Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-09-11, 11:47   #801
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Har også lav kroppstemepratur til vanlig, har Hypo vettø. Men nå

Heldigvis ikke hele tiden, da hadde det vært plagsomt...

Hypo her også ... Kroppstemperaturregulering er et helvete!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 12:04   #802
Bonus
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 70
Bonus er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg er på grensen til å ha stoffskifte problemer.. Den ene legen mener jeg har, og den andre legen mener jeg har ikke.. Så samme fanken.. Nå syntes jeg plutselig at cocosa er lettere å få ned enn udosen etter jeg utvidet fra ts til ss.. Blærk..

Bonus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon :) Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 14:01   #803
Bravo
Medlem
 
Bravo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 262
Bravo er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg lurer på å ta en liten pause.

Har vært så dårlig i magen og syns ikke jeg har gått ned i vekt noe særlig, basert på utseende, har ikke veid meg.
Den magen er det kjipeste, men så har jeg også hatt et dårlig kosthold siste ukene, med mye cavalierfysing og tirsdag (min førtiårsdag) dro jeg høykarbomiddag - sushi.. såå godt, og (absolutt verdt det), men dagene etter har jeg vært ultradårlig i magen!

Nå vet jeg ikke hva som skyldes hva, for jeg føler vel også at jeg blir ganske løs i magen av oljene, og tenker at kanskje å titrere meg litt ned i dose er tingen.
Så toppet det seg helt i dag, våknet med kjempevond mage og måtte bare styrte på do, tror nok det er et eller annet magevirus det her, men i alle fall - for å sortere litt i hva som er hva, tar jeg noen dagers oljepause og starter så opp igjen i smådoser.
Veide meg imidlertid i dag, og veide minste jeg har veid på lavkarbo!
Med dårlig mage er det kanskje ikke så rart, men jeg vet jo ikke om jeg har sneket meg ned i vekt underveis når jeg ikke har veid meg heller..

Uansett - jeg følger tråden og rapporterer inn igjen når jeg har litt mer pålitelige resultater.

Bravo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 15:17   #804
Sweetie73
Medlem
 
Sweetie73 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Aust-Agder
Innlegg: 120
Sweetie73 er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Bravo, her.

Veide meg imidlertid i dag, og veide minste jeg har veid på lavkarbo!

Gratulerer!!! Det var jo gode nyheter! Og lykke til med magen, håper du snart blir bedre!

Ps. Grattis også med 40-års dagen på tirsdag!

__________________


Sweetie73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 16:21   #805
Bravo
Medlem
 
Bravo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 262
Bravo er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Takk! Gammel kjerring jeg nå..

Var det sånn at mange andre i tråden her sliter med løs avføring når dere er kommet litt opp i dosene på oljene, eller er det egentlig mer noe som løser seg om man bare øker sakte nok?

(Ettersom jeg er blitt slik en gml krok begynner jeg altså å prate og interessere meg mer og mer for avføringen -åpenbart er det v/40 at forfallet starter..)

Bravo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 21:23   #806
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg ble dårlig med cocosa, uansett hvor lite jeg tok. Jeg tålte mange ss med udo's, men når jeg blandet så fikk jeg magetrøbbel.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 21:42   #807
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Bravo, her.

Takk! Gammel kjerring jeg nå..

Var det sånn at mange andre i tråden her sliter med løs avføring når dere er kommet litt opp i dosene på oljene, eller er det egentlig mer noe som løser seg om man bare øker sakte nok?

(Ettersom jeg er blitt slik en gml krok begynner jeg altså å prate og interessere meg mer og mer for avføringen -åpenbart er det v/40 at forfallet starter..)

Egen avføring er interessant - andres er bare blæh...!
Jeg opplevde vel at sakte opptrapping var tingen for å unngå lakseroljeeffekten. Men jeg kom aldri lenger enn til 2ss udo's før det ble ferie... Skal anskaffe cocosa når jeg er tilbake på kjørligere breddegrader, men jeg tror uansett ikke at jeg skal over 1ss udos + 1ss cocosa morgen/kveld. For mye av det gode blir ikke nødvendigvis bedre... trur eg. Og jeg opplever vel at iallfall virkningen på huden vedvarer bra lenge. Nå har jeg gått halvannen uke uten (bare med vanlig smør + kaldpresset olivenolje i salat + oliven i både grønn og svart form,) og jeg har fremdeles den fete, saftige huden i stedet for den tørre, ekle norske høsthuden...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 22:02   #808
Bravo
Medlem
 
Bravo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 262
Bravo er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg kom vel ikke stort lenger enn 1ss x2 av hver jeg heller. Men gikk kanskje vel fort over fra ts til ss, og etterhvert direkte over fra 1 til 2 ss, denne gangen skal jeg øke mer forsiktig.

Bravo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 08:10   #809
heymaria
Juniormedlem
 
heymaria sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Oslo
Alder: 37
Innlegg: 15
heymaria er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg har holdt på med cocosa og Udo's et par uker nå (en spiseskje eller to av hver om dagen), men syns ikke jeg merker endringer på noen områder. Aller helst skulle jeg ha merket noe på huden, men utbruddene fortsetter som de har gjort de siste 3-4 ukene. Jeg har aldri hatt så "aktiv" hud som jeg har nå, og jeg begynner å bli grundig lei, for det er både vondt og stygt.

Hva slags endringer har dere merket med disse oljene og hvor fort merket dere de?

heymaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 08:34   #810
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

jeg har fetere (og finere) hud. Men jeg har økt fettet det siste året. Både via omega3-tilskudd, mer fett generelt i kosten og udo's. Men jeg tror kanskje Udo's gjorde mest utslag på huden for min del. Kan det ha tatt 2-3 uker, kanskje?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 09:40   #811
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg har holdt på en drøy uke, og synes å kjenne at ansiktshuden er blitt litt mykere og ikke så papiraktig tørr når jeg har dusjet. Bruker også mindre lypsyl, men tror det kommer av at det blir liggende oljerester på leppene hver gang jeg tar oljene (3 ganger pr dag). Ellers har vekta gått noe ned den sist uka, noe som kan ha sammenheng med oljer - eller også at jeg har lagt meg på en minimum med kh og proteiner. Det blir spennende å se framover hvordan dette går!

  Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 09:48   #812
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Nå har jeg lest mer eller mindre hele tråden, og har bestilt meg udos (som jeg gjorde rett før jeg oppfattet at den visstnok smaker høgg).

Men spørsmålet jeg fremdeles står igjen med er: Hvor mye skal jeg begynne med av hver når udosen kommer? En ts av hver?
Er vel leeenge til den kommer også. Airmail. Og som dere sier så tar det stort sett mellom 8-12 dager... O store tålmodighet!

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 09:50   #813
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg begynte med en teskje av hver, rett etter mat. Så økte jeg til to ts (en morgen og en kveld) etter et par dager, etter en uke økte jeg til nesten en full spiseskje to ganger daglig, og litt fullere spiseskje til jeg hadde to fulle spiseskjeer daglig. Har holdt meg på den dosen en stund.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 13:04   #814
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Hei Appelsinpiken; koselig å se deg her og. Jeg startet med 1/4 ss Udos, økte til 1/2 etter tre-fire dager, så opp i 1 ss tre-fire dager etter dette igjen. Cocosa har jeg tatt i lengre tid, 1 ss hver gang. Og jeg tar blandingen før mat på morgenen, midt på ettermiddagen (mellom lunsj og middag) og like før jeg legger meg - altså ikke noe ifbm måltider. Jeg sliter mer med cocosaen enn udosen, men det er konistensen og ikke smaken som kan til. For å få i meg cocosaen har jeg kjøpt den brune varianten (uten smak) og har på en liten dråpe stevia engelsk toffee smak Har ikke merket noe kvalme på opptrappingen. Tar alltid ett glass kaldt vann etterpå

Til dere som har lengre erfaring med Cocudoscoctail; Jeg lurer på om jeg skal opp til større dose enn jeg har i dag (totalt 18-20 g Udos og 30 g cocosa) evt hvilken fordeling bør jeg ha?

  Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 15:35   #815
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

ok, men da ser det ut til at jeg har gjort rett da.
Jeg skifter litt fordi jeg ikke føler jeg finner noe som jeg greier å leve med. Føler meg ikke vel med noe, så jeg bytter litt på. Jeg har også mange problemer med mat. Dårlig viljestyrke, selvbeherskelse, redd for fett, redd for kcal, redd for kh, mye aggresjon mot meg selv og er til tider for utålmodig, samt en ikke-eksisterende motivasjon. I tillegg prøver vi i få til en billig ukes handel, noe vi ofte ikke greier å løse pga familien ikke ønsker det samme til middag, så endten ender jeg opp med å ikke spise, eller så spiser jeg noe billig og eget, eller deres mat, så diett er ikke så lett for tiden. Det billigste er å ikke spise, derfor er jeg på lavkalorimat nå.

Dette høres ikke bra ut Regret. Du bør kanskje ta en pause og spise vanlig mat til du får orden på hverdagen igjen? Du trenger jo ikke spise poteter, brød, pasta osv, og da heller ikke ekstra fett. Slik du har det og gjør det nå, tror jeg at du gjør ting vondt verre. Jeg tror det er viktig at du får sortert ut hva som er viktig for deg når det gjelder kosthold. Sortere ut uten å prøve det i praksis. Du har også økonomiske hensyn å ta, samt hensyn til familien din. Alt i alt er dette faktorer som vanskeliggjør situasjonen din.

Du er ung, og du kommer til å få dette til å fungere. Helt sikkert. Jeg har nevnt det før at du ikke må stresse, og slik du beskriver situasjonen din så er det nettopp det du driver på med. Jeg ber deg ta det med ro, ikke forhaste deg, ta vare på deg selv (viktig!!!) og finne ut hvordan du vil ha hverdagen din på alle områder. Jeg skjønner at du vil gå ned i vekt, men det kommer du muligens ikke til å gjøre uten å rydde på andre områder først. Hvis du trenger hjelp til å sortere tanker, så oppfordrer jeg deg til å søke hjelp.

Ta vare på deg selv!

  Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 10:10   #816
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 37
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Har nå begynt å ta udos, er på tredje dagen med en teskje.
Hvor fort økte dere inntaket?
Skal jeg ta en teskje i en uke så øke el?
Hvordan gjorde dere det?

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 20:12   #817
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Hmm. Tester å bestille en flaske Udo's fra feelunique - litt dyrere for selve oljen, men gratis frakt, så det går opp i opp. Mest spent på om det er noen forskjell i forhold til frakt-tid.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 20:32   #818
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Hmmmm. Jeg blir litt ygg når alle anbefaler Udos, og HER står det noe som sier at Udos ikke er helt gunstig. Og det fra samme fitnessbloggen som frekventerer her!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 20:35   #819
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Det de sier ikke er helt bra med Udos (går vel mest på at effekten er oppskrytt?) har ikke noe med det som skal være bra med akkurat kombinasjonen Udo`s + Cocosa, tror jeg?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 20:36   #820
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jaja, da ble jeg inspirert av tråden til å gå og ta oljene mine. Flink pike

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 07:08   #821
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Merker at jeg bryr meg voldsomt lite om hva noen skriver om hvorvidt Udo's er oppskrytt eller unødvendig osv, så lenge jeg selv får den veldig konkrete effekten (glattere hud istedet for nupper) av den.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 08:47   #822
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Merker at jeg bryr meg voldsomt lite om hva noen skriver om hvorvidt Udo's er oppskrytt eller unødvendig osv, så lenge jeg selv får den veldig konkrete effekten (glattere hud istedet for nupper) av den.

Tiltredes!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 09:53   #823
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Vel - her har jeg vært uten olje i 10 dager nå og nuppene på knærne har kommet igjen.

* Om det er mangel på olje eller overflod av ferie (og vin til maten ), eller om det skyldes "teste sure melkeprodukter for å se om intoleransen har forsvunnet parallellt med bedring av magen" vites ikke. Men irriterende er det, uansett.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 15:54   #824
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Samme her! Jeg har knapt fått i meg Udo's på en måned nå, og nå kjenner jeg at nuppene begynner å komme tilbake! Jeg har litt udo's igjen, men den begynner vel å bli litt harsk nå... Men ny er på vei.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 18:14   #825
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Samme her! Jeg har knapt fått i meg Udo's på en måned nå, og nå kjenner jeg at nuppene begynner å komme tilbake! Jeg har litt udo's igjen, men den begynner vel å bli litt harsk nå... Men ny er på vei.

Mm... jeg har også latt omega3-en min være igjen hjemme... så disse nuppene kan kanskje ha noe med det å gjøre også da? Umulig å vite når man endrer på så mye samtidig... Men interessant er det - og når jeg kommer hjem igjen skal både fiskolje og udos tilbake iallfall.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har du klart å redusere lipoprotein a ved hjelp av kostholdsendringer? bettyblue Fysisk og mental helse 0 02-06-11 19:53
Mettet fett i kokosolje MarianneSB Spørsmål og svar 1 25-05-11 11:25
Mettet fett og Udo's Choice kamp Spørsmål og svar 28 31-12-10 11:47
Lavkarbo- redusere fett? supha Lavkarbo generelt 10 26-05-09 22:32
Redusere proteiner i forhold til fett - tips til matvarer SusieBlues Spis deg ned i vekt med Skaldeman 16 26-04-09 12:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no