Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Elixia

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-01-09, 16:24   #1
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Elixia

Har hvertfall sett at et par andre her inne trener hos Elixia-kjeden, og tenkt vi kan utveksle litt erfaringer, tips og triks.
Favoritt senter? Timer? Egentrening? Noen som har brukt personlig trener? Hvorfor Elixia framfor konkurrentene? Ja, i det hele tatt...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 16:28   #2
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Elixia

Elixia Dikeveien Fredrikstad er mitt senter.

Jeg trener der fordi jeg er så heldig å jobbe et sted hvor sjefen betaler for oss

Men jeg hadde faktisk valgt det senteret selv om jeg måtte betale selv.

Det er STORT og har god plass. De har veldig flinke instruktører. Flotte, store garderober, gratis frokost hver dag frem til 09.00

Jeg hadde en personlig trener en gang. Det fulgte med i velkomstpakken. Vi snakket om kosthold etc og ho viste meg alle apparatene

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 16:34   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Elixia

Er egentlig medlem på Carl Berner, men bruker både det, Kalbakken (er nærmest jobb), og det nye på Rignes Park.
De to tingene som virkelig har fått meg til å bli en "på-knærne-fan" er Tema-sykkeltimene, og ikke minst relax avdelingen! Betaler gladelig en hundrings ekstra i mnd bare for å ha mulighet til en tur innom der
Jeg var SATS-fantast i mange år, og har vært innom et par andre, men nå føler jeg at jeg har finni mitt senter! (<-- Elixia-grønn )

Det eneste jeg er misfornøyd med så langt, er at da jeg meldte meg inn kunne jeg sette opp 5 venner som kunne få tre dagers gratis trening sammen med meg. De lovte å ikke kontakte de, men så fort jeg var ute av døre begynte de å ringe og mase for å verve de! hvertfall 3 av de har bedt om å bli strøket fra lista hos de, men de får fortsatt sms med kampanjer...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 17:09   #4
Bjørg
Medlem
 
Bjørg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 45
Innlegg: 144
Bjørg er ny på veien

Sv: Elixia

Jeg trener ved Elixia Havanna, vært medlem i 1 år. Var og medlem før de byttet kjede/navn.
Trives godt. Går på Body Pump, Jazzercise, spinning og litt bozu!

__________________
Startet 030109 BMI 22.7 Startvekt 66kg
Bmi 22.3 Tatt av: 3.2kilo Har igjen:3.8kilo

Startet 030109 BMI 27.2 Startvekt 94kg
BMI 25.7 Tatt av:5kilo Har igjen:6kg
Bjørg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 18:24   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Elixia

Jeg er medlem på Elixia Forus, som er helt nyåpnet nå i januar (tidligere Tennisland). Kjempeflott senter. Desverre orker jeg nesten aldri å gå nå denne måneden, for det er et helvetes kaos av folk der hver kveld nå. Tror jeg må ta med meg minsten og gå på dagtid heller.
Jeg er veldig glad i Elixia Power-timene.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 19:02   #6
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Elixia

Og jeg trener på Elixia Lambertseter - som forøvrig skal åpne nytt stort senter til våren. det blir jo spennende.

Jeg er ikke så glad i fellestimer men trener mest alene på mølla og frivektene og noen apparater. I blandt slenger jeg meg på en xyklingtime.

Jeg har peronelig trener - men ikke der - men på Mykje Meir (han fra puls)

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 21:01   #7
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Elixia

Opprinnelig lagt inn av Bjørg, her.

litt bozu!

Er det den med de halve ballene? Jeg prøvde den en gang, men med min ikke så fryktelig gode balanse var det... hmm, interessant er vel det beste man kan si

Iset: Ja, jeg er også veldig glad i power timene. Men har vært på et par med dårlig trener/dårlig musikk.. så treneren har alt å si!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 21:42   #8
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Elixia

Elexia på St. Olav i Stavanger her.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 10:41   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Elixia

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Iset: Ja, jeg er også veldig glad i power timene. Men har vært på et par med dårlig trener/dårlig musikk.. så treneren har alt å si!

I hear ya! Jeg elsket Høy puls uten hopp på Sats da jeg gikk der for mange herrens år siden, men da vi plutselig fikk ny instruktør ble timene elendige! Jeg holdt ut i noen uker men så gadd jeg ikke mer. FOR en skuffelse.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 10:52   #10
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Elixia

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

I hear ya! Jeg elsket Høy puls uten hopp på Sats da jeg gikk der for mange herrens år siden, men da vi plutselig fikk ny instruktør ble timene elendige! Jeg holdt ut i noen uker men så gadd jeg ikke mer. FOR en skuffelse.

På treningssenteret der jeg studerte hadde vi ei instuktør uten takt Ble veldig spesielle timer for å si det sånn hun tellte 6-5-7 osv serier, aldri 8 som er vanlig. Dessuten fulgte de nesten aldri musikken. var mer sliten i hodet enn i kroppen etter timen...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 11:30   #11
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Elixia

Jeg trener på Elixia Sandvika Panorama. Jeg tilhører egentlig Asker, men det er gratis parkering i Sandvika og enda litt større og nyere. Og ikke minst fin utsikt!
Jeg valgte Elixia pga tilbudet og det at det er så hyggelig og rent og pent der. Veldig bra oppfølging hvis man ønsker det.

Jeg er glad i Step-timer, men der er de best i Asker. Jeg er ikke like fornøyd med Step i Sandvika.
Jeg liker også Power-timer. Det har jeg bare vært på i Sandvika.

Stort sett trener jeg styrke på apparater.

Jeg er veldig fornøyd med Elixia!

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 11:19   #12
Håp_80
Juniormedlem
 
Håp_80 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 48
Håp_80 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Elixia

Jeg trener på flotte Elixia Forus. Trener mest på dagtid nå, for på kveldene er det stappfullt for tiden. Antakeligvis pga nyttårsforsetter og pga at senteret er helt nytt (åpnet 5 januar)

__________________

Håp_80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysish Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 14:08   #13
matitt
Medlem
 
matitt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Grenland
Alder: 46
Innlegg: 394
matitt er ny på veien

Sv: Elixia

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

På treningssenteret der jeg studerte hadde vi ei instuktør uten takt Ble veldig spesielle timer for å si det sånn hun tellte 6-5-7 osv serier, aldri 8 som er vanlig. Dessuten fulgte de nesten aldri musikken. var mer sliten i hodet enn i kroppen etter timen...

Aaarrrgh, jeg blir GAL når treneren ikke bruker 8-erne i musikken riktig!! Da er jeg på nippet til å GÅ ! Men lurer på hvordan det går an å ansette instruktører som ikke har takt og rytme i kroppen!
Jeg trener på Elixia i Skien, fint nytt senter her også!

__________________


matitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 14:11   #14
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Elixia

Opprinnelig lagt inn av matitt, her.

Men lurer på hvordan det går an å ansette instruktører som ikke har takt og rytme i kroppen!

Der var det snakk om en veldig liten plass, så det var kanskje ikke så mange å ta av.. dessuten tror jeg hun var en av de som startet senteret Men jeg har sett det andre plasser også, grusomt! F.eks var det ei på sats sagene som skiftet takt midt i en sang på spinninga. Holdt på å tryne over styret flere ganger i løpet av en time pg bråstopp!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 14:50   #15
matitt
Medlem
 
matitt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Grenland
Alder: 46
Innlegg: 394
matitt er ny på veien

Sv: Elixia

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Der var det snakk om en veldig liten plass, så det var kanskje ikke så mange å ta av.. dessuten tror jeg hun var en av de som startet senteret Men jeg har sett det andre plasser også, grusomt! F.eks var det ei på sats sagene som skiftet takt midt i en sang på spinninga. Holdt på å tryne over styret flere ganger i løpet av en time pg bråstopp!

Nei, det er vel ikke så mange å velge mellom Får bare bite tenna sammen videre og sprette rundt i utakt

__________________


matitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 11:34   #16
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Elixia

Jeg liker Online Booking funksjonen veldig godt. Blir liksom litt mer forpliktet til å trene når jeg går inn tidlig på morgenen og booker plass på timen jeg vil på etter jobb.
I dag er det Xycling-time. Første "ordentlige timen etter jul, med unntak av en 40-min time i forrige uke.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:21   #17
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Elixia

Noen som har havnet på klistremerke-kjøret? Jeg er hekta... Er på 17 nå, så det bør ga helt fint å komme i mål

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 11:22   #18
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Elixia

Ja, MÅ ha sekk!

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 14:05   #19
martine
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 38
Innlegg: 82
martine er ny på veien
Smile

Sv: Elixia

Jeg elsker Elixia Porsgrunn! spes min "kjære" Kai-Ronny... som PT er han absolutt til å anbefalle... Rolig, Motiverende, Kunnskapsrik, lojal (- hvordan skal jeg formulere det... han er rett og slett en likanes kar)

Grunnen til at jeg har valgt en løsning der jeg har en PT 2 dager i uken er; jeg presser meg selv til å gjennomføre harde, forpliktende økter som gir meg resultater - å det er jo de jeg streber etter. jeg har tillatt meg selv å se litt rundt på resten av "folket" som trener egentrening, å jeg kommenterete at de fikk mye lengre pauser enn meg... litt furting... - Men ved å ha noen som presser deg frem mot flere intervaller, tyngre repitisjoner og øvelser jeg personlig ville kuttet ut hvis jeg hadde mulighet, oppnår jeg en mye mer kvalitetsfyllt time. Så jeg er både utrolig stolt over egen prestasjon - å ikke minst over at jeg meldte meg inn, helt spontant... beste jeg har gjort på veldig lang tid.

martine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 14:46   #20
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Elixia

Jeg går på elixia forus og havanna. LIker veldig godt jazzercise og body pump. Ellers er jeg mest flittig på kondisjons-apparatene. ELSKER badstu'en og dampstu'en de har på forus. Føler jeg svetter ut 5 kg !

Ei venninne av meg har personlig trener ved elixia og sier det er helt topp! Man blir super motivert, pusha, og man får bra resultater. Hun har gått ned 6 kg kun via trening, på 1-2 måneder, om jeg husker rett..

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 13:41   #21
ross
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Drammen
Alder: 41
Innlegg: 40
ross er på en erverdig vei

Sv: Elixia

jeg trente på elixia drammen men hadde ikke råd til å fortsette, synes d er rå priser for å trene der...
men likte godt bozu, stor ball, og sånn vippebrett greier... Hadde jeg hatt bedre råd ville jeg absolutt fortsatt.. men man kan ikke få til allt desverre

ross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 16:06   #22
Omelett
Medlem
 
Omelett sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 189
Omelett er ny på veien

Sv: Elixia

Jeg trener på Ringnes Park og Lambertseter, og har tidligere trent på Colosseum, Sjølyst og CC Vest. Jeg foretrekker Elixia fordi de har et bredt utvalg i timer, flotte lokaler, relaxavdelinger og blide, hyggelige folk på jobb (bortsett fra på CC Vest). Nå trener jeg hver dag, av og til to ganger om dagen, så det er viktig med variasjon. Egentrening består av sykkel, masse tøyeøvelser (jeg ha fibromyalgi og vil unngå vonde muskler), og et styrkeprogram for rygg og armer som en PT har satt opp. Han fikk en liten utfordring i meg, for jeg har kronisk betennelse i begge skulderledd, og feilstilling i venstre skulder og albue i tillegg til fibromyalgien. I sal er jeg med på pilates (med og uten ball), flow m/stor ball, step og aerobic. Kommer til å prøve flere saltimer etter hvert, men må finne ut hva jeg kan gjøre pga betennelsen i skuldrene. Jeg eier ikke koordinasjon, men jeg regner med at det kommer etter hvert, og syns step og aerobic er moro uansett.

Omelett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 11:54   #23
Omelett
Medlem
 
Omelett sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 189
Omelett er ny på veien

Sv: Elixia

I går var jeg med på Just Dance-time på Ringnes Park. Den times anbefales! Det var kjempegøy, ikke så vanskelig koordinasjonsmessig, og man blir skikkelig svett og anpusten.

Omelett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 21:06   #24
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Elixia

Opprinnelig lagt inn av Omelett, her.

hyggelige folk på jobb (bortsett fra på CC Vest).

Det har jeg oppdaget også!
Har begynt å jobbe på andre siden av byen, og derfor byttet til Sjølyst, CC-vest og sandvika panorama. De to andre er greie, men CC vest er en skikkelig stress-plass.

Forresten noen som skal på Zumba-happeningen på Colosseum på lørdag?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 21:10   #25
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Elixia

Jeg trenger på Elixia Kråkerøy! Det er helt greit det Jeg med den sosiale angsten min har enda ikke turt å være med på noen timer. Men det ser ut som at de har veldig mange spennende timer da.

Det eneste jeg er skikkelig misfornøyd med er at de kun har dårlig bemanning i barnepassen der..Aldri i verden om èn person skal passe på min lille skatt og 14 andre unger samtidig.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no