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 22:06   #981
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Så flink du er Stine! Ser godt forskjell på bildene

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 22:09   #982
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Bildetråden 30+

Javisst ser vi forskjell, du er kjempeflink Stine

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 22:54   #983
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Da hopper jeg i det og legger ut FØR og UNDERVEIS bilder
Ca 20 kg forskjell, men jeg syns ikke at det vises... Merker det jo på klærne da
(beklager dårlige før bilder, tok de før jeg fikk kjøpt meg nytt kamera)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg P1010012.JPG (33,9 KB, 104 visninger)
Filtype: jpg 081120102672.jpg (52,8 KB, 93 visninger)
__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 23:16   #984
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Bildetråden 30+

Jo det synes veldig godt !!!
Så flink,klapp deg selv på skulder

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-07-12, 07:35   #985
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Kenny og Stine - det vises godt på dere begge. Stine - jeg synes det kan virke som du ikke gikk opp så mye selv om du hoppet av lavkarbo for en periode? I så fall - heldige du!

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 10:22   #986
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Bildetråden 30+

Kennygirl, du har jo fått midje! Kjempebra!

Stine, magen din har blitt litt stammere ser jeg Flink. Det er lettere å se forskjell når du bruker gul topp. Den svarte har en tendens til å skjule litt mer. Stå på!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 10:24   #987
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Bildetråden 30+

Jeg så nå at det sto 90 kg på bildet ditt Kennygirl. Det er jo fantastisk! Hadde tippa kanskje 80, jeg.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 10:38   #988
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Ja, jeg også la merke til det med den gule toppen..

Bør vel gå over til å ta bilder i truse og bh, det er jo egentlig det beste..

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 18:26   #989
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Kennygirl, du har jo fått midje! Kjempebra!

Stine, magen din har blitt litt stammere ser jeg Flink.

Enig med Vimsen her!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 18:55   #990
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Kennygirl, du har jo fått midje! Kjempebra!

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Jeg så nå at det sto 90 kg på bildet ditt Kennygirl. Det er jo fantastisk! Hadde tippa kanskje 80, jeg.

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Enig med Vimsen her!!

Så gøy at dere ser forskjell Har brukt veldig lang tid, så ser det ikke selv

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 10-07-12, 19:34   #991
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 18-07-12, 11:00   #992
Stinepusen
Juniormedlem
 
Stinepusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 17
Stinepusen er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Er SÅ inspirert av deg stine!

Så nå starter jeg på nytt igjen jeg også. Fikk baby i september i fjor, så derfor har slankingen ligget litt på vent pga amming. Men nå er det på'n igjen

Og for å virkelig riste meg selv i nakkeskinnet, legger jeg ved dagens tjukkebollafeita bilder

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Start Kristine 1.jpg (129,8 KB, 110 visninger)
Filtype: jpg Start Kristine 2.jpg (223,4 KB, 100 visninger)
__________________


Stinepusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf uten svin melk og gluten Svar med sitat
Gammel 18-07-12, 14:45   #993
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Stinepusen, her.

Er SÅ inspirert av deg stine!

Så nå starter jeg på nytt igjen jeg også. Fikk baby i september i fjor, så derfor har slankingen ligget litt på vent pga amming. Men nå er det på'n igjen

Og for å virkelig riste meg selv i nakkeskinnet, legger jeg ved dagens tjukkebollafeita bilder

Du er kjempekul!
Blir kjempekjekt å følge deg på veien nedover...

Forøvrig syntes jeg du var supersøt, og utrolig fint langt hår! *Misunnelig*

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 18-07-12, 19:34   #994
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.367
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Så mye bra inspirasjon her! Fødte en jente for 4 mnd siden og har minst 30 kg å ta av. Veier 100 nå og tenker at jeg hvertfall må ned til 70. Er bare 162 høy. Synes ikke sommern er enkleste tida å slanke seg på, men holder meg stort sett til lavkarbo og for en ukes tid siden hadde jeg kommet i ketose helt uten å mene det.

Vedlagte bilder
Filtype: jpeg 98kg.jpeg (127,1 KB, 106 visninger)
__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-07-12, 20:46   #995
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av medas, her.

Så mye bra inspirasjon her! Fødte en jente for 4 mnd siden og har minst 30 kg å ta av. Veier 100 nå og tenker at jeg hvertfall må ned til 70. Er bare 162 høy. Synes ikke sommern er enkleste tida å slanke seg på, men holder meg stort sett til lavkarbo og for en ukes tid siden hadde jeg kommet i ketose helt uten å mene det.

Utrolig gøy å se at flere legger ut bilder av seg selv. Det er jo den beste motivasjonen man kan få, når man ser tilbake på "før" bildene!

Jeg fødte også for bare en liten stund siden, nærmer seg 6 mnd nå.. Gleder meg til å følge deg videre

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 00:14   #996
Elewyn
Medlem
 
Elewyn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Alder: 43
Innlegg: 219
Elewyn er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

De grå bildene er rett etter oppstart, ca. 100kg, de med farger er fra i dag 93kg. Jeg begynte på 103kg, men tok ikke bilder før etter den første uka.

mag1.jpgmag2.jpg
magsi1.jpgmasi2.jpg


Sist redigert av Elewyn : 20-07-12 kl 14:19.
Elewyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 08:55   #997
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Ser du er på rett vei, ja.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 09:51   #998
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.367
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Ser helt klart forandring Elewyn!

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 17:55   #999
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Om du sitter foran pc´n og tenker: Jeg ønsker en endring men jeg klarer det ikke... Se her! Dette er fra forrige sommer, da jeg selv tenkte sånn, og nå... 30 kg i forskjell...

Ps, jeg er ikke i mål ennå, men har fått til en endring iallfall

Redigert inn senere: ps2, Jeg virker kanskje litt selvgod her, mener ikke det... Vil bare si at når jeg kan gå ned 30 kg, så kan alle det... Jeg ble selv veldig motivert av andre bilder her, så derfor legger jeg ut bilder. Kanskje jeg kan motivere en person? Huff, så føler jeg bare at jeg ror her... Håper dere skjønner hva jeg mener. Mener ikke å skryte...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Sommeren 2011-2.jpg (82,9 KB, 123 visninger)
Filtype: jpg Sommeren 2011.jpg (78,7 KB, 80 visninger)
Filtype: jpg Sommeren 2012-2.jpg (45,6 KB, 128 visninger)
Filtype: jpg Sommeren 2012.jpg (46,2 KB, 120 visninger)
__________________

Sist redigert av Marella77 : 31-08-12 kl 15:59.
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 22:56   #1000
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Du har god grunn til å skryte av deg selv marella! 30 kg på så kort tid er sinnsykt bra, flink er du! Og veldig motiverende for oss som ikke klarer å komme i gang igjen

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Inspirert av bildetråden Vimpane Ketolysekuren 9 18-08-10 15:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no