Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Jeg tror jeg styker med...... nesten........

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-08-12, 10:21   #1
Jaudå
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 187
Jaudå er ny på veien

Jeg tror jeg styker med...... nesten........

Har ikke trena hele sommeren, da hopp og sprett på stuegulvet er småvanskelig med mann og barn svimsende rundt leggene....

Men i går fikk jeg starta med bodyrocken min igjen, og jeg pusta og pesa jo som en hval, akkurat som jeg forventa.... I dag kom jeg nesten ikke ut av senga, lemster langt inn på innsiden av ryggraden.. Beit tenna sammen og kjørte gjennom oppsettet mitt. Ikke med 110%, men på ca 95
Svetten spruta, og jeg kunne blåst liv i ei hvilken som helst smie......

Nå er jeg stolt som en hane, vel gjennomført. Og siden jeg klarte det i dag, så vet jeg at jeg kommer til å klare det i morra og.
De to kiloene som kom på i løpet av et par uker på høykarbo, er borte igjen i tillegg til en halv kilo til

Life is good Iallefall når stølheten gir seg

__________________





Jaudå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mindre sukker, mel og stivelse....;o) Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 10:29   #2
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jeg tror jeg styker med...... nesten........

Opprinnelig lagt inn av Jaudå, her.

Har ikke trena hele sommeren, da hopp og sprett på stuegulvet er småvanskelig med mann og barn svimsende rundt leggene....

Men i går fikk jeg starta med bodyrocken min igjen, og jeg pusta og pesa jo som en hval, akkurat som jeg forventa.... I dag kom jeg nesten ikke ut av senga, lemster langt inn på innsiden av ryggraden.. Beit tenna sammen og kjørte gjennom oppsettet mitt. Ikke med 110%, men på ca 95
Svetten spruta, og jeg kunne blåst liv i ei hvilken som helst smie......

Nå er jeg stolt som en hane, vel gjennomført. Og siden jeg klarte det i dag, så vet jeg at jeg kommer til å klare det i morra og.
De to kiloene som kom på i løpet av et par uker på høykarbo, er borte igjen i tillegg til en halv kilo til

Life is good Iallefall når stølheten gir seg

Høres bra ut! Lykke til videre og husk nå på at det er vitktig å trene igjen i morra (lett) for å bli kvitt stølheten.

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nesten 4 kg ned på ei uke :) Huldra72 Lavkarbo generelt 6 04-04-10 20:41
Nesten mål martina Dr Lindbergs 0 18-03-10 22:55
Wow, jeg tror det nesten ikke *Missmaya* Ketolysekuren 13 10-06-08 21:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no