Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Hurra hurra!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-06-12, 08:29   #1
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Hurra hurra!

For på akkurat EN uke, har jeg mistet 2 KG.

Så moro det har vært å se tallene synke, å ikke stige! Jeg er glad jeg tok meg selv i nakken før jeg la på meg mer!

Selv om det står på tickeren jeg skal ned 5 KG, er det første del mål. Jeg veide til å begynne med (altså, sist fredag) 106.9, å veier i dag, 104.9.

22 år, 1.75, og over 100kg? Ikke akseptabelt! Men oi så moro å gå NED i vekt for en gang skyld!

Hurra for meg! Skal feire med en dusj, babykos, og salat!

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 08:31   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hurra hurra!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 08:36   #3
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hurra hurra!

Så moro - gratulerer - og stå på videre

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 08:40   #4
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Sv: Hurra hurra!

Hva er det jeg sier?? Jeg er ikke 1.75 jeg er 1.78! Herregud da!

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 08:45   #5
stinei
Seniormedlem
 
stinei sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 696
stinei har en fantastisk aura rundt segstinei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hurra hurra!

Godt jobbet!!

__________________
Min journal -velkommen inn!
stinei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - ketolyse - Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 08:57   #6
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Hurra hurra!

Grattis!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 09:04   #7
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hurra hurra!

Opprinnelig lagt inn av Fancy, her.

Hva er det jeg sier?? Jeg er ikke 1.75 jeg er 1.78! Herregud da!

Ammetåke

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 09:06   #8
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Sv: Hurra hurra!

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Ammetåke

Hadde det bare vært så lett! Ikke ammet jeg når jeg skulle (tidenes mest vanskelige baby, fikk nan på barsel for pupp var uaktuelt) men hun er 7 mnd!

Jeg skylder på trene tåka :P

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 10:39   #9
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hurra hurra!

Ammetåke har du likevell, selv om du ikke fysisk ammer Så flott resultat, det er deilig når det går veien. Jeg begynte på ketolyse 7 mars og har gått ned over 15 kg til nå. Det hadde jeg ikke i mine villeste fantasier trodd var mulig! Lykke til videre

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 10:39   #10
Jaudå
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 187
Jaudå er ny på veien

Sv: Hurra hurra!

Gratulerer;o)))))

Det er forresten ikke ammetåke, men BARSELTÅKE.....
Min amming gikk også skeis, men jeg var fullstendig tustete fordiom... Ingenting oppi hjernen virket som det pleide å gjøre, og enkelte ting er bare fullstendig borte, selv nå etter 5 år
Get used to it

Mitt utgangspungt var 99.9 og jeg er 1.79. Nå (10 mnd etter)er jeg nedi 75.8 og er MEGET fornøyd.... Du er der ganske "snart", og iallefall til neste sommer. Men tipper allerede nå på sensommeren i august, så kommer du til å ha det mye bedre med deg selv;o)))

__________________





Jaudå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mindre sukker, mel og stivelse....;o) Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 15:42   #11
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Hurra hurra!

Gratulerer så mye det klarer du

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 20:56   #12
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Sv: Hurra hurra!

Opprinnelig lagt inn av Jaudå, her.

Gratulerer;o)))))

Det er forresten ikke ammetåke, men BARSELTÅKE.....
Min amming gikk også skeis, men jeg var fullstendig tustete fordiom... Ingenting oppi hjernen virket som det pleide å gjøre, og enkelte ting er bare fullstendig borte, selv nå etter 5 år
Get used to it

Mitt utgangspungt var 99.9 og jeg er 1.79. Nå (10 mnd etter)er jeg nedi 75.8 og er MEGET fornøyd.... Du er der ganske "snart", og iallefall til neste sommer. Men tipper allerede nå på sensommeren i august, så kommer du til å ha det mye bedre med deg selv;o)))

Vet du! jeg sitter bare og tripper til august!! For jeg VET jeg kommer til å ha gått ned mye! Allerede neste uke, vurderer jeg å plusse på jogging etter middag, for energien er enorm, å utholdenheten er suveren, leggene har fått muskler, å ståpåviljen tar snart over hele kroppen!

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 20:58   #13
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hurra hurra!

Flinka!!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 21:06   #14
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hurra hurra!

Opprinnelig lagt inn av Fancy, her.

Vet du! jeg sitter bare og tripper til august!! For jeg VET jeg kommer til å ha gått ned mye! Allerede neste uke, vurderer jeg å plusse på jogging etter middag, for energien er enorm, å utholdenheten er suveren, leggene har fått muskler, å ståpåviljen tar snart over hele kroppen!

Så digg! Jeg forstår ikke hvor du får all den energien fra jeg. Kunne ikke ramlet meg inn å jogge. Har gjort noen svake forsøk på trening (kardio) og holder på å svime av etter 15 minutter, og må gi meg. Det føles grusomt. Jeg vil også ha det sånn som du har det?

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 23:01   #15
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Sv: Hurra hurra!

Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.

Så digg! Jeg forstår ikke hvor du får all den energien fra jeg. Kunne ikke ramlet meg inn å jogge. Har gjort noen svake forsøk på trening (kardio) og holder på å svime av etter 15 minutter, og må gi meg. Det føles grusomt. Jeg vil også ha det sånn som du har det?

Det er treningen som gjør det! Har pushet meg gjennom et helvete av 30 day shred i 5 dager, å energien blir bare bedre og bedre! Våkner klokken 7, trener, får masse energi, gjør husarbeid. Å på ettermiddagen sitter jeg til overs med masse energi jeg må få utløp for! "Jogging...?" Ja, det er fint

Skal teste hvordan det går i morgen

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 23:14   #16
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hurra hurra!

Så hvis jeg bare kommer i gang, så blir jeg litt Duracellkanin? Hm, det frister veldig

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 23:19   #17
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Sv: Hurra hurra!

Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.

Så hvis jeg bare kommer i gang, så blir jeg litt Duracellkanin? Hm, det frister veldig

Duracell kanin, som får sove mye bedre, tyngre, å våkner uthvilt!

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 01:20   #18
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hurra hurra!

Gratulerer, så herlig! Stå på, lykke til videre!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hurra hurra! Hva kan jeg lage? Nurse Ketolysekuren 18 14-02-11 22:34
Hurra hurra hurra! Første 10 kg borte marjusen Ketolysekuren 32 13-10-10 22:24
Hurra!! Mercy Generell diskusjon 2 05-04-10 14:33
Hurra for meg Zalto Ketolysekuren 8 31-10-08 19:19
HURRA HURRA HIPP HIPP HURRA Jeg ser 8-tallet!! donjuanwannabe Atkins kosthold 7 04-04-04 20:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no