Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 28-07-11, 01:01   #9151
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva heter den busken som ikke har røtter og som ruller i vinden i alle kugutt-filmer og slikt?
Sønn trenger ett godt bilde av den ,men vi kommer ikke på hva den heter...

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 28-07-11, 01:06   #9152
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Hva heter den busken som ikke har røtter og som ruller i vinden i alle kugutt-filmer og slikt?
Sønn trenger ett godt bilde av den ,men vi kommer ikke på hva den heter...

tumbleweed

Masse bra bilder på google!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 28-07-11, 01:12   #9153
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

tumbleweed

Masse bra bilder på google!


Thank you snuppa! Sønn hilser og sier Takk!


Du all verden hva man kan bruke ett lavkarboforum til!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 28-07-11, 02:10   #9154
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg skal ut å reise med bil på fredag og det blir en del kjøring hele denne helga, samt en dagstur til Hunderfossen. Jeg er den typen som blir kjempebilsyk og magen kan oppføre seg veldig merkelig.. Jeg lurer da på om det er noe jeg kan ta for å holde dette i sjakk, noe som dere vet fungerer? Husker som barn at jeg fikk noe reisesyketabeletter som gjorde at jeg fikk løs mage og ødela hele ferien, så jeg kvier meg litt for å prøve noe som kan gi den effekten..

Nevner at jeg har sykelig angst for fremmede bad og toaletter så det å slippe løs mage og mange mange dobesøk er aboslutt ønskelig Heller for få besøk enn ett for mange altså!

Forresten, et tilleggsspørsmål her. Jeg har ikke reist når jeg er på lavkarbodiett, og nå er jeg heller ikke det. Men hva om jeg tar en ren lavkarbo-ferie nå, kan det hjelpe magen og evt kvalmen ved bilsyken? Husker på ketolyse at magen var nokså stabil og jeg slapp å gå på do så ofte. I såfall, hvilken mat er grei bilmat? Regner med at det blir en del bensinstasjonsmat på de andre, men hva kan jeg pakke med da eller evt kjøpe? Regner med å ha med en kjølebag på vei ned.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 28-07-11, 07:46   #9155
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Mot bilsyke:
Trekk svak te av frisk ingefær - helst av rota, men pulver funker i nødsfall. La den avkjøle, gjerne med noen sitronskiver i. Smak til med mer vann og en anelse søtning om ønsket og bland den ut slik at den er tynn og ikke "brenner" for mye. Drikk dette avkjølt eller lunkent på bilturen. (Sjøsyke-te)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 28-07-11, 10:37   #9156
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ingefærtabletter funker mot all slags reisesyke (og gravidkvalme), jeg kjøpte de på helsekost.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 28-07-11, 12:53   #9157
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

ingefærtabeletter har jeg Men de kan være ganske så sinte på magen min av og til..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 28-07-11, 15:02   #9158
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Når jeg er i solen, så får jeg noen blanke bittesmå blemmer, på størrelse med et knappenålshode. Særlig på brystet og i kløften, og i armbuen. Skraper jeg på disse, så er det liksom vann inni. De klør ikke, men det ser jo ganske rart ut. og jeg forstår ikke hvorfor disse blemmene kommer.

Noen som vet hva dette er, og hva jeg kan gjøre for å ungå dem?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 28-07-11, 15:56   #9159
Silversun
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 76
Silversun er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det samme har jeg fått ett par ganger. Er ganske lys i huden, og får dem dersom jeg har blitt skikkelig solbrent. Har du prøvt sterkere solfaktor?

__________________
Silversun er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 28-07-11, 16:27   #9160
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Silversun, her.

Det samme har jeg fått ett par ganger. Er ganske lys i huden, og får dem dersom jeg har blitt skikkelig solbrent. Har du prøvt sterkere solfaktor?

Jeg har allerede fått et godt fargegrunnlag i huden, og bruker rundt 15 i faktor. Men kjøpte i dag 30 beregnet på barn.
Har allerede fått masse masse slike blemmer, og er ikke solbrent. Det er ikke soleksem, for det har jeg hatt før

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 28-07-11, 17:08   #9161
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det er rett og slett varmeutslett! Ikke farlig, men kan være litt ubehagelig og klø litt hos noen!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 28-07-11, 17:44   #9162
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Det er rett og slett varmeutslett! Ikke farlig, men kan være litt ubehagelig og klø litt hos noen!

varmeutslett - det var nytt for meg. Er det huden som koker da pga varmen, og så dannes disse små vannblemmene?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 28-07-11, 22:21   #9163
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

varmeutslett - det var nytt for meg. Er det huden som koker da pga varmen, og så dannes disse små vannblemmene?

Er vel heller svette som ikke kommer ut fort nok! For det er jo ikke brannsår!

Jeg var mye plaget av det da jeg var yngre, heldigvis blitt mindre med årene!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 29-07-11, 11:04   #9164
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvilket vann med kullsyre er best hvis en vil prøve å lage "hjemmelaged brus" med steviadråper?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 29-07-11, 14:48   #9165
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg toger til Gøteborg i morgen for noen dagers ferieeventyr. Lurer på hvor jeg i byen kan få kjøpt en kartong sigaretter til å ta med hjem? (Har aldri kjøpt kartonger utenfor taxfree-sjapper før, men vil altså gjerne ha en kartong til svensk pris. )

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 29-07-11, 15:23   #9166
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg toger til Gøteborg i morgen for noen dagers ferieeventyr. Lurer på hvor jeg i byen kan få kjøpt en kartong sigaretter til å ta med hjem? (Har aldri kjøpt kartonger utenfor taxfree-sjapper før, men vil altså gjerne ha en kartong til svensk pris. )

En "limpa" sigaretter kjøper du f.eks i matvarebutikker. IKKE på bensinstasjoner, og du gjetter sikkert hvorfor

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 29-07-11, 15:28   #9167
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

En "limpa" sigaretter kjøper du f.eks i matvarebutikker. IKKE på bensinstasjoner, og du gjetter sikkert hvorfor

Takk!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 29-07-11, 20:05   #9168
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Hvilket vann med kullsyre er best hvis en vil prøve å lage "hjemmelaged brus" med steviadråper?

Farris er for salt, first price alternativet smaker grusomt. Bonaqua gjenstår av de jeg kan tenke meg. Den har minde salt.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 29-07-11, 20:43   #9169
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nå som det er varmt, så sliter jeg veldig. Jeg svetter og svetter, kan ikke huske at det var så ille før om årene. Nå kan det begynne å piple frem i pannen, og renner nedover , og under øynene, og over leppen og på haken. Renner og renner. Og jeg tørker og tørker. Og føler meg eklere og eklere jo mer det renner av meg ..... sminke er jo nesten håpløst, for plutselig har jeg gnidd av meg fargen på brynene, og tørket maskara utover under øynene.
jeg svetter også i hodebunnen, og det trekker utover i håret, og det blir liksom klisset og fett. Selv om det er nyvasket, så ser det på kort tid fælt ut. Må bare feste det opp i strikk, så det ikke henger ned og får meg til å svette enda mer.

Føler meg kort og godt ekkel ! Det er like kjekt. Herlig med sol og pent vær .... men .
Svetter også mye andre steder, og rett farge på f.eks bukse og tights er alfa og omega , dvs sort. . Men det er liksom i ansiktet og håret det vises mest.

Finnes det noe man kan gjøre for å gjøre dette problemet mindre?

Gruer meg faktisk til årets sydentur, når jeg sliter sånn hjemme, og temperaturen er liten i forhold til der.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 29-07-11, 20:51   #9170
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Farris er for salt, first price alternativet smaker grusomt. Bonaqua gjenstår av de jeg kan tenke meg. Den har minde salt.

Da skal jeg prøve Bon Aqua....TAKK!!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 29-07-11, 20:53   #9171
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg får tilbakemeldinger om at jeg "er fin i lilla" - altså at jeg passer lilla på topper / gensrer.....
Da er det snakk om både varm og kald lilla.....hvilke andre farger vil jeg etter prinsippet da passe ???

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 29-07-11, 21:10   #9172
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Jeg får tilbakemeldinger om at jeg "er fin i lilla" - altså at jeg passer lilla på topper / gensrer.....
Da er det snakk om både varm og kald lilla.....hvilke andre farger vil jeg etter prinsippet da passe ???

Blått og grønt vil jeg tro, sammen med lilla er dette kalde farger

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 29-07-11, 22:29   #9173
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.



Finnes det noe man kan gjøre for å gjøre dette problemet mindre?

Svettinga har jeg ingen råd for, derimot har jeg noen for sminken!

Om du bruker foundation/pudder: bruk det som heter finishing powder, det gjør at foundationen sitter bedre.

Øyenbryn: bytt ut den vanlige brynblyanten din med en vannfast eyeliner i samme farge

Vipper: vannfast maskara!!!

Ellers så vil jeg anbefale en håndvifte av no slag

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 29-07-11, 23:05   #9174
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

oppvaskmaskina mi vasker ikke ordentlig rent og jeg er blakk. har vaskemaskinrens liggende. kan den brukes i oppvaskmaskinen? eller er det noe annet som man vanligvis har liggende som kan brukes?

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 29-07-11, 23:16   #9175
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.


Vipper: vannfast maskara!!!

Max factor renner ikke selv om de ikke er vannfaste.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no